quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga eens weg als je niets danen
kan posten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op FOK! zit
Waarom maakt iedereen hier opmerkingen over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heeft ze haar laatst gezien status even weggehaald heur
Dat hebben we gemerkt, ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je daarmee zo tevreden bent moet je dat koesteren. Ik kan dat niet opbrengen.
Nee, zo erg is het gelukkig nog niet met mij gesteld.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
Ben ik dan de enige die de middelbare heeft gerockt?
Het valt mij geen eens op hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen hier opmerkingen over?
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een groep doen alsof ze een meisje zijn dat mij leuk vindt en dan lekker staan lachen als het allemaal kompleet uitkomt en ik gigantisch voor lul sta. Ik hoor het nog steeds
En dit is een voorbeeldje
Jup.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kinderachtig
Deden ze dat dan alleen bij jou?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.
jammer, zoek nog een maatje waarmee ik draken kan verslaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het gelukkig nog niet met mij gesteld.
beter dan de gifjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga eens weg als je niets danen
kan posten
Ik vind het ook wel leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]:Y
hoofdbeweging van de eerste, gezichtsuitdrukking van de tweede
ik vond (vind) de middelbare school meestal erg chill.
Nouja, het huiswerk-toetsengedeelte niet, de meeste mensen wel
Bij ons wisselde het pispaaltje altijd, dus dat was wel fijn, en het ergste wat ze bij mij deden is mijn vaders naam belachelijk makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup.
Iemand moet het pispaaltje zijn
Die mensen aandacht gevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort mensen mag je van mij gewoon zo hard in hun ballen trappen dat hun scrotum teruggevonden wordt in hun keel.
ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik een 8 heb denk ik mooi, en verder geen emoties.
Behalve bij die 6
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]:Y
hoofdbeweging van de eerste, gezichtsuitdrukking van de tweede
ik vond (vind) de middelbare school meestal erg chill.
Nouja, het huiswerk-toetsengedeelte niet, de meeste mensen wel
Jij haalt altijd 9ens G, een 8 is onder jouw niveauquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen.
misschien omdat dit mijn eerste 8 is, en die 6 jouw eerste 6 is.
Ik heb Skyrim als ik met draken wil vechten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
jammer, zoek nog een maatje waarmee ik draken kan verslaan
Probeer je nu in mn broekje te komen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij haalt altijd 9ens G, een 8 is onder jouw niveau
Ik mag de meeste mensen niet :'D maar vind de sfeer toch altijd wel gezelligquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.
Klopt, er zitten echt rotte appels bij mij op schoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Altijd wel mensen die ik totaaaal niet mag. Maar leuke klassenuitjes gehad etc.
welkequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef DrNick het volgende:
Haha iedereen liket mijn reactie op facebook
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer je nu in mn broekje te komen ofzo?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.quote:
Ik vmbo'ers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
Confessietijd: Ik ga liever met havisten om dan met vwo'ers.
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.quote:
ik ook boyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Weet je hoe ik op FOK! ben gekomen? Google
geneukt gaat er wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast ik praat echt teveel met jou laatste tijd. is niet normaal meer.
voel jij voor mij wat ik voor jou voel?![]()
![]()
![]()
Mijn god, dat is wel ergerlijk jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, nerdjes als in praten over zwarte gaten en complexe wiskunde in de pauze. En dan niet om erover te klagen dat het als huiswerk is opgegeven.
Ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Serieus. Moest wat weten voor school en ik kwam in zo'n huiswerk-topic
Meh, die kunnen weer zo lomp zijn, en begrijpen mij vaak niet.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
confessietijd. De aardigste mensen die ik ken zijn FOK!kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |