Dat klinkt wel een beetje vreemd ja. Als ik iemand nog niet ken ga ik m'n nummer ook niet geven. Dat soort mensen vind ik alleen maar vervelend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?
Errugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN zat in de bus. Bus was bijna zo goed als leeg. Komt ineens een leijk stinkend wijf naast hem zitten en probeert een gesprek aan te gaan. Maar LMI antwoordde alleen maar met ja en nee.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...
Maar laat ik er maar niks mee doen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN zat in de bus. Bus was bijna zo goed als leeg. Komt ineens een leijk stinkend wijf naast hem zitten en probeert een gesprek aan te gaan. Maar LMI antwoordde alleen maar met ja en nee.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
Ik moest meteen hier aan denken toen ik dat plaatje zag:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
omg![]()
lekke nummer gevonden terwijl ik profielen aan het doorspitten was![]()
shiiiiiit
En als hij nou onwijs lekker is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Als een jongen die mij niet kent zomaar om m'n nummer vraagt geef ik dat echt niet zomaarzeker niet in een plek als de Albert Heijn.
Ik ken dr al zeker 2 jaar hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?
Preciesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Als een jongen die mij niet kent zomaar om m'n nummer vraagt geef ik dat echt niet zomaarzeker niet in een plek als de Albert Heijn.
Dunno, we kunnen wel overweg enzo, maarja. KWEETNIETquote:
Dit vraagt om hosseltips van xcachetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno, we kunnen wel overweg enzo, maarja. KWEETNIET
Ik luisterde laatst millionaires van the scriptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
omg![]()
lekke nummer gevonden terwijl ik profielen aan het doorspitten was![]()
shiiiiiit
Dan zie ik niet in waarom je nog twijfeltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras, het is al tijden een collega van me
Jaaaa the scriptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst millionaires van the scriptvolgens mij was dat jou liedje ofniet
Ja en regel dat nummer anders via via.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je nog twijfelt
REGEL DAT NUMMER GVD
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
REGEL DAT NUMMER GVD
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
REGEL DAT NUMMER GVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |