Heozo dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haat mijn volledige middelbare schooltijd
O, je kent ze via school. Wist ik niet. :pquote:
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.quote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef zwerty het volgende:
Voor dat ik naar de eerste ging, kreeg ik een brief met de klassenlijst. Toen iedereen op gezocht op Hyves () en mee gemsn't (
)
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef zwerty het volgende:
Voor dat ik naar de eerste ging, kreeg ik een brief met de klassenlijst. Toen iedereen op gezocht op Hyves () en mee gemsn't (
)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
En mijn GBF ken ik, komt ie, via hyves eigenlijk
Was in de 3e klas ofzo, hij had toen gewoon bijna de hele 3e klas toegevoegd op hyves, dus ik vragen wie hij was, en daar kwam een gesprek uit en jadus ik ken hem eigenlijk via school, maar heb nog nooit bij m in de klas gezeten, raar. Volgend jaar trouwens weer wel, want hij is nu gezakt en komt dus bij me in de klas.
Dan moet je een vervelende schooltijd hebben gehad...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik leuk vond in mijn school/studietijd, was toen ik Paxje ontmoette
Basisschool is ook niks vergeleken met nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
vond de peuterspeelzaal leuker, nog geen zorgen aan je kop, lekker beetje duplo'en en niet aan blauwe brieven denke.
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heozo dat?
Ik vond mijn laatste jaar alleen een beetje kut. Was het zo zat daar.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je een vervelende schooltijd hebben gehad...
Wat hebben ze je dan zo misdaan dat het verraders zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaar
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal verraders, haat iedereen daar op misschien 3 mensen die nu nog goede vrienden zijn. Maar die zijn dat pas sinds het laatste jaar
Nooit geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |