Nautilus' testmevrouw?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet jou de groeten doen van Iris.
Het zijn notabene de Britten die deze advertentie hebben bedacht en geplaatst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Terug in jullie hok. Het gaat altijd fout als jullie te arrogant worden.
Wie mag dat wezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moet jou de groeten doen van Iris.
Goede naam.quote:North West is the name Kim Kardashian and Kanye West have chosen for their baby, according to media reports.
Ik ben er een halve studie van aan het makenquote:
Als dat kind een broertje krijgt nomineer ik de naam "Go"quote:
Het is niet de minste geloof ik. Er zal ook best veel rommel te koop zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een halve studie van aan het makenhet is echt wel serieus spul en ik moet mij ook aan de wet houden en wil alles goed doen, morgen gaat hij aan de laptop.
Ik dacht dat we geen opmerkingen over NWS meer mochten maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen met een IQ van minder dan 100 zouden geen kinderen mogen krijgen.
Hij is mooi!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een halve studie van aan het makenhet is echt wel serieus spul en ik moet mij ook aan de wet houden en wil alles goed doen, morgen gaat hij aan de laptop.
Het is een instappertje op pro-niveau.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is niet de minste geloof ik. Er zal ook best veel rommel te koop zijn.
Als kentekenplaat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is mooi!
Maar dikke kans dat je binnenkort je BSN er duidelijk leesbaar op moet aanbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |