quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef zwerty het volgende:
Heb ook echt totaal geen spijt van hier registreren
JNG SC
Ik geef D aan jou. Dus doe ermee wat je wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
D wil alleen jou, daarom praat hij tegen iedereen over jou
Aan dat soort mensen kon ik mij zo ergeren op school.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt wel het verschil hoor.Mijn vmbo-klas bestond voor een groot deel uit echte vmbo'ers. Leuk en aardig hoor, maar iedere dag kreeg ik wel blikken van 'Huh?'
Maar dan ben je wel degene waar ze tegen op kijken, sort of. Dus dan maken zij contact met je denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit straks tussen allemaal mensen die ik nog nooit mee gesproken heb
Ik ook, op m'n nieuwe schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Klas vol kliekjes die elkaar jarenlang kennen en kom ik daar met nog iemand of nog 2 mensen aan.
Zitten vast en zeker leuke mensen tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Klas vol kliekjes die elkaar jarenlang kennen en kom ik daar met nog iemand of nog 2 mensen aan.
Ah.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Allebei, in N&T zitten wel meer van die "nerds" ja (die met plezier huiswerk maken volgensmij) en in E&M wat meer luie paupers, maar andersom ook wel. In m'n vorige jaar zaten juist in N&T alle luie vmbo-attitude mensen, in dit jaar juist in E&M
Die ken ik ook wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Nou ja, ik had het over rasechte N&T-nerdjes.
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.quote:
Was ook wel een beetje met mensen die van vorig jaar nieuw in mijn klas kwamen jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel degene waar ze tegen op kijken, sort of. Dus dan maken zij contact met je denk ik
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.
maar in de 4e klas begint iedereen met drank en uitgaan en stoer zijn, vond ik erg vermakelijk om te zien hoe die mensen uit m'n klas dan de hele maandag opschepten over hoe dronken ze wel niet waren op hun chill-avond bij iemand thuis.Toen voelde ik me echt oud.
Ja die zijn er wel ja, maar niet zó erg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Nou ja, ik had het over rasechte N&T-nerdjes.
Voorbeeldje:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen kon ik mij zou ergens op school
Merendeel van mijn klas op dit momentquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.
maar in de 4e klas begint iedereen met drank en uitgaan en stoer zijn, vond ik erg vermakelijk om te zien hoe die mensen uit m'n klas dan de hele maandag opschepten over hoe dronken ze wel niet waren op hun chill-avond bij iemand thuis.Toen voelde ik me echt oud.
Ik weet het niet, het is volgens mij hele grote klas volgend jaar, ben nu een eigenlijk best wel heel toffe niet al te grote klas gewend...quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zitten vast en zeker leuke mensen tussen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Merendeel van mijn klas op dit moment![]()
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
'Rez, hoe blijft de aarde rond de zon hangen?'
'Komt door de zwaartekracht. De aarde valt als het waren om de zon heen.'
'Hoe kan iets vallen in ruimte?'
Zoiets dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |