Ja dat mag dus niet hèquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef YokiKater het volgende:
Hihi.. ik heb stickers besteld. Straks gaat mijn drone door het leven als de PH-NSA
In Marrakech koop je dan ook je rijbewijs, i.p.v. het te halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:20 schreef Reya het volgende:
In dit verkeer lijkt het me dan ook wel lastig om te slagen voor je rijexamen.
Beide landen hebben overigens recentelijk hun schuld afbetaald aan het IMF. #aluhoedjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Turkije dient weer als rolmodel. Ditmaal voor Brazilië.
Nare betogers.quote:'Duitsland blokkeert toetreding Turkije tot EU'
Duitsland heeft de gesprekken tussen Turkije en de lidstaten van de Europese Unie over toetreding tot de Unie geblokkeerd.
Berlijn heeft hiertoe besloten vanwege de manier waarop de Turkse regering anti-regeringsbetogers heeft aangepakt. Dat heeft een diplomaat, die anoniem wil blijven, donderdag gezegd. Duitsland wil niet verder praten met Turkije 'omdat er nog open vragen zijn'. Het besluit is een klap voor de regering van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan.
Brusselse regenten blijven pluchegeil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef Friek_ het volgende:
Liever nationale politici dan Euro-academici.
Mooi, en geef dan enkel toegang tot forum.fok.nl.quote:Gevangenen krijgen pc in cel
Gevangeniscellen krijgen de beschikking over een pc. Die moet bijdragen aan een "zinvolle dagbesteding" voor de gedetineerden.
Merkel liegt niet, cynicus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat dat de oorzaak is.
Er is echter wel een Duits complot om Turken te vermoorden, gezien het feit dat er regelmatig Turken worden doodgeschoten of in brand gestoken.quote:
Door neonazipaupertjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is echter wel een Duits complot om Turken te vermoorden, gezien het feit dat er regelmatig Turken worden doodgeschoten of in brand gestoken.
True dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Marrakech koop je dan ook je rijbewijs, i.p.v. het te halen.
Ik zag laatst dat in de Balkanoorlog de neo-nazi's tegen de Serviërs vochten, daaruit kan je twee dingen concluderen:quote:
Waarbij de rijvaardigheid in Nederland ondanks de rijopleiding van hetzelfde niveau is, de enige reden waarom het hier beter geordend is, is omdat er hier meer strepen op de weg zijn.quote:
Servische mannen mogen best etnisch gezuiverd worden, de vrouwen zullen dan in het geheel opgaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat in de Balkanoorlog de neo-nazi's tegen de Serviërs vochten, daaruit kan je twee dingen concluderen:
- De Serviërs zijn automatisch de goeden
- Iedereen die de anderen steunt is zelf een neo-nazi
Die zijn er hier ook, alleen worden ze meer gebruikt als algemene richtlijn. De bedoeling is hier om over de strepen heen te rijden namelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarbij de rijvaardigheid in Nederland ondanks de rijopleiding van hetzelfde niveau is, de enige reden waarom het hier beter geordend is, is omdat er hier meer strepen op de weg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |