Ze willen een betere gezondheidszorg en goedkoper OV die de overheid. Vind jij vast niet leuk.quote:
Hm zegt me zo niks, heb ik nou werkelijk een Wall Street film gemist?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef GSbrder het volgende:
Assault on Wall Street is een vermakelijke film.
Ze willen niet dat de staat belastinggeld verkwanseld aan voetbal. De mensen zien liever dat basale behoeften in het leven van dat geld worden bevredigd. Ik sta daar 100% achter. Het enige waar jij en ik over van mening verschillen is hoe dat geld op de beste manier daar komt waar het moet zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze willen een betere gezondheidszorg en goedkoper OV die de overheid. Vind jij vast niet leuk.
Verder heb je gelijk.
Over een boze lower class ex-militair die rijke bankiers doodschiet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niks, heb ik nou werkelijk een Wall Street film gemist?
Klinkt als een goed plot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over een boze lower class ex-militair die rijke bankiers doodschiet.
Dan kunnen wij ook de straat op...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Komt dat onzalige EK / WK eigenlijk nog naar Nederland?
Hoezo, heb je snode plannen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ook de straat op...
Tijgertje wordt gegarandeerd in elkaar gestompt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?
Ik denk dat hierna niemand het nog wil. Behalve Qatar en China.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Bedoel je dat geen bevolking het meer wil, of dat geen regering meer aandurft het te organiseren uit angst voor (massale) protesten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat hierna niemand het nog wil. Behalve Qatar en China.
Heb hem al voor me staan, derhalve dank voor de tip.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het ook wel. Check hem dus:
http://m.imdb.com/video/imdb/vi468428313
Een combinatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je dat geen bevolking het meer wil, of dat geen regering meer aandurft het te organiseren uit angst voor (massale) protesten?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het schijnt toch ook een slechte deal te zijn, kost veel meer dan het oplevert enzo?
Lekker boeiend, als politicus hoef je er geen cent van te betalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het schijnt toch ook een slechte deal te zijn, kost veel meer dan het oplevert enzo?
Prostituee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
Pedagogisch medewerker, dat is toch gewoon juf?
Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?
Excuses, ik las uw post niet alvorens te reageren.quote:
Gewaagd, het schijnt de nieuwe manier van protesteren te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...
#AIVDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...
Nu pas?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat ik mij moet distantiëren van deze SC.
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Voor Waht is elke blanke vrouw een prostituee.quote:
Te laat, je staat al op de lijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is in feite ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voor Waht is elke blanke vrouw een prostituee.
Ik ben praktisch ingesteld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
De libertarische aap komt uit de mouw.
Samen met Lubbers en van Agt op de lijst van de AIVD.quote:
Het binnenhof zal rood zijn van het bloed van de zelfbenoemde elite...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
Samen met Paper_Tiger de regering omverwerpen.
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het ook wel. Check hem dus:
http://m.imdb.com/video/imdb/vi468428313
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
Ik las 'humor' en dacht dat het om een comedy gingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
Die gaan we kijken... Is die film al neer te laden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las 'humor' en dacht dat het om een comedy ging
Ja, moet je even zoeken op internet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die gaan we kijken... Is die film al neer te laden?
Daarom had ik de film al willen zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je humor dan willen verzekeren?
Had ze eerder moeten bedenken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kritiek op Israël, note!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Friek_ het volgende:
Ah, nog meer schendingen van mensenrechten door Israël. No surprises there.
Had ze dikke tieten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik werd gebeld door een meisje van recruitment
Je zou mij inderdaad niet toewensen aan je ergste vrouwelijke vijand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Misschien moet ik jou op pad sturen voor een hatefuck.
Titfucking zegt je niets?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef Webschip het volgende:
Dikke tieten aanschouwen, vereist figuurlijk inzicht, v_P
Wat is jouw core business dan wel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk geen core business van me.
Dat is een hele goeie vraag. Dat zou nl. veronderstellen dat ik die zou hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is jouw core business dan wel?
Wat voor soort werk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Nautilus. het volgende:
Nu ben ik afgewezen voor een baan die ik graag wilde.
Ik moet jou de groeten doen van Iris.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Webschip het volgende:
Figuurreeksen is zoiets als goed plaatjes kunnen kijken. En logisch redeneren.
Filosofie, dat is pas een schending van mensenrechten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Friek_ het volgende:
Ah, nog meer schendingen van mensenrechten door Israël. No surprises there.
Dan is postzegels verzamelen dat ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Filosofie, dat is pas een schending van mensenrechten.
Nautilus' testmevrouw?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet jou de groeten doen van Iris.
Het zijn notabene de Britten die deze advertentie hebben bedacht en geplaatst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Terug in jullie hok. Het gaat altijd fout als jullie te arrogant worden.
Wie mag dat wezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet jou de groeten doen van Iris.
Goede naam.quote:North West is the name Kim Kardashian and Kanye West have chosen for their baby, according to media reports.
Ik ben er een halve studie van aan het makenquote:
Als dat kind een broertje krijgt nomineer ik de naam "Go"quote:
Het is niet de minste geloof ik. Er zal ook best veel rommel te koop zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een halve studie van aan het makenhet is echt wel serieus spul en ik moet mij ook aan de wet houden en wil alles goed doen, morgen gaat hij aan de laptop.
Ik dacht dat we geen opmerkingen over NWS meer mochten maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen met een IQ van minder dan 100 zouden geen kinderen mogen krijgen.
Hij is mooi!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een halve studie van aan het makenhet is echt wel serieus spul en ik moet mij ook aan de wet houden en wil alles goed doen, morgen gaat hij aan de laptop.
Het is een instappertje op pro-niveau.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is niet de minste geloof ik. Er zal ook best veel rommel te koop zijn.
Als kentekenplaat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is mooi!
Maar dikke kans dat je binnenkort je BSN er duidelijk leesbaar op moet aanbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |