Die gaan we kijken... Is die film al neer te laden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las 'humor' en dacht dat het om een comedy ging
Ja, moet je even zoeken op internet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die gaan we kijken... Is die film al neer te laden?
Daarom had ik de film al willen zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je humor dan willen verzekeren?
Had ze eerder moeten bedenken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
Kritiek op Israël, note!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Friek_ het volgende:
Ah, nog meer schendingen van mensenrechten door Israël. No surprises there.
Had ze dikke tieten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik werd gebeld door een meisje van recruitment
Je zou mij inderdaad niet toewensen aan je ergste vrouwelijke vijand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Misschien moet ik jou op pad sturen voor een hatefuck.
Titfucking zegt je niets?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef Webschip het volgende:
Dikke tieten aanschouwen, vereist figuurlijk inzicht, v_P
Wat is jouw core business dan wel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk geen core business van me.
Dat is een hele goeie vraag. Dat zou nl. veronderstellen dat ik die zou hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is jouw core business dan wel?
Wat voor soort werk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Nautilus. het volgende:
Nu ben ik afgewezen voor een baan die ik graag wilde.
Ik moet jou de groeten doen van Iris.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Webschip het volgende:
Figuurreeksen is zoiets als goed plaatjes kunnen kijken. En logisch redeneren.
Filosofie, dat is pas een schending van mensenrechten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Friek_ het volgende:
Ah, nog meer schendingen van mensenrechten door Israël. No surprises there.
Dan is postzegels verzamelen dat ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Filosofie, dat is pas een schending van mensenrechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |