Gelukkig kent dit land geen belangrijkere problemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)eft-niet-thuis.dhtml
Kees.
Roemer is een probleem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig kent dit land geen belangrijkere problemen.
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat Kees vergeet is dat als sommige mensen eens lekker buiten de deur van bil gaan ze een betere partner worden voor de vaste relatie thuis. Het is dus juist goed voor relaties.
Kloon van de De_Hofstadgruppe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.
Vrijheid blijheid, komt natuurlijk niet echt als een verassing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.
Verassing is sowieso meer iets voor joden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid, komt natuurlijk niet echt als een verassing.
Waarom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verassing is sowieso meer iets voor joden.
Boeiendquote:
Note!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verassing is sowieso meer iets voor joden.
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De Pruis snapte 'm niet dus ik legde het even uit.
Gingen lijkt me meer correct.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.
Is het al Carnaval?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Best bijzonder, zo'n boel Brazilianen bijeen.
Ik doelde op de spelling.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.
Net geweest, maar idd daar lijkt het wel opquote:
Een langwerpig Mekka.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Best bijzonder, zo'n boel Brazilianen bijeen.
Jij stoute massamoordenaar, jij!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een langwerpig Mekka.
Ik krijg kriebels bommen te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |