Van die hosseltips weet ik niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb je bioscoopkaartjes en hosseltips dus we zijn echte vrienden!!!!!
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe je vrienden "maakt", het gebeurt gewoon. Net als met relaties, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar gewoon tegen aan lopen.
Mwah... gaat wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt jij meer dan 10km verderop ook al ver weg dan?
Maar je moet er wel wat voor doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe je vrienden "maakt", het gebeurt gewoon. Net als met relaties, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar gewoon tegen aan lopen.
haha een lantaarnpaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/
Eerste schooldag. Beetje met mensen praten, vervolgens de dag daarop weer praten en zo heb je vrienden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
dan moet je van je zolder afkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige mensen lopen dus niet zomaar tegen iets aan :/
ik zei dat xcachet 5 vriendjes wou en dat ze nog niet aan de limiet zat dus dat je gewoon moet beginnen over haar weerstand opkrikken enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van die hosseltips weet ik niks.
Hihi dat rijmt.
Klopt. Mijn beste vriend zat twee jaar geleden naast mij tijdens de examens, eerste gesprek ging erover dat hij een gigantische hoeveelheid eten bij zich had.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
Oh, dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah... gaat wel.
Twee zitten in het buitenland en de ander 70km verderop in Ezelldorp.
Nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei dat xcachet 5 vriendjes wou en dat ze nog niet aan de limiet zat dus dat je gewoon moet beginnen over haar weerstand opkrikken enzo
Dat wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar er is geen handboek met "hoe maak je vrienden", er moet wel een klik zijn
Volgens mij zijn er wel zulke boeken hoor, maar of ze echt werken...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar er is geen handboek met "hoe maak je vrienden", er moet wel een klik zijn
Precies. Toen ik was blijven zitten kende ik echt niemand. Toen sprak ik iemand aan die het zusje was van een meisje uit m'n oude klas (jaar hoger dus), ik dacht dat zij het was want ze lijken enorm veel op elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerste schooldag. Beetje met mensen praten, vervolgens de dag daarop weer praten en zo heb je vrienden.
Heb ze gezien in de bij Noisia Invites in Groningen. Bij dat soort feestjes komen ze meer tot hun recht misschienquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
die laatste ga ik live zieehieeeen op Lowlands
De dichtstbijzijnde ja, beste vriend woont 30km verder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]gelukkig ken verder nog wel wat andere mensen. Bij jou dus 10km verderop?
Dit dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies. Toen ik was blijven zitten kende ik echt niemand. Toen sprak ik iemand aan die het zusje was van een meisje uit m'n oude klas (jaar hoger dus), ik dacht dat zij het was want ze lijken enorm veel op elkaartoen raakten we aan de praat en nu zijn we heel goede vriendinnetjes :3 en zo ook een paar andere leuke mensen ontmoet, gewoon naast gaan zitten en mee praten, en wel zien wat er gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |