Telefoonlijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en regel dat nummer anders via via.
Alsof ze tegen iedereen gaat zeggen dat jij om haar nummer vroegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin in
Nee dat is raar want dan krijgt ze ineens een smsje van hem, dan is het zo van "hoe en waarom heb je mijn nummerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en regel dat nummer anders via via.
Op fb?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Oh heee. Volgens mij heb ik hem gevonden.
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Oh heee. Volgens mij heb ik hem gevonden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.
werd je gehosselt ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had daar een nep nummer op moeten zetten
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Alsof ze tegen iedereen gaat zeggen dat jij om haar nummer vroeg
En sowieso alsof dat een rare vraag is. En zelfs al zou ze dat zeggen, wat dan nog?
Niet zoveel smoesjes zoeken
Waarom wil je dan d'r nummer als ze toch niet zo leuk is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin in
Hangt er vanaf hoe je het sms'je begint?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is raar want dan krijgt ze ineens een smsje van hem, dan is het zo van "hoe en waarom heb je mijn nummer"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha mn broertje heeft hier vrienden en vriendinnen indrinken en toen zei ik 'Oke nou doei veel plezier' want ik ging naar boven.
DOODSE STILTE.
Was meer van OHGOD ZN ZUS OHGOD BRAAF ZIJN OH GOD NIKS ZEGGEN OOOOOOOOOH.
Ik zou ook doodstil zijn als jij kwam hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha mn broertje heeft hier vrienden en vriendinnen indrinken en toen zei ik 'Oke nou doei veel plezier' want ik ging naar boven.
DOODSE STILTE.
Als ik kom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou ook doodstil zijn als jij kwam hoor
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werd je gehosselt ja?
[..]
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.
OMG VA VINDT ME LEUK OH EM DJIE
Of zijn ze bang voor je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
DOODSE STILTE.
Dat is de volgende stap. Ga nou eerst maar eens bezig aan de 1equote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werd je gehosselt ja?
[..]
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.
OMG VA VINDT ME LEUK OH EM DJIE
Ja oké, maar ik heb liever dat meneer het dan gewoon persoonlijk vraagt. Als hij toch achter je aan zit, waarom dan niet alles inzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het sms'je begint?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik heb liever dat meneer het dan gewoon persoonlijk vraagt. Als hij toch achter je aan zit, waarom dan niet alles inzetten.
Dat is het dus. Het is wel een leuk meisje. Maar ik weet niet of ik echt actie ondernemen wil of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom wil je dan d'r nummer als ze toch niet zo leuk is?
En als je iets niet doet omdat je bang bent om te falen dan kan je maar beter de rest van je leven thuis blijven. Het leven zit nou eenmaal vol risico's, je moet ze gewoon durven te nemen.
Haha, wat schattigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
DOODSE STILTE.
quote:
wel okquote:
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegdquote:
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3quote:
Ja. Maar weet niet zeker.quote:
Want ze gingen met cola indrinken? Doen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegd.
[..]
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3
WEL OK?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het dus. Het is wel een leuk meisje. Maar ik weet niet of ik echt actie ondernemen wil of niet.
Tevens zie ik elk enigszins leuke meisje als een potentieeltje en dat moet ik er voor mezelf uitfilteren
I know
Mixen tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want ze gingen met cola indrinken? Doen ze dat zo tegenwoordig
Aww... je bent liev voor ze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegd.
[..]
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.quote:
Liefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens dus echt fan van mn broertje sinds twee jaar. Ik heb dus geen idee waarom maar het is echt mn engeltje.
En dat is nogal raar.. want hij is echt geen engeltjestype. Altijd stoer doen.. maar hij doet stoer terwijl ie dat heul niet is, is zo schattig. En altijd verhaaltjes met me delen dat ie dronken was en moest kotsen. En dat deelt ie alleen met mij en niet met mn zus ofzo. Gewon liefjj.
je had er heul nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord 'heul' vind ik echt zo geweldig, had er voor Fok! nooit van gehoord
Kinders houden van zoet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.
Heb je straks ook niet het huis onder de kots zitten
niet? gebruik ik echt al jarenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord 'heul' vind ik echt zo geweldig, had er voor Fok! nooit van gehoord
Omdat meisjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.
Heb je straks ook niet het huis onder de kots zitten
Zie ander berichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... je bent liev voor ze.
En waarom is die schattig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |