welkequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef DrNick het volgende:
Haha iedereen liket mijn reactie op facebook
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer je nu in mn broekje te komen ofzo?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.quote:
Ik vmbo'ers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
Confessietijd: Ik ga liever met havisten om dan met vwo'ers.
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.quote:
ik ook boyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
geneukt gaat er wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.
voel jij voor mij wat ik voor jou voel?![]()
![]()
![]()
Mijn god, dat is wel ergerlijk jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.
Ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus. Moest wat weten voor school en ik kwam in zo'n huiswerk-topic
Meh, die kunnen weer zo lomp zijn, en begrijpen mij vaak niet.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
confessietijd. De aardigste mensen die ik ken zijn FOK!kers
Ik ben ook blijven zitten. Maar dan in groep 5. Vond het niet altijd leuk om maar de oudste te zijn..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, er zitten echt rotte appels bij mij op school
maar gewoon leuke vrienden, en over het algemeen ook wel leuke klassen
vooral sinds ik ben blijven zitten ben ik écht in een leuk jaar terecht gekomen
E&M of N&T?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
Ik zit ook in een atheneum/gymnasium klas, en dat zijn echt verre van nerdjesze zitten er tussen ja, maar van het merendeel vraag ik me toch wel sterk af hoe ze in godsnaam zo ver zijn gekomen (inclusief mezelf ja)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.
voel jij voor mij wat ik voor jou voel?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ookik ging opzoeken hoe je ook al weer boeken moest kaften, was in de 2e klas ofzo, en toen kwam ik in een boekenkaft-haattopic terecht, en ik móest gewoon even reageren
Nou, is op zich wel interessant hoor, maar om er nou de hele dag over door te gaan? Jezus.quote:
zei ik ookal, toen ging die helemaal gatverdamme doen enzo en zeggen dat die op tietjes valt enzo (wat ik niet geloof) en allemaal rare dingen zeggen om mij te kwetsenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]jij voelt iets voor 5 jongens tegelijk
ben helemaal klaar met jou
Mja, dat ook wel, maar toevallig zijn mijn meeste vrienden oud-vmbo'ers. Groot deel daarvan zit of aat dan weer wel naar het hbo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, die kunnen weer zo lomp zijn, en begrijpen mij vaak niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef zwerty het volgende:
Heb ook echt totaal geen spijt van hier registreren
JNG SC
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook blijven zitten. Maar dan in groep 5. Vond het niet altijd leuk om maar de oudste te zijn..
Tussen 2e en 3e vind ik dat ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.
Dat maakt wel het verschil hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, dat ook wel, maar toevallig zijn mijn meeste vrienden oud-vmbo'ers. Groot deel daarvan zit of aat dan weer wel naar het hbo.
Geef me adviesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik in de 4e klas, dat is nog wel wat erger eigenlijk, want dat is toch wel een vrij bepalende periode tussen kind-puber-volwassen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |