DV babe? niet zo op reageren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, bij mij ging het anders.
Ik ging in de discotheek op de grond liggen en mij bewegen als een engel in de sneeuw.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.
Oh ja ik kom heel aanvallend over maar in mijn hoofd zeg ik het gewoon met een rustige stem hoor.quote:
Bij ons waren die conciërges net zo erg als al die andere docenten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hè
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Paps vond het niet zo erg, mams was semi-boos en teleurgesteld.
De eerste keer dronken ging ik mij irritant gedragen jonge.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ben wel een keer van een tafel gevallensnap ook niet dat ik niks gebroken heb toen, ik had echt naar kunnen vallen.
Prima concierges hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij ons waren die conciërges net zo erg als al die andere docenten.
Mijn ouders hadden op een gegeven moment wel door dat zeuren toch niet helpt. Ik trok me er gewoon niks van aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.
De concierges bij mij op school zijn echt mijn beste vriendenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hè
Mijn ouders willen gewoon dat ik gelukkig ben, denk dat die van jou dat ook willen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders liever hebben dat ik dronken word en elk weekend sociaal bezig ben dan dat ik hier achter mijn laptop zit te niksen.
Verwarrend is het in ieder geval welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tevens was het geen bedreiging. Eerder een waarschuwing.
Jij ook hele weekenden thuis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op een gegeven moment wel door dat zeuren toch niet helpt. Ik trok me er gewoon niks van aan.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De eerste keer dronken ging ik mij irritant gedragen jonge.
Met je bierflesje op andere flesjes tikken
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef TienVingers het volgende:
Als ik nu op ga staan zak ik door mijn knieën
Ja dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verwarrend is het in ieder geval wel.
Bij mij op de havo ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |