VA?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zie ik het punt van je aanwezigheid niet
Ja dat snap ik wel. Maar zó stom hoe ze er over gingen opscheppenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
ik begrijp best dat je na je examens volop gaat feesten, maar als je écht dronken bent dan schep je er niet over op. Dan was je gewoon aangeschoten.
Hallonquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben spatieloos, nice to meetcha
Wil JIJ echt zo tegen mij gaan doen? Wil je dat echt gaan doen? denk eens na..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zie ik het punt van je aanwezigheid niet
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aulaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ken je het vmbo ook nog niet
Afgelopen examen feest was zo'n beetje elke jongen dronken. De volgende dag op school, er helemaal over opscheppen
en de foto's terug zien de volgende dag terwijl je boven de wc hangt met koppijn van hier tot gunderquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
3x echt te veel gedronken en dan van andere mensen horen wat voor een debiel je bent geweest
Nee dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo, er staat dat de leerlingen het ook niet doorhadden. Geloof je het zelf?
Ga je nu dreigen op het internet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil JIJ echt zo tegen mij gaan doen? Wil je dat echt gaan doen? denk eens na.
Denk wijs na.
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorstquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aula
Nee, bij mij ging het anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
en de foto's terug zien de volgende dag terwijl je boven de wc hangt met koppijn van hier tot gunder
Bierquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een jongen laatst van havo, was 16 geworden, bier drinken in de aula
omg jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
Precies. Dat over die hockeyfeesten. Echt.
Bij mij zijn het altijd van die veel te stoere verhalen, over hoe iemand de sloot inreed, de woonkamer onder is gepist, een meisje dat met een lelijke jongen heeft gezoend en daar "niet over wil praten", maar toch de hele tijd de aandacht naar zich toetrekt.
En wat vonden ze er van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was eens dronken, ouder moest mij ophalen
Ik wil het ook wel persoonlijk zeggen als je daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je nu dreigen op het internet?
Ik val je toch niet persoonlijk aan. Als je het ergens kut vind, ga je er niet heen. Duhh
De musical afterparty's bij ons op school... legendarischquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorst
Ik vond het ook vreemd, maar leerlingen die het goed kunnen vinden met de conciërge hèquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alcohol bij ons op school (waar ik woon) en je word per direct geschorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |