quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind middelbare school wel met het jaar leuker worden maar mijn cijfers met het jaar slechter
Omg dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind middelbare school wel met het jaar leuker worden maar mijn cijfers met het jaar slechter
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steedsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat hebben ze je dan zo misdaan dat het verraders zijn?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ik ben zelfs te lui om op te staan op dit moment, wow.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steeds
En dit is een voorbeeldje
speel je wow?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ik ben zelfs te lui om op te staan op dit moment, wow.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Ben ik dan de enige die de middelbare heeft gerockt?
heeft ze haar laatst gezien status even weggehaald heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Ben ik dan de enige die de middelbare heeft gerockt?
Waarom denk je dat ik op FOK! zitquote:
Oh dat is echt een rotstreek!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steeds
Als je daarmee zo tevreden bent moet je dat koesteren. Ik kan dat niet opbrengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb immers een 8 voor EBR en ben daar reuze trots op.
Awquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kinderachtigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |