Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?
Excuses, ik las uw post niet alvorens te reageren.quote:
Gewaagd, het schijnt de nieuwe manier van protesteren te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...
#AIVDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stuur liever een flacon zenuwgas naar de betreffende bestuurders...
Nu pas?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat ik mij moet distantiëren van deze SC.
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Voor Waht is elke blanke vrouw een prostituee.quote:
Te laat, je staat al op de lijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is in feite ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voor Waht is elke blanke vrouw een prostituee.
Ik ben praktisch ingesteld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
De libertarische aap komt uit de mouw.
Samen met Lubbers en van Agt op de lijst van de AIVD.quote:
Het binnenhof zal rood zijn van het bloed van de zelfbenoemde elite...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
Samen met Paper_Tiger de regering omverwerpen.
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het ook wel. Check hem dus:
http://m.imdb.com/video/imdb/vi468428313
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
Ik las 'humor' en dacht dat het om een comedy gingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oei, het begint goed, de vrouw van de hoofdrolspeler krijgt geen zorg meer omdat haar tumor enkel tot een bepaalde hoogte verzekerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |