Hoi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat er tenminste één persoon happy is met de dienstverlening van PostNL.
Ik verwacht niet anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
99.999 zal vast vinden dat het allemaal schromelijk overdreven is.
Denk maar zo; hoe groter het nu wordt hoe meer het oplevert als het onvermijdelijk ineenstort.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
Vanavond alweer twee bierdrinkgelegenheden op de agenda, waarvan de tweede bij de Tsjechische afvaardiging. Alles voor de toekomst van Europa, hè.
Tsjechisch bierquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Reya het volgende:
Vanavond alweer twee bierdrinkgelegenheden op de agenda, waarvan de tweede bij de Tsjechische afvaardiging. Alles voor de toekomst van Europa, hè.
Heb jij een drone?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet de drone eerst even aansluiten op de laptop en nieuwe firmware upgraden.
quote:
Gaaf! Verheug me al op de filmpjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben mij nu aan het inlezen over het instellen en calibreren van dat apparaat, en ik moet het in het begin nog doen met een iets mindere camera, maar dat gaat allemaal helemaal goed komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Nu heb ik mijn eigen helikoptertje
[..]
Nog niet dezelfde camera, ik ga het eerst doen met de camera die ik ook op mijn fiets gebruik. Maar weet nog niet of ik die trillingsvrij kan monteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Prachtige beelden!
Te gek gewoon.
Heeft ie van jou ook een camera aan board?
Tja, maar geen geld zatquote:
Leuke hobby hoor. Ben je niet bang dat ie crashed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet dezelfde camera, ik ga het eerst doen met de camera die ik ook op mijn fiets gebruik. Maar weet nog niet of ik die trillingsvrij kan monteren.
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.......................quote:
Er zitten failsafe functies op en hij kan ook wel een stootje hebben. Gewoon niet te hard crashenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Leuke hobby hoor. Ben je niet bang dat ie crashed?
Preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.......................
Je hebt weer eens ruzie met je pleegvader?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Liever een drone als hobby dan een zuiplap zijn en uit verveling je gezin mishandelen.
Aangezien jij je blijkbaar aangesproken voelt schijn ik de vinger bij jou op een zere plek te hebben gelegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt weer eens ruzie met je pleegvader?
Aangezien jij mij daar eerder van hebt beschuldigd voel ik me inderdaad aangesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien jij je blijkbaar aangesproken voelt schijn ik de vinger bij jou op een zere plek te hebben gelegd.
Je hebt gewoon een slecht geweten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Aangezien jij mij daar eerder van hebt beschuldigd voel ik me inderdaad aangesproken.
Klopt, ik ben een gemene man die zijn kinderen en vrouw elke dag de hoek in slaat! Waarom? Omdat het kan!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een slecht geweten.
Echt een onthulling is dat nu ook weer niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een gemene man die zijn kinderen en vrouw elke dag de hoek in slaat! Waarom? Omdat het kan!!!
Bel 0900 1 26 26 26 dan. Je hebt mijn adresgegevens. Doe wat voor het te laat is!!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echt een onthulling is dat nu ook weer niet.
Ik speel het spelletje wel mee...........quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef 99.999 het volgende:
Stelletje kleuters doe eens een beetje fatsoenlijk richting elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |