Ik krijg ook hele andere aanpakken aangeradenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe je vrienden "maakt", het gebeurt gewoon. Net als met relaties, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar gewoon tegen aan lopen.
Zeg maar hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dan word jij weer jaloers, dus doe ik maar niet
Hoe komt het dat ze allemaal zo ver zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde ja, beste vriend woont 30km verder.Maar hij gaat waarschijnlijk verhuizen in de zomervakantie, dan woont hij nog maar 5km verderop.
lolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
Een andere goede vriendin ken ik nog van de eerste schooldag in de brugklas. het ging zo:
"ben je ook alleen?"
"ja zullen we anders samen zitten?"
en zo geschiedde
je moet niet wanhopig op zoek gaan, want dat heeft de ander meteen doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg ook hele andere aanpakken aangeraden
Misschien ben jij gewoon een natural
ik was de enige van m'n oude basisschool die naar die middelbare school ging, en zij had hetzelfde, dat schept een band weet jequote:
Zo ging het ook toen ik naar het havo ging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
Een andere goede vriendin ken ik nog van de eerste schooldag in de brugklas. het ging zo:
"ben je ook alleen?"
"ja zullen we anders samen zitten?"
en zo geschiedde
Ik ken het...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
[..]
ik was de enige van m'n oude basisschool die naar die middelbare school ging, en zij had hetzelfde, dat schept een band weet je
Ik ook niet denk ik eigenlijkquote:
Mijn school is 'speciaal', daarom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ze allemaal zo ver zitten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haat mijn volledige middelbare schooltijd
want?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |