Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar?
[..]
da's nog kutter, als er iets met een groepje wordt gedaan;')
9 juli met school, 29 juli met alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar?
[..]
da's nog kutter, als er iets met een groepje wordt gedaan;')
Kom je naar de uitgaansmeet?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
Ik wil vrienden die in de buurt wonen en gewoon zomaar langs kunnen komen. En ik wil een vriend.
IS DAT NOU ZOVEEL GEVRAAGD?!
Ik wil vrienden die in de buurt wonen en gewoon zomaar langs kunnen komen. En ik wil een vriendin.
Ga de stad inquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
Ik wil vrienden die in de buurt wonen en gewoon zomaar langs kunnen komen. En ik wil een vriend.
Ik wil vrienden die zomaar langs kunnen komen. En ik wil een vriendin.
Hoi schatje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
En dan? Ik woon niet in de stad, kunnen ze nog steeds niet zomaar langskomenquote:
Ik wil een vriendin.
Wanneer is dat? in arnhem toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom je naar de uitgaansmeet?
Maar dat zijn jouw vrienden, en waarschijnlijk allemaal 16 of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ken wel wat leuke mensen in Leiden hoor ;D
Oh, waar woon jij dan?quote:
Ik wil dingen die ik niet nodig heb
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond uit en heb zaterdagmiddag een sollicitatiegesprek en 's avonds een feest en zondag een afspraakje dan maandag en dinsdag en woensdag niks en donderdagnacht vrienden ophalen van schiphol en vrijdag naar ziekenhuis en zaterdag en zondag werken en maandag niks en dinsdag operatie en dan ben ik overleden.
gr
Naast mij ara en Crack_quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wanneer is dat? in arnhem toch?
En wie gaan?
27 juni etentje met debatingteam van schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond uit en heb zaterdagmiddag een sollicitatiegesprek en 's avonds een feest en zondag een afspraakje dan maandag en dinsdag en woensdag niks en donderdagnacht vrienden ophalen van schiphol en vrijdag naar ziekenhuis en zaterdag en zondag werken en maandag niks en dinsdag operatie en dan ben ik overleden.
gr
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
27 juni etentje met debatingteam van school
28 juni examenfeestje 1
29 juni goeie DnB party
30 juni dansvoorstelling
3 juli uit eten met vriendinnetjes
4 juli oppassen 's avonds (RUST)
5 juli examenfeestje 2
6 juli examenfeestje 3
8 juli examenfeestje 4 / begin 3-dagen durend verjaardag-festival
9 juli examenfeestje 5
10 juli examenfeestje 6
11 juli examenfeestje 7
12 juli op vakantie
maar hoe?
Nee, te grote verandering, veranderingen zijn eng.quote:
Je wilt geen vrienden?quote:
Ik heb ze wel nodig, anders ga ik me depri voelen na een tijd. (Dit is trouwens serieus.quote:
Mijn vrienden zijn allemaal 18 jaar of ouder, ik ben de jongste juistquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat zijn jouw vrienden, en waarschijnlijk allemaal 16 of zo.
[..]
Oh, waar woon jij dan?
jeetje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
28 juni examenfeestje 1
29 juni goeie DnB party
30 juni dansvoorstelling
5 juli examenfeestje 2
6 juli examenfeestje 3
9 juli examenfeestje 5
10 juli examenfeestje 6
11 juli examenfeestje 7
12 juli op vakantie
maar hoe?
18 september bruiloft tante linaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
28 juni examenfeestje 1
29 juni goeie DnB party
30 juni dansvoorstelling
5 juli examenfeestje 2
6 juli examenfeestje 3
9 juli examenfeestje 5
10 juli examenfeestje 6
11 juli examenfeestje 7
12 juli op vakantie
maar hoe?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
18 september bruiloft tante lina
trouwens etsoe, wat las ik nou in jouw berichtje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's it?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast mij ara en Crack_
En van ara kan ik al vertellen dat ze supergezellig is
Maar nog, dat is jouw vriendengroep, ik wil een eigen vriendengroep in de buurt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn allemaal 18 jaar of ouder, ik ben de jongste juist![]()
nja, ik heb wel een aantal vriendinnen op school die inderdaad 16/17 zijn, maar daar doelde ik niet op
Echte vrienden zijn zoveel meer waard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb ik al, al zijn het meer semi-vrienden.
Ja, was voor mezelf, ik wil zo veel dingen, maar eigenlijk heb ik ze niet nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze wel nodig, anders ga ik me depri voelen na een tijd. (Dit is trouwens serieus.)
Utrechtquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat zijn jouw vrienden, en waarschijnlijk allemaal 16 of zo.
[..]
Oh, waar woon jij dan?
Ja ik normaal ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ben ik de enige die gewoon van dag tot dag kijkt wat die gaat doen?
Ik mag jou welquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
trouwens etsoe, wat las ik nou in jouw berichtje?
een AFSPRAAKJE?!ja met 2 meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoef voorlopig geen mannen. slechte ervaring met de laatste.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
27 juni date xcachet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja met 2 meisjes.
Ja, maar ik bedoel examenfeesten die zijn er hier ook vast welquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook
maar examenfeestjes worden meer gepland natuurlijk zodat ze niet allemaal tegelijk zijn
(wat voor een deel wel zo is maargoed)
ontmoet via hen andere mensen? ga een keer mee uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar nog, dat is jouw vriendengroep, ik wil een eigen vriendengroep in de buurt.
[..]
Echte vrienden zijn zoveel meer waard.
oh, jammerquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja met 2 meisjes.
Neuquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ben ik de enige die gewoon van dag tot dag kijkt wat die gaat doen?
Ik heb nog nooit "echt" vrienden gehad denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echte vrienden zijn zoveel meer waard.
van jezelfquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ach ik heb tenminste minstens 1 EXA feestje
Misschien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
ontmoet via hen andere mensen? ga een keer mee uit?
ah maar dat is gewoon van je klas toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ach ik heb tenminste minstens 1 EXA feestje
Oh goed idee, ik zou gwn zelf een feestje kunnen geven. Alleen me ouders moeten dan weg!quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel examenfeesten die zijn er hier ook vast wel
Ik kijk wel gewoon waar ik heen ga
Zoek ze dan. Ik heb niet veel vrienden, maar die ik zijn wel echte vrienden. Helaas wonen ze allemaal ver weg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit "echt" vrienden gehad denk ik
Ja, klas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah maar dat is gewoon van je klas toch?
ik dacht net dat je een EXA-meet bedoelde ofzo :'D
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh goed idee, ik zou gwn zelf een feestje kunnen geven. Alleen me ouders moeten dan weg!
Komen jullie ook
Kraantje Pquote:Terug naar een knokpartij en haal zelf een wout erbij
En ik zeg die flikker in het blauw dat ie zijn bek moet houden
Niet in een keer door zijn blauwe pakkie rondlopen met zelfvertrouwen
Kom niet met die ''we zijn hier om te helpen ouwe''
Vroeger werd je zwaar gepest je kon niet van je zelf houden.
wij zijn toch vrienden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek ze dan. Ik heb niet veel vrienden, maar die ik zijn wel echte vrienden. Helaas wonen ze allemaal ver weg.
Ja hoe dan? Ik praat wel met mensen op school enzo, maar daar buiten doe ik er niet veel mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek ze dan. Ik heb niet veel vrienden, maar die ik zijn wel echte vrienden. Helaas wonen ze allemaal ver weg.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Ik praat wel met mensen op school enzo, maar daar buiten doe ik er niet veel mee.
Hangen na schooltijd, doe ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Ik praat wel met mensen op school enzo, maar daar buiten doe ik er niet veel mee.
die laatste ga ik live zieehieeeen op Lowlandsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kraantje P
Met de beats van Nosia
Kom ook randomly er heen!quote:
Vindt jij meer dan 10km verderop ook al ver weg dan?quote:
oke waar is het?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom ook randomly er heen!
Dan denkt iedereen, wie is die gast. En dan ga je weer weg.
Dan heb je niet de juiste personen ontmoet op school.quote:
Van die hosseltips weet ik niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb je bioscoopkaartjes en hosseltips dus we zijn echte vrienden!!!!!
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe je vrienden "maakt", het gebeurt gewoon. Net als met relaties, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar gewoon tegen aan lopen.
Mwah... gaat wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt jij meer dan 10km verderop ook al ver weg dan?
Maar je moet er wel wat voor doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe je vrienden "maakt", het gebeurt gewoon. Net als met relaties, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar gewoon tegen aan lopen.
haha een lantaarnpaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/
Eerste schooldag. Beetje met mensen praten, vervolgens de dag daarop weer praten en zo heb je vrienden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
dan moet je van je zolder afkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/
ik zei dat xcachet 5 vriendjes wou en dat ze nog niet aan de limiet zat dus dat je gewoon moet beginnen over haar weerstand opkrikken enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van die hosseltips weet ik niks.
Hihi dat rijmt.
Klopt. Mijn beste vriend zat twee jaar geleden naast mij tijdens de examens, eerste gesprek ging erover dat hij een gigantische hoeveelheid eten bij zich had.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Oh, dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah... gaat wel.
Twee zitten in het buitenland en de ander 70km verderop in Ezelldorp.
Nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei dat xcachet 5 vriendjes wou en dat ze nog niet aan de limiet zat dus dat je gewoon moet beginnen over haar weerstand opkrikken enzo
Dat wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar er is geen handboek met "hoe maak je vrienden", er moet wel een klik zijn
Volgens mij zijn er wel zulke boeken hoor, maar of ze echt werken...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar er is geen handboek met "hoe maak je vrienden", er moet wel een klik zijn
Precies. Toen ik was blijven zitten kende ik echt niemand. Toen sprak ik iemand aan die het zusje was van een meisje uit m'n oude klas (jaar hoger dus), ik dacht dat zij het was want ze lijken enorm veel op elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerste schooldag. Beetje met mensen praten, vervolgens de dag daarop weer praten en zo heb je vrienden.
Heb ze gezien in de bij Noisia Invites in Groningen. Bij dat soort feestjes komen ze meer tot hun recht misschienquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
die laatste ga ik live zieehieeeen op Lowlands
De dichtstbijzijnde ja, beste vriend woont 30km verder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]gelukkig ken verder nog wel wat andere mensen. Bij jou dus 10km verderop?
Dit dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Toen ik was blijven zitten kende ik echt niemand. Toen sprak ik iemand aan die het zusje was van een meisje uit m'n oude klas (jaar hoger dus), ik dacht dat zij het was want ze lijken enorm veel op elkaartoen raakten we aan de praat en nu zijn we heel goede vriendinnetjes :3 en zo ook een paar andere leuke mensen ontmoet, gewoon naast gaan zitten en mee praten, en wel zien wat er gebeurt.
Ik krijg ook hele andere aanpakken aangeradenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Zeg maar hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dan word jij weer jaloers, dus doe ik maar niet
Hoe komt het dat ze allemaal zo ver zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde ja, beste vriend woont 30km verder.Maar hij gaat waarschijnlijk verhuizen in de zomervakantie, dan woont hij nog maar 5km verderop.
lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
Een andere goede vriendin ken ik nog van de eerste schooldag in de brugklas. het ging zo:
"ben je ook alleen?"
"ja zullen we anders samen zitten?"
en zo geschiedde
je moet niet wanhopig op zoek gaan, want dat heeft de ander meteen doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg ook hele andere aanpakken aangeraden
Misschien ben jij gewoon een natural
ik was de enige van m'n oude basisschool die naar die middelbare school ging, en zij had hetzelfde, dat schept een band weet jequote:
Zo ging het ook toen ik naar het havo ging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
Een andere goede vriendin ken ik nog van de eerste schooldag in de brugklas. het ging zo:
"ben je ook alleen?"
"ja zullen we anders samen zitten?"
en zo geschiedde
Ik ken het...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
ik was de enige van m'n oude basisschool die naar die middelbare school ging, en zij had hetzelfde, dat schept een band weet je
Ik ook niet denk ik eigenlijkquote:
Mijn school is 'speciaal', daarom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ze allemaal zo ver zitten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haat mijn volledige middelbare schooltijd
want?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allemaal haters. Ik ben altijd het reservewielquote:
Heozo dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
O, je kent ze via school. Wist ik niet. :pquote:
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.quote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef zwerty het volgende:
Voor dat ik naar de eerste ging, kreeg ik een brief met de klassenlijst. Toen iedereen op gezocht op Hyves () en mee gemsn't (
)
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef zwerty het volgende:
Voor dat ik naar de eerste ging, kreeg ik een brief met de klassenlijst. Toen iedereen op gezocht op Hyves () en mee gemsn't (
)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
En mijn GBF ken ik, komt ie, via hyves eigenlijk
Was in de 3e klas ofzo, hij had toen gewoon bijna de hele 3e klas toegevoegd op hyves, dus ik vragen wie hij was, en daar kwam een gesprek uit en jadus ik ken hem eigenlijk via school, maar heb nog nooit bij m in de klas gezeten, raar. Volgend jaar trouwens weer wel, want hij is nu gezakt en komt dus bij me in de klas.
Dan moet je een vervelende schooltijd hebben gehad...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik leuk vond in mijn school/studietijd, was toen ik Paxje ontmoette
Basisschool is ook niks vergeleken met nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heozo dat?
Ik vond mijn laatste jaar alleen een beetje kut. Was het zo zat daar.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je een vervelende schooltijd hebben gehad...
Wat hebben ze je dan zo misdaan dat het verraders zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaar
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaar
Nooit geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind middelbare school wel met het jaar leuker worden maar mijn cijfers met het jaar slechter
Omg dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind middelbare school wel met het jaar leuker worden maar mijn cijfers met het jaar slechter
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steedsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat hebben ze je dan zo misdaan dat het verraders zijn?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ik ben zelfs te lui om op te staan op dit moment, wow.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steeds
En dit is een voorbeeldje
speel je wow?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ik ben zelfs te lui om op te staan op dit moment, wow.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Ben ik dan de enige die de middelbare heeft gerockt?
heeft ze haar laatst gezien status even weggehaald heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Waarom denk je dat ik op FOK! zitquote:
Oh dat is echt een rotstreek!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steeds
Als je daarmee zo tevreden bent moet je dat koesteren. Ik kan dat niet opbrengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb immers een 8 voor EBR en ben daar reuze trots op.
Awquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kinderachtigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga eens weg als je niets danen
kan posten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op FOK! zit
Waarom maakt iedereen hier opmerkingen over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heeft ze haar laatst gezien status even weggehaald heur
Dat hebben we gemerkt, ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je daarmee zo tevreden bent moet je dat koesteren. Ik kan dat niet opbrengen.
Nee, zo erg is het gelukkig nog niet met mij gesteld.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Het valt mij geen eens op hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen hier opmerkingen over?
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kinderachtig
Deden ze dat dan alleen bij jou?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.
jammer, zoek nog een maatje waarmee ik draken kan verslaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het gelukkig nog niet met mij gesteld.
beter dan de gifjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga eens weg als je niets danen
kan posten
Ik vind het ook wel leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]:Y
hoofdbeweging van de eerste, gezichtsuitdrukking van de tweede
ik vond (vind) de middelbare school meestal erg chill.
Nouja, het huiswerk-toetsengedeelte niet, de meeste mensen wel
Bij ons wisselde het pispaaltje altijd, dus dat was wel fijn, en het ergste wat ze bij mij deden is mijn vaders naam belachelijk makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup.
Iemand moet het pispaaltje zijn
Die mensen aandacht gevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.
ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik een 8 heb denk ik mooi, en verder geen emoties.
Behalve bij die 6
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]:Y
hoofdbeweging van de eerste, gezichtsuitdrukking van de tweede
ik vond (vind) de middelbare school meestal erg chill.
Nouja, het huiswerk-toetsengedeelte niet, de meeste mensen wel
Jij haalt altijd 9ens G, een 8 is onder jouw niveauquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen.
misschien omdat dit mijn eerste 8 is, en die 6 jouw eerste 6 is.
Ik heb Skyrim als ik met draken wil vechten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
jammer, zoek nog een maatje waarmee ik draken kan verslaan
Probeer je nu in mn broekje te komen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij haalt altijd 9ens G, een 8 is onder jouw niveau
Ik mag de meeste mensen niet :'D maar vind de sfeer toch altijd wel gezelligquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.
Klopt, er zitten echt rotte appels bij mij op schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.
welkequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef DrNick het volgende:
Haha iedereen liket mijn reactie op facebook
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer je nu in mn broekje te komen ofzo?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.quote:
Ik vmbo'ers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
Confessietijd: Ik ga liever met havisten om dan met vwo'ers.
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.quote:
ik ook boyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
geneukt gaat er wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.
voel jij voor mij wat ik voor jou voel?![]()
![]()
![]()
Mijn god, dat is wel ergerlijk jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.
Ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus. Moest wat weten voor school en ik kwam in zo'n huiswerk-topic
Meh, die kunnen weer zo lomp zijn, en begrijpen mij vaak niet.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
confessietijd. De aardigste mensen die ik ken zijn FOK!kers
Ik ben ook blijven zitten. Maar dan in groep 5. Vond het niet altijd leuk om maar de oudste te zijn..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, er zitten echt rotte appels bij mij op school
maar gewoon leuke vrienden, en over het algemeen ook wel leuke klassen
vooral sinds ik ben blijven zitten ben ik écht in een leuk jaar terecht gekomen
E&M of N&T?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
Ik zit ook in een atheneum/gymnasium klas, en dat zijn echt verre van nerdjesze zitten er tussen ja, maar van het merendeel vraag ik me toch wel sterk af hoe ze in godsnaam zo ver zijn gekomen (inclusief mezelf ja)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.
voel jij voor mij wat ik voor jou voel?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ookik ging opzoeken hoe je ook al weer boeken moest kaften, was in de 2e klas ofzo, en toen kwam ik in een boekenkaft-haattopic terecht, en ik móest gewoon even reageren
Nou, is op zich wel interessant hoor, maar om er nou de hele dag over door te gaan? Jezus.quote:
zei ik ookal, toen ging die helemaal gatverdamme doen enzo en zeggen dat die op tietjes valt enzo (wat ik niet geloof) en allemaal rare dingen zeggen om mij te kwetsenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]jij voelt iets voor 5 jongens tegelijk
ben helemaal klaar met jou
Mja, dat ook wel, maar toevallig zijn mijn meeste vrienden oud-vmbo'ers. Groot deel daarvan zit of aat dan weer wel naar het hbo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, die kunnen weer zo lomp zijn, en begrijpen mij vaak niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef zwerty het volgende:
Heb ook echt totaal geen spijt van hier registreren
JNG SC
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook blijven zitten. Maar dan in groep 5. Vond het niet altijd leuk om maar de oudste te zijn..
Tussen 2e en 3e vind ik dat ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.
Dat maakt wel het verschil hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, dat ook wel, maar toevallig zijn mijn meeste vrienden oud-vmbo'ers. Groot deel daarvan zit of aat dan weer wel naar het hbo.
Geef me adviesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.
Allebei, in N&T zitten wel meer van die "nerds" ja (die met plezier huiswerk maken volgensmij) en in E&M wat meer luie paupers, maar andersom ook wel. In m'n vorige jaar zaten juist in N&T alle luie vmbo-attitude mensen, in dit jaar juist in E&Mquote:
Sowieso Tweakers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde op Tweakers.net vragen in 2009 of het nog zin had een xbox 360 te komen of dat er snel een nieuwe uitkwam. En het zijn ultieme mierenneukers daar dus ze zeiden dat ik zo'n nutteloze vraag maar op FOK! moest stellen. En toen bleef ik plakken. Eerst vooral lurken enin mei 2010 een ander account aangemaakt waarmee ik wel actief was
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef zwerty het volgende:
Heb ook echt totaal geen spijt van hier registreren
JNG SC
Ik geef D aan jou. Dus doe ermee wat je wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
D wil alleen jou, daarom praat hij tegen iedereen over jou
Aan dat soort mensen kon ik mij zo ergeren op school.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt wel het verschil hoor.Mijn vmbo-klas bestond voor een groot deel uit echte vmbo'ers. Leuk en aardig hoor, maar iedere dag kreeg ik wel blikken van 'Huh?'
Maar dan ben je wel degene waar ze tegen op kijken, sort of. Dus dan maken zij contact met je denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit straks tussen allemaal mensen die ik nog nooit mee gesproken heb
Ik ook, op m'n nieuwe schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Klas vol kliekjes die elkaar jarenlang kennen en kom ik daar met nog iemand of nog 2 mensen aan.
Zitten vast en zeker leuke mensen tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef TienVingers het volgende:
Klas vol kliekjes die elkaar jarenlang kennen en kom ik daar met nog iemand of nog 2 mensen aan.
Ah.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Allebei, in N&T zitten wel meer van die "nerds" ja (die met plezier huiswerk maken volgensmij) en in E&M wat meer luie paupers, maar andersom ook wel. In m'n vorige jaar zaten juist in N&T alle luie vmbo-attitude mensen, in dit jaar juist in E&M
Die ken ik ook wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Nou ja, ik had het over rasechte N&T-nerdjes.
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.quote:
Was ook wel een beetje met mensen die van vorig jaar nieuw in mijn klas kwamen jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel degene waar ze tegen op kijken, sort of. Dus dan maken zij contact met je denk ik
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.
maar in de 4e klas begint iedereen met drank en uitgaan en stoer zijn, vond ik erg vermakelijk om te zien hoe die mensen uit m'n klas dan de hele maandag opschepten over hoe dronken ze wel niet waren op hun chill-avond bij iemand thuis.Toen voelde ik me echt oud.
Ja die zijn er wel ja, maar niet zó erg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah.Nou ja, ik had het over rasechte N&T-nerdjes.
Voorbeeldje:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen kon ik mij zou ergens op school
Merendeel van mijn klas op dit momentquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
nah das minder, dan ben je 13-14, das allemaal jong.
maar in de 4e klas begint iedereen met drank en uitgaan en stoer zijn, vond ik erg vermakelijk om te zien hoe die mensen uit m'n klas dan de hele maandag opschepten over hoe dronken ze wel niet waren op hun chill-avond bij iemand thuis.Toen voelde ik me echt oud.
Ik weet het niet, het is volgens mij hele grote klas volgend jaar, ben nu een eigenlijk best wel heel toffe niet al te grote klas gewend...quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zitten vast en zeker leuke mensen tussen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Merendeel van mijn klas op dit moment![]()
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
'Rez, hoe blijft de aarde rond de zon hangen?'
'Komt door de zwaartekracht. De aarde valt als het waren om de zon heen.'
'Hoe kan iets vallen in ruimte?'
Zoiets dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |