Ze willen een betere gezondheidszorg en goedkoper OV die de overheid. Vind jij vast niet leuk.quote:
Hm zegt me zo niks, heb ik nou werkelijk een Wall Street film gemist?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef GSbrder het volgende:
Assault on Wall Street is een vermakelijke film.
Ze willen niet dat de staat belastinggeld verkwanseld aan voetbal. De mensen zien liever dat basale behoeften in het leven van dat geld worden bevredigd. Ik sta daar 100% achter. Het enige waar jij en ik over van mening verschillen is hoe dat geld op de beste manier daar komt waar het moet zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze willen een betere gezondheidszorg en goedkoper OV die de overheid. Vind jij vast niet leuk.
Verder heb je gelijk.
Over een boze lower class ex-militair die rijke bankiers doodschiet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm zegt me zo niks, heb ik nou werkelijk een Wall Street film gemist?
Klinkt als een goed plot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over een boze lower class ex-militair die rijke bankiers doodschiet.
Dan kunnen wij ook de straat op...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Komt dat onzalige EK / WK eigenlijk nog naar Nederland?
Hoezo, heb je snode plannen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan kunnen wij ook de straat op...
Tijgertje wordt gegarandeerd in elkaar gestompt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij protesteren tegen iets dergelijks of sluit je je niet graag bij een dergelijke collectieve manifestatie aan?
Ik denk dat hierna niemand het nog wil. Behalve Qatar en China.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Bedoel je dat geen bevolking het meer wil, of dat geen regering meer aandurft het te organiseren uit angst voor (massale) protesten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat hierna niemand het nog wil. Behalve Qatar en China.
Heb hem al voor me staan, derhalve dank voor de tip.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het ook wel. Check hem dus:
http://m.imdb.com/video/imdb/vi468428313
Een combinatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je dat geen bevolking het meer wil, of dat geen regering meer aandurft het te organiseren uit angst voor (massale) protesten?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het schijnt toch ook een slechte deal te zijn, kost veel meer dan het oplevert enzo?
Lekker boeiend, als politicus hoef je er geen cent van te betalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het schijnt toch ook een slechte deal te zijn, kost veel meer dan het oplevert enzo?
Prostituee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
Pedagogisch medewerker, dat is toch gewoon juf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |