quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
Kloptquote:
Zie je nou wel hoe stom het eigenlijk is? Spreek hem gewoon aan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Nou nu lijk ik net een mongool
En nu komt msacras de expert en lijkt het nog erger
Wel aardig tegen je vriendin zijn he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb eraan gewerkt en ben nu zelf niet meer zo. Vind dat ik t dan ook wel mag "verwachten" bij iemand waar ik een relatie mee zou willen of wat dan ook.
Niet stressen, komt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Nou nu lijk ik net een mongool
En nu komt msacras de expert en lijkt het nog erger
Ja, precies. En als hij zich als een lul gedraagt dan mis je ook niets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
Als hij er positief op in gaat (ik denk van wel) is dat alleen maar mooi.
Als hij je afwijst of zich als een lul gedraagt of weet ik veel, nou boeiend, je kent hem toch niet en ziet hem nooit meer (behalve misschien in de bus).
Sorryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een leuk meisje stopt bij de AH
Excact, dan weet je dat meteen en is je crush gelijk overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. En als hij zich als een lul gedraagt dan mis je ook niets.
do tellquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
Nu we het hier toch over een busjongen hebben, ik voel mij aangesproken.
Beetje aparte ervaring meegemaakt.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
Jij werkt bij de daquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
niet gelezen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar gisteren ook al wat over geplaatst
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...quote:
Kan best zijn dat je toen naar school was dan.quote:
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...
Maar laat ik er maar niks mee doen
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN zat in de bus. Bus was bijna zo goed als leeg. Komt ineens een leijk stinkend wijf naast hem zitten en probeert een gesprek aan te gaan. Maar LMI antwoordde alleen maar met ja en nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |