Thanks, die ga ik vanavond eens effe kijken.quote:
Inderdaad, zo een dronken lor die frontaal op je klapt zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij. En voor wat hersens op jouw vooruit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef Drugshond het volgende:
In Rusland gaan rijden is gewoon wauz. Saai zal het zeker niet zijn.
Maar wel een leuk filmpje dat de hele wereld overgaat dankzij je dashcam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, zo een dronken lor die frontaal op je klapt zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij. En voor wat hersens op jouw vooruit.
Is het maar te hopen dat iemand de camera uit je auto haalt en het op internet zet, als je hersens op de vooruit zitten zal je dat over het algemeen niet zelf meer lukken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel een leuk filmpje dat de hele wereld overgaat dankzij je dashcam.
15 milli-seconds of fame.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het maar te hopen dat iemand de camera uit je auto haalt en het op internet zet, als je hersens op de vooruit zitten zal je dat over het algemeen niet zelf meer lukken.
Die zit nog in de doos.. ik ga hem vandaag denk ik in elkaar zetten en wat aanpassingen in de software doen. Vliegen komt er vandaag niet van want het stormt hier aardig.quote:
Gaaf! Ik lever wel airsupport.quote:
U gaat Romeinse kaarsen op uw Drone plaatsen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zit nog in de doos.. ik ga hem vandaag denk ik in elkaar zetten en wat aanpassingen in de software doen. Vliegen komt er vandaag niet van want het stormt hier aardig.
Ik kwam net wel alweer op een ideetje.. met oud en nieuw ga ik een zooitje romeinse kaarsen kopen.. dan heb ik flares op mijn drone
Geen probleem.. die tanks gebruiken de 27 MHz band, ik zit op 2,4 GHz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen dan moeten we wel zorgen dat we niet elkaars frequentie storen.
Op Oudejaarsavondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
U gaat Romeinse kaarsen op uw Drone plaatsen?
Pas maar op, want een spuitende kaars brengt je drone wellicht uit balans.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op OudejaarsavondIk wil dan ook luchtbeelden maken van vuurwerk, vanaf het strand of zo.. op veilige afstand.
Leugens. Ze rijden hier prima!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar verder is het wel goed geregeld hier, als je ziet hoe mensen in het buitenland rijden.
Oh, voor mij blijft het leuk.. trust me.. teveel mogelijkheden en ik vind vliegen gewoon leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pas maar op, want een spuitende kaars brengt je drone wellicht uit balans.
Het is wel leuk om zo'n ding te hebben. Maar ik weet niet of het nieuwtje er zo af is.
Ja dat mag dus niet hèquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef YokiKater het volgende:
Hihi.. ik heb stickers besteld. Straks gaat mijn drone door het leven als de PH-NSA
In Marrakech koop je dan ook je rijbewijs, i.p.v. het te halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:20 schreef Reya het volgende:
In dit verkeer lijkt het me dan ook wel lastig om te slagen voor je rijexamen.
Beide landen hebben overigens recentelijk hun schuld afbetaald aan het IMF. #aluhoedjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Turkije dient weer als rolmodel. Ditmaal voor Brazilië.
Nare betogers.quote:'Duitsland blokkeert toetreding Turkije tot EU'
Duitsland heeft de gesprekken tussen Turkije en de lidstaten van de Europese Unie over toetreding tot de Unie geblokkeerd.
Berlijn heeft hiertoe besloten vanwege de manier waarop de Turkse regering anti-regeringsbetogers heeft aangepakt. Dat heeft een diplomaat, die anoniem wil blijven, donderdag gezegd. Duitsland wil niet verder praten met Turkije 'omdat er nog open vragen zijn'. Het besluit is een klap voor de regering van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan.
Brusselse regenten blijven pluchegeil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef Friek_ het volgende:
Liever nationale politici dan Euro-academici.
Mooi, en geef dan enkel toegang tot forum.fok.nl.quote:Gevangenen krijgen pc in cel
Gevangeniscellen krijgen de beschikking over een pc. Die moet bijdragen aan een "zinvolle dagbesteding" voor de gedetineerden.
Merkel liegt niet, cynicus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat dat de oorzaak is.
Er is echter wel een Duits complot om Turken te vermoorden, gezien het feit dat er regelmatig Turken worden doodgeschoten of in brand gestoken.quote:
Door neonazipaupertjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is echter wel een Duits complot om Turken te vermoorden, gezien het feit dat er regelmatig Turken worden doodgeschoten of in brand gestoken.
True dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Marrakech koop je dan ook je rijbewijs, i.p.v. het te halen.
Ik zag laatst dat in de Balkanoorlog de neo-nazi's tegen de Serviërs vochten, daaruit kan je twee dingen concluderen:quote:
Waarbij de rijvaardigheid in Nederland ondanks de rijopleiding van hetzelfde niveau is, de enige reden waarom het hier beter geordend is, is omdat er hier meer strepen op de weg zijn.quote:
Servische mannen mogen best etnisch gezuiverd worden, de vrouwen zullen dan in het geheel opgaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat in de Balkanoorlog de neo-nazi's tegen de Serviërs vochten, daaruit kan je twee dingen concluderen:
- De Serviërs zijn automatisch de goeden
- Iedereen die de anderen steunt is zelf een neo-nazi
Die zijn er hier ook, alleen worden ze meer gebruikt als algemene richtlijn. De bedoeling is hier om over de strepen heen te rijden namelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarbij de rijvaardigheid in Nederland ondanks de rijopleiding van hetzelfde niveau is, de enige reden waarom het hier beter geordend is, is omdat er hier meer strepen op de weg zijn.
Neo-nazi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef waht het volgende:
[..]
Servische mannen mogen best etnisch gezuiverd worden, de vrouwen zullen dan in het geheel opgaan.
Merkel is boos over alle half-Russische baby's in Berlijn rond 1946.quote:
Ik koop liever gewoon een broodje döner.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neo-nazi.
Nu ga jij ook zeker huizen met Turkse bewoners in de brand steken.
En dan steek je de zaak in brand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ik koop liever gewoon een broodje döner.
Gaza is gewoon een democratie hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan steek je de zaak in brand.
Net zoals in Gaza.
Doorgaans op zeer cynische wijze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men zegt dat Nederland dat ook is.
Ze hebben ook de Turkse ambassadeur op het matje geroepen lees ik zojuist.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland wordt boos, dus we kunnen maar beter vast dekking zoeken
http://www.volkskrant.nl/(...)eft-niet-thuis.dhtmlquote:Door vreemdgaan aan te moedigen, legt website Second Love een bom onder relaties, met alle ravage van dien. Waarom spreekt het kabinet zich hier niet tegen uit?, vraagt SGP-voorzitter Kees van der Staaij. 'De overheid hanteert op het gebied van huwelijk en gezin een dubbele moraal.'
Stoken in een huwelijk is niet normaal. Stoken in een goed huwelijk is ronduit bizar. Toch is dát precies wat de website Second Love doet. Echtgenoten die beiden gelukkig getrouwd zijn, worden gestimuleerd om vreemd te gaan. Die ontrouw beschadigt echtgenoten en ruïneert kinderen. Om die reden dienen SGP-Jongeren vandaag bij de Reclame Code Commissie een klacht in tegen de reclame van Second Love.
Helaas rust op het benoemen van ontrouw in gezinnen en de schadelijke gevolgen ervan nog steeds een enorm taboe. Terwijl een toenemend aantal mannen, vrouwen én kinderen er dagelijks onder lijdt, zwijgen politici angstvallig in alle talen. De overheid hanteert op het gebied van huwelijk en gezin een dubbele moraal. Een kentering is hard nodig. In het belang van de samenleving.
Sterke relaties
Meer dan ooit is er behoefte aan sterke relaties en intacte gezinnen. Die zijn nodig om (jonge) mensen sterk en weerbaar te maken. In de privésfeer en in het publieke domein moet je op elkaar aan kunnen. Wil de samenleving niet versplinteren, dan kun je niet zonder basisbeginselen als liefde, trouw, verantwoordelijkheid en zorg voor elkaar.
De belangen van de overheid bij sterke gezinnen zijn enorm. Het kabinet erkent dat ook. Bij de hervorming van de jeugdzorg wordt bijvoorbeeld benadrukt dat de verantwoordelijkheid voor het gezond en veilig opgroeien van jeugdigen allereerst bij ouders zelf ligt. De (jeugd)zorg is anders onbetaalbaar. Toch geeft het kabinet niet thuis wanneer schadelijke gevolgen voor gezinnen, en dus ook voor de samenleving, worden aangekaart.
'Mooi' voorbeeld: toen de SGP vorige maand aan de regering vroeg wat zij van de activiteiten van Second Love vindt, dook staatssecretaris Van Rijn weg achter de redenering dat relaties en relatievorming tot het privédomein van individuele burgers behoren. De overheid zou daar niets over mogen zeggen. Die houding is schadelijk en ongeloofwaardig.
Leed van anderen
Wie reclame maakt voor ontrouw slaat een bijna misdadig slaatje uit het leed van anderen. De kans op problemen is namelijk levensgroot. Uit cijfers van het CBS blijkt dat maar liefst 40 procent van de echtscheidingen voortkomt uit vreemdgaan. Jaarlijks krijgen tienduizenden kinderen hiermee te maken. De sociale, educatieve en psychische gevolgen voor deze kinderen zijn inmiddels meer dan duidelijk. Gerespecteerde onderzoeken en ervaringen van professionals tonen het aan, maar je hoeft maar om je heen te kijken om het met eigen ogen te zien. Beroep op (jeugd)zorg heeft in veel gevallen te maken met echtscheiding. Ook zijn de onderwijsresultaten van kinderen in echtscheidingssituaties doorgaans slechter. Bovendien hebben kinderen uit een kapot huwelijk een sterk verhoogde kans om zélf ook te scheiden. De problematiek neemt daardoor alleen maar toe.
Second Love beseft drommels goed dat er aan haar activiteiten een luchtje zit. In haar 'gebruikersvoorwaarden' erkent zij dat er belangen van derden in het geding zijn. Dat er aan het liegen en bedriegen van de partner ook morele aspecten zitten ligt voor de hand, maar men drukt zich voor de gevolgen in het veelzeggende zinnetje: 'Uw gebruik van onze diensten is volledig uw eigen verantwoordelijkheid en komt uitdrukkelijk voor uw eigen risico.' Op deze manier je verantwoordelijkheid afschuiven en ontlopen, is stuitend en laf. Je kunt eenvoudig niet weglopen voor je verantwoordelijkheid wanneer je weet dat de kans op schade bij andere zo groot is. Het aanbieden van de 'diensten' is op zich al dubieus genoeg, ervoor reclame maken is te vreemd voor woorden.
Failliete samenleving
Een heldere maatschappelijke norm over trouw in relaties is nuttig. De suggestie dat het niet raar is om vreemd te gaan, is niet normaal. Voorop dient te staan wat goed is voor de partners en voor hun eventuele kinderen. Maatschappelijke deugden mogen best aangeprezen worden. Trouw en betrouwbaarheid zijn wezenlijke deugden die mensen tot eer strekken. Wanneer we deze basale normen niet serieus nemen, nemen we onszelf en anderen niet serieus. Zo'n samenleving is failliet.
Door vreemdgaan aan te moedigen wordt een bom gelegd onder relaties, met alle ravage van dien. Als de overheid dan niet direct naar een verbod wil grijpen, kan ze op zijn minst een helder signaal uitzenden. Dat doet zij namelijk ook op andere gebieden waarvan de gevolgen voor derden minder funest zijn. Nog maar betrekkelijk kort geleden hadden we de overheidscampagne 'Drank maakt meer kapot dan je lief is'. Die boodschap geldt nog stukken sterker voor bedrog van de eigen partner, en verraad aan de kinderen.
Kees van der Staaij is fractievoorzitter van de SGP in de Tweede Kamer.
Wat Kees vergeet is dat als sommige mensen eens lekker buiten de deur van bil gaan ze een betere partner worden voor de vaste relatie thuis. Het is dus juist goed voor relaties.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)eft-niet-thuis.dhtml
Kees.
Ik ga short op family-backed securities.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kees.
Het is maar waar je je prioriteiten legt in een relatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat Kees vergeet is dat als sommige mensen eens lekker buiten de deur van bil gaan ze een betere partner worden voor de vaste relatie thuis. Het is dus juist goed voor relaties.
Gelukkig kent dit land geen belangrijkere problemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kees.
Roemer is een probleem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig kent dit land geen belangrijkere problemen.
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat Kees vergeet is dat als sommige mensen eens lekker buiten de deur van bil gaan ze een betere partner worden voor de vaste relatie thuis. Het is dus juist goed voor relaties.
Kloon van de De_Hofstadgruppe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.
Vrijheid blijheid, komt natuurlijk niet echt als een verassing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We weten ook weer hoe Paper_Tiger erover denkt.
Verassing is sowieso meer iets voor joden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid, komt natuurlijk niet echt als een verassing.
Waarom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verassing is sowieso meer iets voor joden.
Boeiendquote:
Note!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verassing is sowieso meer iets voor joden.
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De Pruis snapte 'm niet dus ik legde het even uit.
Gingen lijkt me meer correct.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.
Is het al Carnaval?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Best bijzonder, zo'n boel Brazilianen bijeen.
Ik doelde op de spelling.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het, je doelde op het feit dat Joden de oven in gaan.
Net geweest, maar idd daar lijkt het wel opquote:
Een langwerpig Mekka.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:35 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Best bijzonder, zo'n boel Brazilianen bijeen.
Jij stoute massamoordenaar, jij!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een langwerpig Mekka.
Ik krijg kriebels bommen te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |