Het ging niet over het kut-vindenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat.
Als je iets kut vind, ga er dan niet heen. En dan al op je teentjes getrapt.
Damn girl
oh, mn ban is eraf en het is meteen kut hier vindt adora, toen zei dv dat het hier altijd kut is, of ik nou wel of niet meepost en toen ging va tegenin en nu is het fittie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
Waar gaat het eigenlijk precies over? Waar gaat DV wel/niet heen?
Vind ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maarja, het is uiteindelijk allebei tijdverspilling. Alleen bij de één ook nog eens geldverspilling en bij het andere geeft je (zo goed als) niks uit.
Niks bijzonders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
Waar gaat het eigenlijk precies over? Waar gaat DV wel/niet heen?
''Het is hier altijd kut''quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het ging niet over het kut-vindenmoeilijk hé.
Alweer een mis interpretatie.
Niet? Wat doe je op school dan? Heb je daar geen vrienden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind ik ook
En ik vind een beetje niks zitten doen met vrienden eigenlijk best wel tof, maar ik heb er de vrienden niet voor
Ben ik dan de enige die het hier niet kut vindt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het is hier altijd kut''
Daar reageerde ik op. Op wat er letterlijk werd gezegd.
Raar
Dat heb ik niet bij die van ons.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
Ik zat dit jaar bij geschiedenis op de 2e rij en ik ruikte telkens de stank van die man zijn adem.
Volgens mij is dat gewoon iets typisch voor geschiedenisleraren.
Ik zit hier met popcorn achterover geleundquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het hier niet kut vindt?
nope. Ik vind het prima zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. En dan van die leraren die roken en van die smerige koffie drinken. Dan ruikt het echt net alsof ze poep gegeten hebben ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
Ik zat dit jaar bij geschiedenis op de 2e rij en ik ruikte telkens de stank van die man zijn adem.
Volgens mij is dat gewoon iets typisch voor geschiedenisleraren.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit hier met popcorn achterover geleund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |