Het zijn er maar drie. En ik ken ze alle drie niet echt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Check gemeenschappelijke vriendenen vraag aan hun info *wenk wenk*
door die 14jarige hongaar?quote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Mijn zusje is net 14 en begint te puberen.... Irritant
Ja, precies. Want zelf ruimt 'ie het vast niet op dus dan mag Crack_ het doen zekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.
Heb je straks ook niet het huis onder de kots zitten
inb4 pics van je zusjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Mijn zusje is net 14 en begint te puberen.... Irritant
quote:
Aww... broer-zus relatie ofzo...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens dus echt fan van mn broertje sinds twee jaar. Ik heb dus geen idee waarom maar het is echt mn engeltje.
En dat is nogal raar.. want hij is echt geen engeltjestype. Altijd stoer doen.. maar hij doet stoer terwijl ie dat heul niet is, is zo schattig. En altijd verhaaltjes met me delen dat ie dronken was en moest kotsen. En dat deelt ie alleen met mij en niet met mn zus ofzo. Gewon liefjj.
19 of 18.. lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje heeft eigenlijk nooit gepuberd. Even voor de duidelijkheid, mijn 'broertje' is ondertussen gewoon al 19 (of18) en ook twee koppen groter dan ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. Want zelf ruimt 'ie het vast niet op dus dan mag Crack_ het doen zeker.
4/10 want jongquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
zoek een foto van mij en haal er 4 jaar vanaf
Like a bossquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er waren 2 leuke meisjes in de AH
''We kunnen iets niet vinden, maar zonder kunnen we echt niet leven, kan je ons alsjeblieeeeeft helpen?''
Alles goed en wel en kijk even achter, niet meer op voorraad.
-''Sorry dames, ik vrees dat jullie doodgaan''
''Ik voel me al wat zwakjes''
-''Als jullie gereanimeerd moeten worden weten jullie me te vinden''
''Doen we zeker''
Me in tijden niet zo smooth gevoeld, ookal is het emogif waardig dit
Weet ik dus nietquote:
Haha, goed bezigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''We kunnen iets niet vinden, maar zonder kunnen we echt niet leven, kan je ons alsjeblieeeeeft helpen?''
''Doen we zeker''
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik dus niet
Ik hou gewoon mijn bek
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Doen we zeker''
Wat hadden ze nodig?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Doen we zeker''
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Mijne was wel oké tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik heb ergere openingszinnen gehoord hoor
vertelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
heb jij bluetooth in bed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooitquote:
Ik heb mezelf afgewezen voor msacrasquote:
Wat. Is. Heksenkaas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
Dan vond ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Waarom via DM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"quote:
Nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
omg dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
Goeie openingszin jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
wat langquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |