Hoi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat er tenminste één persoon happy is met de dienstverlening van PostNL.
Ik verwacht niet anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
99.999 zal vast vinden dat het allemaal schromelijk overdreven is.
Denk maar zo; hoe groter het nu wordt hoe meer het oplevert als het onvermijdelijk ineenstort.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
Vanavond alweer twee bierdrinkgelegenheden op de agenda, waarvan de tweede bij de Tsjechische afvaardiging. Alles voor de toekomst van Europa, hè.
Tsjechisch bierquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
Vanavond alweer twee bierdrinkgelegenheden op de agenda, waarvan de tweede bij de Tsjechische afvaardiging. Alles voor de toekomst van Europa, hè.
Heb jij een drone?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet de drone eerst even aansluiten op de laptop en nieuwe firmware upgraden.
quote:
Gaaf! Verheug me al op de filmpjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben mij nu aan het inlezen over het instellen en calibreren van dat apparaat, en ik moet het in het begin nog doen met een iets mindere camera, maar dat gaat allemaal helemaal goed komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Nu heb ik mijn eigen helikoptertje
[..]
Nog niet dezelfde camera, ik ga het eerst doen met de camera die ik ook op mijn fiets gebruik. Maar weet nog niet of ik die trillingsvrij kan monteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Prachtige beelden!
Te gek gewoon.
Heeft ie van jou ook een camera aan board?
Tja, maar geen geld zatquote:
Leuke hobby hoor. Ben je niet bang dat ie crashed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet dezelfde camera, ik ga het eerst doen met de camera die ik ook op mijn fiets gebruik. Maar weet nog niet of ik die trillingsvrij kan monteren.
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.......................quote:
Er zitten failsafe functies op en hij kan ook wel een stootje hebben. Gewoon niet te hard crashenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Leuke hobby hoor. Ben je niet bang dat ie crashed?
Preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.......................
Je hebt weer eens ruzie met je pleegvader?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Liever een drone als hobby dan een zuiplap zijn en uit verveling je gezin mishandelen.
Aangezien jij je blijkbaar aangesproken voelt schijn ik de vinger bij jou op een zere plek te hebben gelegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt weer eens ruzie met je pleegvader?
Aangezien jij mij daar eerder van hebt beschuldigd voel ik me inderdaad aangesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien jij je blijkbaar aangesproken voelt schijn ik de vinger bij jou op een zere plek te hebben gelegd.
Je hebt gewoon een slecht geweten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Aangezien jij mij daar eerder van hebt beschuldigd voel ik me inderdaad aangesproken.
Klopt, ik ben een gemene man die zijn kinderen en vrouw elke dag de hoek in slaat! Waarom? Omdat het kan!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een slecht geweten.
Echt een onthulling is dat nu ook weer niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een gemene man die zijn kinderen en vrouw elke dag de hoek in slaat! Waarom? Omdat het kan!!!
Bel 0900 1 26 26 26 dan. Je hebt mijn adresgegevens. Doe wat voor het te laat is!!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echt een onthulling is dat nu ook weer niet.
Ik speel het spelletje wel mee...........quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef 99.999 het volgende:
Stelletje kleuters doe eens een beetje fatsoenlijk richting elkaar.
Kinderen slaan kan ik enkel toejuichen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een gemene man die zijn kinderen en vrouw elke dag de hoek in slaat! Waarom? Omdat het kan!!!
Jij begint ermee, van meespelen is eerder van mijn kant sprake.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje wel mee...........
Scheidsrechters, die verdienen weer schoppen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kinderen slaan kan ik enkel toejuichen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij begint ermee, van meespelen is eerder van mijn kant sprake.
Hier begon het....quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Liever een drone als hobby dan een zuiplap zijn en uit verveling je gezin mishandelen.
Dat is ook de reden dat kinderen klappen verdienen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Scheidsrechters, die verdienen weer schoppen.
Definieer kind.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat kinderen klappen verdienen.
Nee knul, jij hebt altijd een grote bek tegen Auti, maar als je zelf wat tegenspraak krijgt begin je altijd spontaan te huilen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:45 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het....Ze zouden je ervoor moeten bannen.
Volgens mij was ik helemaal niet onaardig tegen Auti.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee knul, jij hebt altijd een grote bek tegen Auti, maar als je zelf wat tegenspraak krijgt begin je altijd spontaan te huilen.
Wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten.
Wiens bruid zei dit zeventien jaar geleden ook?quote:
Opmerkingen over het gezin mishandelen vind ik gewoon not done.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee knul, jij hebt altijd een grote bek tegen Auti, maar als je zelf wat tegenspraak krijgt begin je altijd spontaan te huilen.
Huiselijk geweld is inderdaad toch meer een familiegebeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkingen over het gezin mishandelen vind ik gewoon not done.
Nog even en ik sluit mijn kinderen op in de kelder en misbruik mijn dochter, is V_P ook weer tevreden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkingen over het gezin mishandelen vind ik gewoon not done.
Plaats rust. Ik vind betyar lief en voel mij niet aangevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schoppen tegen zwakkeren kun je wel, maar als je eens een weerwoord krijgt dan ben je meteen het slachtoffer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij was ik helemaal niet onaardig tegen Auti.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schoppen tegen zwakkeren kun je wel, maar als je eens een weerwoord krijgt dan ben je meteen het slachtoffer.
Zo staat het ook in het wetboek inderdaad.quote:
Een pagina terug zit je zijn pleziertje even weer duidelijk te vergallen, met die nare houding van je.quote:
Kap eens met je getroll, gare Pruis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schoppen tegen zwakkeren kun je wel, maar als je eens een weerwoord krijgt dan ben je meteen het slachtoffer.
En jij moet je klep helemaal houden, je wordt niet voor niets constant op je eigen gedrag aangesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met je getroll, gare Pruis.
? volgens mij geef ik aan dat het niet mijn hobby is, ik weet niet wat je hebt geslikt of juist bent vergeten te slikken maar ik zou toch maar even naar de huisartsenpost gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een pagina terug zit je zijn pleziertje even weer duidelijk te vergallen, met die nare houding van je.
Gelukkig vandaag de hele dag regen gehad, daardoor is het nu weer lekker koel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Hoi mens0n. Hoe is het daar in NL? Lekker weer?
Beste onweer en regenbuien. In Twente staan er straten onder water. Morgen wordt er nog meer narigheid verwacht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je weer eens in dat terroristenland?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Jep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben je weer eens in dat terroristenland?
Het was dus heet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig vandaag de hele dag regen gehad, daardoor is het nu weer lekker koel.
Niet zo heet als beloofdquote:
De afgelopen twee dagen waren er inderdaad temperaturen boven de 30 graden, vandaag wilde het vanwege de regen met de temperatuur niet erg vlotten (gelukkig).quote:
Mwah tis hier tussen de 20 en 35 graden. Met name in de avond is het erg koud, moet je gewoon een jas aantrekken. Echt bizar de temperatuurwisselingen hier. Ben hierdoor snotverkouden geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo heet als beloofdEn zeker niet zo heet als daar waar jij uithangt..
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah tis hier tussen de 20 en 35 graden. Met name in de avond is het erg koud, moet je gewoon een jas aantrekken. Echt bizar de temperatuurwisselingen hier. Ben hierdoor snotverkouden geworden.
Mutant zuipt zich elke dag klem daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?
Zeker zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?
Ik gis dat Reya de bodemprocedure overtuigend zal winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Mij is onweer beloofd, er is echter niet geleverd. Ik ga procederen.
Dit doet mij sterk denken aan The Sopranos.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb al dagen last van een onbehaaglijk gevoel, en dat wordt nog eens verhevigd door die benauwdheid.
Daar ben ik me van bewust, derhalve selecteer ik mijn bondgenoten zorgvuldig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik gis dat Reya de bodemprocedure overtuigend zal winnen.
Hebben ze daar ook al Intratuin?quote:
Het kost mij een uur om zoiets te uploaden, en dan kom jij met een intratuin-grap.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al Intratuin?
Dat is het voordeel van mijn humor: die is volstrekt gratuit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kost mij een uur om zoiets te uploaden, en dan kom jij met een intratuin-grap.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Past bij sterke vrouw.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Knalde hier weer aardig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Ik geef je geen snauw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Past bij sterke vrouw.
[ afbeelding ]
Prachtig! Wel weinig golven?quote:
Dan is rechten een studie voor mij. Ik houd wel van klare taal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
Zo staat het ook in het wetboek inderdaad.
Je hebt het recht om te zwijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan is rechten een studie voor mij. Ik houd wel van klare taal.
Dat is mijn sterkste kant dan weer niet.quote:
Dat is goed. Heb ik ook maar ik slaap prima....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n hoofd zit in de toekomst, m'n lichaam zit in het nu.
Weten we gelijk waar jij met je hoofd zit....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef TitusPullo het volgende:
Nooit geweten dat jullie reet de toekomst was.
Ik dacht meer van....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
Momenteel bij een schotschrift tegen de martel-literatuur.
Is dat een neger?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht meer van....
[ afbeelding ]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.quote:
Alleen de bronzen negers zijn van brons.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wist niet dat negers van brons waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
T-shirtweer zonder zon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed weer daar?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen de bronzen negers zijn van brons.En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kekekeke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.quote:
Ik ken mijn raps.. je weetz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.
Ze halen geen kattenkwaad uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?
Dan brengen ze nog wat op ook...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze meenemen en vervolgens in de oven gooien.
Nee dat is koning Abdullah.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En Mark Rutte staat bovenaan de apenrots.
Ik bedoelde het zeer positief.quote:
De taxistandplaats op AdamCS, ook zo'n mooi staaltje vrije marktwerking.quote:
'Mooi huidskleurtje' of zoiets is ook goed bedoeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Racisme positief bedoelen, die kende ik nog niet.
quote:
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat lekker daar in Brazilie. Maar geen topic in NWS? Weird.
Allemaal lentes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.
Met fakkels en hooivorken de politieke leiding verdrijven en terecht stellen voor een volksgerecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.
Voor deze Braziliaanse politie-agent niet nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Het is helemaal geen lente in Brazilië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
NWS / Demonstraties in Brazilliëquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat lekker daar in Brazilie. Maar geen topic in NWS? Weird.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat het er in Brazilië vooralsnog ook rustiger aan toe ging? Gaat het vanavond weer los?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker veel aandacht ook, vergeleken met het Turkye topic.
Geweldig voor de happy few.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Euribob het volgende:
In Brazilië is het toch allemaal zo geweldig, want economische groei?
Toch maar fijn dat ik nog in een land woon met een verzorgingsstaat.quote:
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch maar fijn dat ik nog in een land woon met een verzorgingsstaat.
Ik kies de kant van de regering, wat jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef De_Guidance het volgende:
Brazilië is niet veel anders dan Turkije naar wat ik er van begrijp. En het gaat er zeker niet rustig aan toe.
Een gezonde samenleving zorgt voor een gezonde marktwerking.quote:
Luilekkerland is een communistische bende, vriend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een gezonde samenleving zorgt voor een gezonde marktwerking.
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies de kant van de regering, wat jij?
Beide kanten bewapenen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.
Zolang er mensen zijn die miljoenen binnenslepen en mensen zijn die van een hongerloontje moeten leven is dit geen communistische bende.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Luilekkerland is een communistische bende, vriend.
Dan kan Yoki het in beeld brengenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.
De andere kant is natuurlijk al bewapend, o.a. met Belgische Leopard tanks met extra brede kettingen om efficiënt mensen te vermorzelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef waht het volgende:
[..]
Beide kanten bewapenen dus.
Hun strijd is gerechtvaardigd.
Potentiële concurrenten uit de weg ruimen is het nieuwe doel van de EU.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef waht het volgende:
[..]
Beide kanten bewapenen dus.
Hun strijd is gerechtvaardigd.
Ja, maar die mensen wonen in China, India en Bangladesh. Wel zo makkelijk voor onze linkse broeders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die miljoenen binnenslepen en mensen zijn die van een hongerloontje moeten leven is dit geen communistische bende.
Zijn die Nederlandse tanks nou al ergens afgeleverd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De andere kant is natuurlijk al bewapend, o.a. met Belgische Leopard tanks met extra brede kettingen om efficiënt mensen te vermorzelen.
Ja, bij de opslag in Almelo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn die Nederlandse tanks nou al ergens afgeleverd?
Ik kies geen kant, maar denk erover na wat de beste oplossing zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies de kant van de regering, wat jij?
Misschien is dat het beste. We zijn te bang om ze aan iemand te verkopen dus dan maar zelf houden.quote:
En in Brazilië en Amerika..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wonen in China, India en Bangladesh. Wel zo makkelijk voor onze linkse broeders.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien is dat het beste. We zijn te bang om ze aan iemand te verkopen dus dan maar zelf houden.
Zulk soort taal wens ik hier niet te horen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kies geen kant, maar denk erover na wat de beste oplossing zou kunnen zijn.
Dude, wat insinueer je nu?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand het account van Ryan3 gehackt ofzo.
Ik vond hem niet onredelijk beginnen, maar toen zijn pleidooi tegen Islamitische scholen begon, raakte hij het een beetje kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
Harm Beertema is wel erg vervelend met z'n constante geroep dat van alles harder aangepakt zou moeten worden.
Heb het niet gezien maar het bijzonder onderwijs is zo'n beetje het laatste CDA bolwerk. Heeft hij wel door dat bij het afschaffen van islamitische scholen hij ook zijn eigen achterban haar scholen ontneemtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem niet onredelijk beginnen, maar toen zijn pleidooi tegen Islamitische scholen begon, raakte hij het een beetje kwijt.
*heel veel scheldwoorden.quote:Danny J., de verdachte in de zaak, blijkt de ex-vriend van een van de tienermeisjes. Volgens schoolgenoten van de 17-jarige Ilse kon hij het niet verkroppen dat zij een nieuwe relatie had gekregen met een 32-jarige man uit Cuijk.
De licht autistische J. werd donderdag opgepakt nadat hij zich de hele dag in een dertig meter hoge zendmast had verschanst. Hij zou al vaker met justitie in aanraking zijn geweest en kreeg begeleiding vanwege eerdere strafbare feiten, waaronder een poging tot brandstichting.
De achterban van Harm Beertema komt volgens mij eerder van de PVV, maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar het bijzonder onderwijs is zo'n beetje het laatste CDA bolwerk. Heeft hij wel door dat bij het afschaffen van islamitische scholen hij ook zijn eigen achterban haar scholen ontneemt?
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Bumaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De achterban van Harm Beertema komt volgens mij eerder van de PVV, maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Buma![]()
.
Harm Beertema ken ik helemaal niet...
Ja zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:48 schreef YokiKater het volgende:
Slecht begin van de dag dit. Kutnieuws, kutmedia, kutstempel.
Hij heeft een Martini op zijn kinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:15 schreef De_Guidance het volgende:
Bijzonder onderwijs klinkt te bijzonder om afgeschaft te worden.
Ja, ik voel dan ook een soort van verband. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe moslims zich moeten voelen met al het nieuws over de rotte appels en hoe de mensen daar op reageren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nu eenmaal.
Natuurlijk zijn dit soort vergelijkingen een beetje gek altijd, maar als ik mij zo druk zou maken bij elke zin met een stempel richting lichtgetinte jongemannen/moslims zou ik nu hartritmestoornissen hebben.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.
Niets, behalve dan dat zijn schrijfstijl, denkstijl etc nogal sterk is veranderd.quote:
Chronisch slaaptekort.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niets, behalve dan dat zijn schrijfstijl, denkstijl etc nogal sterk is veranderd.
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:35 schreef Perrin het volgende:
Bewaker schiet bezoeker dood bij Klaagmuur
Rock and Roll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Ja, blijkbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.
Ik moet eerst nog even penlite batterijen kopen. En dan moet ik firmware upgraden. Dikke pret, nog voordat dat ding de lucht in gaat ben ik hem al aan het "hacken". Er zitten nog vrij veel mogelijkheden en functies op, echt veel bang for the buck.quote:
Als op de Dam iemand iets onverstaanbaars schreeuwt is dat meteen de reden voor duizenden mensen om in paniek te raken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.
Take it easy, is duur speelgoed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even penlite batterijen kopen. En dan moet ik firmware upgraden. Dikke pret, nog voordat dat ding de lucht in gaat ben ik hem al aan het "hacken". Er zitten nog vrij veel mogelijkheden en functies op, echt veel bang for the buck.
http://www.dji-innovations.com/tutorial/phantom-tutorial/
569. Maar dat is zonder camera. Ik wil het eerst gaan proberen met mijn BulletcamHD, een GoPro camera stond al op het verlanglijstje dus die komt er later onder te hangen.quote:
Niet afschaffen maar niet meer subsidiëren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.
Bronquote:Randstedelingen moeten vaker rijexamen doen
Bij autorijscholen in de Randstad halen duidelijk minder kandidaten na één keer afrijden hun rijbewijs dan elders in Nederland.
Whehe, ik wilde deze net posten.quote:
Nou ja, dan nog. Het staat politici natuurlijk vrij om te pleiten voor het in stand houden van vrijheiden behalve voor mensen met specifieke opvattingen. Het zou verstandiger zijn voor de PVV om te pleiten voor het afschaffen van het publiek gefinancierd bijzonder onderwijs aangezien ze daar wellicht wat meer draagvlak voor kunnen krijgen en bovendien een selectieve uitzondering op artikel 23 allerlei juridische haken en ogen heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Buma![]()
.
Harm Beertema ken ik helemaal niet...
Ik las het vanochtend inderdaad.quote:
Ze kunnen het wel, maar vooral op hun manier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend inderdaad.
Hiermee is maar weer eens wetenschappelijk aangetoond dat allochtonen voor geen meter kunnen rijden.
Vrij recentelijk. Wel een keer een collega bijna letterlijk laten doodschrikken toen hij lag de slapen in de stoel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft al eens iemand doodgereden?
Toen ik bekogeld werd reed ik weg zonder iemand aan te rijden.quote:
Alleen een haas en een duif.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft al eens iemand doodgereden?
Ik moest wel fileparkeren en straatjedraaien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:07 schreef Drugshond het volgende:
CBR Lesprogramma sluit ook niet aan op de praktijk.
• Vandaag gaan we bijzondere oefeningen verrichten. Geen fileparkeren, straatje draaien of heuveltje op.
# Ramkraak (voor beginners).
Yep. Nare club.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nee maar zonder dollen. Dat CBR is erg incapabel inconsequent en inconsistent. Ze hadden toch ook financiële problemen?
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nee maar zonder dollen. Dat CBR is erg incapabel inconsequent en inconsistent. Ze hadden toch ook financiële problemen?
De Avro Vulcan, daar hebben ze de Argentino's nog mee kapotgebombardeerd op de Falklands.quote:
Ik heb nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald diverse cursussen gevolgd bij Prodrive en bij Slotemaker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:07 schreef Drugshond het volgende:
CBR Lesprogramma sluit ook niet aan op de praktijk.
• Vandaag gaan we bijzondere oefeningen verrichten. Geen fileparkeren, straatje draaien of heuveltje op.
# Ramkraak (voor beginners).
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moest wel fileparkeren en straatjedraaien.
Kapotbombarderen is ook overdreven, het was met name een psychische aanval.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
De Avro Vulcan, daar hebben ze de Argentino's nog mee kapotgebombardeerd op de Falklands.
Bij fileparkeren faalde ik ook, maar mijn onverschillige houding bleek z'n vruchten af te werpen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar fileparkeren hoef je niet te kunnen volgens mij. Zo lang je maar het verkeer in de gaten houden. Straatje draaien en hellingproef moet wel probleemloos gaan.
Het is een beetje vreemd. Mensen zakken op de gekste dingen, terwijl anderen met twee remingrepen slagen. Het is teveel afhankelijk van het humeur en de persoonlijkheid van de examinator.quote:
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:53 schreef waht het volgende:
[..]
Niet afschaffen maar niet meer subsidiëren.
Ja, maar het was wel stoer: Operation Black Buck.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kapotbombarderen is ook overdreven, het was met name een psychische aanval.
Als we met zijn allen op 1 lijn zitten. En dat is vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:16 schreef Tamashii het volgende:
Wanneer komt er weer een meet dan? Van POL.
2e keer gezakt, ik reed foutloos, alles ging perfect. Snelheid was continu goed. Zegt de beste man:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is een beetje vreemd. Mensen zakken op de gekste dingen, terwijl anderen met twee remingrepen slagen. Het is teveel afhankelijk van het humeur en de persoonlijkheid van de examinator.
Nu kun je dat nooit helemaal weg krijgen, maar zij doen niet eens een poging.
Sowieso is oorlog altijd stoer, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel stoer: Operation Black Buck.
Ja maar DH, zullen we dan sex en pol combineren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als we met zijn allen op 1 lijn zitten. En dat is vrijwel nooit.
Haha, de tankers die die Vulcans bijtankten moesten zelf ook bijgetankt wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso is oorlog altijd stoer, dat ben ik met je eens.
Dat was ooit mijn idee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar DH, zullen we dan sex en pol combineren?
Is er al een datum voor de volgende SEXmeet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar DH, zullen we dan sex en pol combineren?
Inderdaad, heb er ooit eens een docu over gezien, de Britten hadden toen ook een aantal vliegtuigen ergens midden in de Atlantische Oceaan gestationeerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, de tankers die die Vulcans bijtankten moesten zelf ook bijgetankt worden
The Vulcan lacked the range to fly to the Falklands without refuelling several times, as it had been designed for medium-range stand-off nuclear missions in Europe. The RAF's tanker planes were mostly converted Handley Page Victor bombers with similar range, so they too had to be refuelled in the air. A total of 11 tankers were required for two Vulcans, a huge logistical effort as all aircraft had to use the same strip.
Ja in Polen als ik daar (over 4 weken) op vakantie ben. O wacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de volgende SEXmeet?
Al ie Vulcans en hun tankers waren gestationeerd op Ascension Island, midden tussen Afrika en Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er ooit eens een docu over gezien, de Britten hadden toen ook een aantal vliegtuigen ergens midden in de Atlantische Oceaan gestationeerd.
Nope, maar ga er maar vanuit dat het niet de 6e wordt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de volgende SEXmeet?
Ah cool, dan kom ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, maar ga er maar vanuit dat het niet de 6e wordt.
Technisch was het een logistieke ramp om Oorlog te gaan voeren in Falklands. Dat de Engelsen het lukte is toch wel bijzonder te noemen (en in zo'n korte tijd).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, de tankers die die Vulcans bijtankten moesten zelf ook bijgetankt worden
The Vulcan lacked the range to fly to the Falklands without refuelling several times, as it had been designed for medium-range stand-off nuclear missions in Europe. The RAF's tanker planes were mostly converted Handley Page Victor bombers with similar range, so they too had to be refuelled in the air. A total of 11 tankers were required for two Vulcans, a huge logistical effort as all aircraft had to use the same strip.
Volgens mij is het deze:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Al ie Vulcans en hun tankers waren gestationeerd op Ascension Island, midden tussen Afrika en Zuid-Amerika.
Die docu zou ik nog wel eens willen zien trouwens.
Het blijft simpel volk...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog. Het staat politici natuurlijk vrij om te pleiten voor het in stand houden van vrijheiden behalve voor mensen met specifieke opvattingen. Het zou verstandiger zijn voor de PVV om te pleiten voor het afschaffen van het publiek gefinancierd bijzonder onderwijs aangezien ze daar wellicht wat meer draagvlak voor kunnen krijgen en bovendien een selectieve uitzondering op artikel 23 allerlei juridische haken en ogen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |