Ga jij maar zelf weg als je niet zelf stopwoordjes kan verzinnen en alleen maarquote:
Waarom haten op mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar zelf weg als je niet zelf stopwoordjes kan verzinnen en alleen maaren
kan posten.
ja maar ik val op het vrouwelijk geslachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
enne AB, duurde beetje lang en kwenie of je doorhad dat je lapo had, dus.
wel 1 minuutquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
Hoezo lang? 30 seconden vind jij lang?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
Wat is je Minecraf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi.
Ik ben trouwens een rasechte N&T nerd
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo lang? 30 seconden vind jij lang?
Je bent een beetje kansloos bezig vriend.
Bijna 1 minuut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo lang? 30 seconden vind jij lang?
Je bent een beetje kansloos bezig vriend.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te veel en onnodig, dat snapt iedereen.
Ik voel je pijn, echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja
word echt gek van ze. Morgen hebben ze ook weer een "feest"
Ja, zoiets valt ook echt niet op.quote:Een Franse vrouw (52) heeft zich verkleed als haar dochter (19) om het examen Engels op de middelbare school voor haar te doen.
Dat meldt de Franse krant Le Parisien donderdag.
Aan het examen Engels deden ook volwassen leerlingen mee, waardoor de vrouw niet opviel. De surveillant merkte de wissel onmiddellijk op, maar wachtte tot het 3 uur durende examen afgelopen was om de andere leerlingen niet te storen.
Na het examen werd de vrouw buiten het lokaal door de politie opgewacht. De klasgenoten van het meisje vertelden aan de krant dat ze de moeder niet hadden opgemerkt.
Het is nog niet duidelijk wat voor sancties de vrouw en haar dochter kunnen verwachten.
Heb je al een keer echt te veel gedronken dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, echt
Dat ze dan hadden gedronken op het A&B hockey feest, helemaal stoer.![]()
kijk, ik ga ook wel regelmatig uit en dan consumeer ik ook wel alcohol, maar als ik te veel drink (wat niet heel vaak voorkomt) dan vind ik dat voornamelijk niet chill en ik ga er zeker niet over lopen opscheppen in de les de maandag er op
Open dan ook meteen een nieuw topic als je weet dat je lapo hebt ipv te wachten, het is gewoon irritant als het lang duurt op een drukke avond als deze.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik merk het al, Etsu is terug en het is meteen kut hier.
Als de surveillant onbekend is met de leerlinge en hij/zij niet naar de geboortedatum kijkt kan het nog wel, maar verder...quote:
Dan ken je het vmbo ook nog nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.
maar in de 4e klas begint iedereen met drank en uitgaan en stoer zijn, vond ik erg vermakelijk om te zien hoe die mensen uit m'n klas dan de hele maandag opschepten over hoe dronken ze wel niet waren op hun chill-avond bij iemand thuis.Toen voelde ik me echt oud.
Zit je constant op dat pijltje te klikken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Open dan ook meteen een nieuw topic als je weet dat je lapo hebt ipv te wachten, het is gewoon irritant als het lang duurt op een drukke avond als deze.
Geen interessequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef D aan jou. Dus doe ermee wat je wil.
ja, en dat was niet leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je al een keer echt te veel gedronken dan?
Niet mij de schuld geven, je kunt ook zelf gewoon even wachten. Jij kiest ervoor om het nieuwe topic te kapen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
Open dan ook meteen een nieuw topic als je weet dat je lapo hebt ipv te wachten, het is gewoon irritant als het lang duurt op een drukke avond als deze.
Maar ik merk het al, hez is terug en het is meteen kut hier.
zal ik daar maar verandering in brengen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is altijd kut hier, met of zonder etsu
ik begrijp best dat je na je examens volop gaat feesten, maar als je écht dronken bent dan schep je er niet over op. Dan was je gewoon aangeschoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ken je het vmbo ook nog niet
Afgelopen examen feest was zo'n beetje elke jongen dronken. De volgende dag op school, er helemaal over opscheppen
Dus je kunt zelf niks bedenken en dan ga je mij maar na lopen praten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]Jij komt net 5 minuten binnenvallen en het is meteen kut. Ga fietsen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[b]Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te veel en onnodig, dat snapt iedereen.
3x echt te veel gedronken en dan van andere mensen horen wat voor een debiel je bent geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, en dat was niet leuk
maar ik ken m'n grenzen over het algemeen wel
door het nog kutter te maken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zal ik daar maar verandering in brengen dan?
Waarom heb jij Al-Assad in je UI?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetchaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dan zie ik het punt van je aanwezigheid nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
het is altijd kut hier, met of zonder etsu
ik bevind mij nu buiten mijn KLB territorium dus ik zal mezelf normaal gedragen hier. Dat beloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
door het nog kutter te maken?
Hallo, er staat dat de leerlingen het ook niet doorhadden. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Als de surveillant onbekend is met de leerlinge en hij/zij niet naar de geboortedatum kijkt kan het nog wel, maar verder...
Precies. Dat over die hockeyfeesten. Echt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, echt
Dat ze dan hadden gedronken op het A&B hockey feest, helemaal stoer.![]()
kijk, ik ga ook wel regelmatig uit en dan consumeer ik ook wel alcohol, maar als ik te veel drink (wat niet heel vaak voorkomt) dan vind ik dat voornamelijk niet chill en ik ga er zeker niet over lopen opscheppen in de les de maandag er op
VA?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zie ik het punt van je aanwezigheid niet
Ja dat snap ik wel. Maar zó stom hoe ze er over gingen opscheppenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
ik begrijp best dat je na je examens volop gaat feesten, maar als je écht dronken bent dan schep je er niet over op. Dan was je gewoon aangeschoten.
Hallonquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha
Wil JIJ echt zo tegen mij gaan doen? Wil je dat echt gaan doen? denk eens na..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zie ik het punt van je aanwezigheid niet
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aulaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ken je het vmbo ook nog niet
Afgelopen examen feest was zo'n beetje elke jongen dronken. De volgende dag op school, er helemaal over opscheppen
en de foto's terug zien de volgende dag terwijl je boven de wc hangt met koppijn van hier tot gunderquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3x echt te veel gedronken en dan van andere mensen horen wat voor een debiel je bent geweest
Nee dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo, er staat dat de leerlingen het ook niet doorhadden. Geloof je het zelf?
Ga je nu dreigen op het internet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil JIJ echt zo tegen mij gaan doen? Wil je dat echt gaan doen? denk eens na.
Denk wijs na.
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorstquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aula
Nee, bij mij ging het anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
en de foto's terug zien de volgende dag terwijl je boven de wc hangt met koppijn van hier tot gunder
Bierquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aula
omg jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
Precies. Dat over die hockeyfeesten. Echt.
Bij mij zijn het altijd van die veel te stoere verhalen, over hoe iemand de sloot inreed, de woonkamer onder is gepist, een meisje dat met een lelijke jongen heeft gezoend en daar "niet over wil praten", maar toch de hele tijd de aandacht naar zich toetrekt.
En wat vonden ze er van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was eens dronken, ouder moest mij ophalen
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je nu dreigen op het internet?
Ik val je toch niet persoonlijk aan. Als je het ergens kut vind, ga je er niet heen. Duhh
De musical afterparty's bij ons op school... legendarischquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorst
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hčquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorst
DV babe? niet zo op reageren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, bij mij ging het anders.
Ik ging in de discotheek op de grond liggen en mij bewegen als een engel in de sneeuw.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.
Oh ja ik kom heel aanvallend over maar in mijn hoofd zeg ik het gewoon met een rustige stem hoor.quote:
Bij ons waren die conciërges net zo erg als al die andere docenten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hč
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Paps vond het niet zo erg, mams was semi-boos en teleurgesteld.
De eerste keer dronken ging ik mij irritant gedragen jonge.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ben wel een keer van een tafel gevallensnap ook niet dat ik niks gebroken heb toen, ik had echt naar kunnen vallen.
Prima concierges hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij ons waren die conciërges net zo erg als al die andere docenten.
Mijn ouders hadden op een gegeven moment wel door dat zeuren toch niet helpt. Ik trok me er gewoon niks van aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.
De concierges bij mij op school zijn echt mijn beste vriendenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hč
Mijn ouders willen gewoon dat ik gelukkig ben, denk dat die van jou dat ook willen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.
Verwarrend is het in ieder geval welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tevens was het geen bedreiging. Eerder een waarschuwing.
Jij ook hele weekenden thuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op een gegeven moment wel door dat zeuren toch niet helpt. Ik trok me er gewoon niks van aan.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De eerste keer dronken ging ik mij irritant gedragen jonge.
Met je bierflesje op andere flesjes tikken
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef TienVingers het volgende:
Als ik nu op ga staan zak ik door mijn knieën
Ja dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verwarrend is het in ieder geval wel.
Bij mij op de havo ookquote:
En die grens ken je na een aantal keer welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]Ik weet het niet echt meer, maakt ook niet uit verder. Gewoon je grenzen kennen, dan komt het goed.
Hier ook zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
De concierges bij mij op school zijn echt mijn beste vrienden
Laten me doorlopen als ik te laat ben, geven me hun sleutelbos gewoon als ik weer eens m'n lockersleutel kwijt ben, hielpen me met straf-corvee in de onderbouw, etc.
Je hebt helemaal niks te waarschuwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tevens was het geen bedreiging. Eerder een waarschuwing.
Klopt. De grens tussen aangeschoten en dronken, die is belangrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die grens ken je na een aantal keer wel
eruit-stuur man?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier ook zo
Met de eruitstuur-man ook eigenlijk
Weet niet hoe je dat noemt want wij noemen hem altijd bij naam
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. De grens tussen aangeschoten en dronken, die is belangrijk.
Wij ook. Maar volgens mij noem je zo'n persoon de leerlingen coördinator?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier ook zo
Met de eruitstuur-man ook eigenlijk
Weet niet hoe je dat noemt want wij noemen hem altijd bij naam
Oh ik ga dat niet zomaar doen hoor. Maar als je het uitlokt door de verkeerde dingen tegen of over mij te zeggen dan zorg je dat het je eigen schuld is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te waarschuwen.
En als je het feit dat ik je vertrouwde op dit punt hier en nu teniet wil doen, ik kan je niet tegen houden.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te waarschuwen.
En als je het feit dat ik je vertrouwde op dit punt hier en nu teniet wil doen, ik kan je niet tegen houden.
chillquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dat zal laag zijn. HEEEEL LAAG
Geen ideequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij ook. Maar volgens mij noem je zo'n persoon de leerlingen coördinator?
Wat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik ga dat niet zomaar doen hoor. Maar als je het uitlokt door de verkeerde dingen tegen of over mij te zeggen dan zorg je dat het je eigen schuld is.
Maarja, het is uiteindelijk allebei tijdverspilling. Alleen bij de één ook nog eens geldverspilling en bij het andere geeft je (zo goed als) niks uit.quote:
Het ging niet over het kut-vindenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat.
Als je iets kut vind, ga er dan niet heen. En dan al op je teentjes getrapt.
Damn girl
oh, mn ban is eraf en het is meteen kut hier vindt adora, toen zei dv dat het hier altijd kut is, of ik nou wel of niet meepost en toen ging va tegenin en nu is het fittie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
Waar gaat het eigenlijk precies over? Waar gaat DV wel/niet heen?
Vind ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maarja, het is uiteindelijk allebei tijdverspilling. Alleen bij de één ook nog eens geldverspilling en bij het andere geeft je (zo goed als) niks uit.
Niks bijzonders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
Waar gaat het eigenlijk precies over? Waar gaat DV wel/niet heen?
''Het is hier altijd kut''quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het ging niet over het kut-vindenmoeilijk hé.
Alweer een mis interpretatie.
Niet? Wat doe je op school dan? Heb je daar geen vrienden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind ik ook
En ik vind een beetje niks zitten doen met vrienden eigenlijk best wel tof, maar ik heb er de vrienden niet voor
Ben ik dan de enige die het hier niet kut vindt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het is hier altijd kut''
Daar reageerde ik op. Op wat er letterlijk werd gezegd.
Raar
Dat heb ik niet bij die van ons.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
Ik zat dit jaar bij geschiedenis op de 2e rij en ik ruikte telkens de stank van die man zijn adem.
Volgens mij is dat gewoon iets typisch voor geschiedenisleraren.
Ik zit hier met popcorn achterover geleundquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het hier niet kut vindt?
nope. Ik vind het prima zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. En dan van die leraren die roken en van die smerige koffie drinken. Dan ruikt het echt net alsof ze poep gegeten hebben ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
Ik zat dit jaar bij geschiedenis op de 2e rij en ik ruikte telkens de stank van die man zijn adem.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit hier met popcorn achterover geleund
Thnx voor het meldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef DrNick het volgende:
Jongens ik ga even met Zwerty praten brb
Jawel, maar daar ga ik buiten school niet mee om. Kan heel goed vinden met sommigen, maar zie ze buiten school niet echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet? Wat doe je op school dan? Heb je daar geen vrienden?
Of bedoel je dat ze liever uitgaan dan chillen?
Oquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, mn ban is eraf en het is meteen kut hier vindt adora, toen zei dv dat het hier altijd kut is, of ik nou wel of niet meepost en toen ging va tegenin en nu is het fittie.
zoiets
Ja. Bij mij op school ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
nee, confederations cupquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh tahiti!
Is dit een vriendschappelijke?
Con cupquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh tahiti!
Is dit een vriendschappelijke?
Daarom de 14quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zet in op 11-0. De tegenstander loopt er bij als of het al een speeltijd is van 120 min
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit hier met popcorn achterover geleund
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent mooi bruin geworden. Veel in de zon gezeten?
waar twijfel je tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
msacras je moet me helpen. ik ga vanavond uit en ik weet niet wat ik aanmoet. tips.
Hoe laat ga jij uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
msacras je moet me helpen. ik ga vanavond uit en ik weet niet wat ik aanmoet. tips.
Spanje was slecht man eerste helftquote:
beige broek met roze tshirt en spijkervestjequote:
Vind je?quote:
pics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
beige broek met roze tshirt en spijkervestje
donker spijkerbroek met witte v hals met leren jas
natuurlijk. zo gaat t in groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan de hele nacht doorhalen zeker
pics van je broerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
Laat nou net vandaag de laatste schooldag geweest zijn en ik het hele jaar nauwelijks ziek ben geweest
Ik zal jou weerstand wel even opkrikkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
Laat nou net vandaag de laatste schooldag geweest zijn en ik het hele jaar nauwelijks ziek ben geweest
Aww...quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
\:')quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal hou weerstand wel even opkrikken
Met mij wel goed hoor, zit nu ff in toetsweek, maar gaat tot nu toe wel goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog veel spaghetti gegeten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, weerstand. Ze wil niet met hem krikken.
Wil ze welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, weerstand. Ze wil niet met hem krikken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal jou weerstand wel even opkrikken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar zit nu op mobiel dus terug kijken gaat lastig(er)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
garpje LETMEIN, ik dacht dat je mij quotte omdat ik m'n naam er in zag staan ofzo idk
quote:
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!Spatieboos
Hij wil geen pics geven de haterquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb toch al de 27e een date met TienVingers
Oké, spannend. Fijn dat het goed gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor, zit nu ff in toetsweek, maar gaat tot nu toe wel goed.
Heb al een week geen spaghetti gegeten, misschien morgen?
Ik kies dat donkere.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dus
[ afbeelding ]
evt. dat roze tshirt met spijkervestje op die donkere broek. denk dat dat leuker is.
En dan meteen seks?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
donkere jeans met witte v-hals en denim-jasjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dus
[ afbeelding ]
evt. dat roze tshirt met spijkervestje op die donkere broek. denk dat dat leuker is.
Klein beetje, maar hij ziet er veel ouder uit voor zijn leeftijdquote:
Potentiele hosselquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!
ok dan doe ik datquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
donkere jeans met witte v-hals en denim-jasje
Ik weetquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, spannend. Fijn dat het goed gaat.
Je doet je naam niet echt eer aan he.
Pquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klein beetje, maar hij ziet er veel ouder uit voor zijn leeftijd
Hij is 1 jaar en 4 maanden ouder
Als jij daar opgewonden van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!.
Die kokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!![]()
Nee wordt ik niet, maar anderen hier vast welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij daar opgewonden van wordt.
Lijkt minder dan 30?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Moet wel een FOK!ker zijn omdat 30 cm.
Ik zei krikken, dat is synoniem zeg maarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar heb ik het woord seks gebruikt dan?
ik zal t proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
pics van als je het aan hebt natuurlijk
Daar zal ik dan nooit achter kunnen komen. Misgun je me dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan zou je spontaan hommo worden
[..]
Waar heb ik het woord seks gebruikt dan?
Ze bedoelde weerstand opkrikkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zei krikken, dat is synoniem zeg maar.
Dat wist ik niet maar bedoelde wat andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zei krikken, dat is synoniem zeg maar.
Eh, is dat zo erg? Betekent toch niet dat ik homo ben, ik vergelijk mezelf gewoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je nou echt naar dat ding lopen kijken?.
7 dagen van feest bij Tahiti als ze scorenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen van feest bij Tahiti als ze scoren
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze bedoelde weerstand opkrikken
Laat maarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wist ik niet maar bedoelde wat anders
Jajaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eh, is dat zo erg? Betekent toch niet dat ik homo ben, ik vergelijk mezelf gewoon![]()
Ik zie weinig verschil
zwarte!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
msacras welke broek
- zwarte broek
- donkerblauwe broek (die op de foto)
- donkerblauwe broek met gaten zeg maar erin.
Kippenhokquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Deze topics gaan er echt heel snel doorheen
ik draag zelf ook wel eens zo'n outfitquote:
Appelsapquote:
quote:
Vrouwen met mannenkleding aan, like a bossquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
ik draag zelf ook wel eens zo'n outfitzwarte broek met grijs hemdje oid en dan denimn overhemd blousje dinges van de mannen afdeling
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
ik draag zelf ook wel eens zo'n outfitzwarte broek met grijs hemdje oid en dan denimn overhemd blousje dinges van de mannen afdeling
![]()
#kangewoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrouwen met mannenkleding aan, like a boss
Andersom ook, ik moest voor school musical in groep 8 een meisje spelenquote:
En nu serieus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
punten voor hoe veel panda's je hebt
kan best hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrouwen met mannenkleding aan, like a boss
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn leven hangt van jou af. heb alweer 3 pandapunten dus ik moet ff scoren
Groot huis heeft VA danquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
punten voor hoe veel panda's je hebt
Hoeveel heb jij er?quote:
nee 9099999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Als je maagd bent, heb je dan 0 pandapunten ?
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Als je maagd bent, heb je dan 0 pandapunten ?
Nog 1 minuut plus extra tijdquote:
Ik 12quote:
Ja wel risicootje alsnog hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spanje -8 was dus prima geweest @2.00 of zo
Je mag 'm dus maandag ook niet meer doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
Je mag dus niet ongeoorloofd een tentamen missen, want dan mag je hem niet meer inhalen en krijg je een 1?
Hoe kon ik dat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |