Is met zoveel producten zo, de webshop word ook amper bijgehouden. Daarom ga ik tegenwoordig naar MyCom. Heeft net zo veel maar de prijzen zijn gelijk en de service erg goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef xuryah het volgende:
Sowieso vind ik het ook raar dat veel dingen in de webshop goedkoper zijn dan in de winkel zelf...
Dan gaan meer mensen via internet kopen, maar dan moeten ze gvd wel de bestelling goed doen!
Wat is dan beter?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Dixons of Dynabyte zijn nog erger
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is met zoveel producten zo, de webshop word ook amper bijgehouden. Daarom ga ik tegenwoordig naar MyCom. Heeft net zo veel maar de prijzen zijn gelijk en de service erg goed.
Nee, zijn al dicht..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
Heb je al geprobeerd te bellen naar Mediamarkt?
Dan zal ik maar aangifte gaan doen alvast.quote:
Heb ik gedaan, bij mediamarkt was het het goedkoopst dus daar besteld..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Altijd even de https://tweakers.net/pricewatch/ raadplegen
Aangifte? Waarom?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dan zal ik maar aangifte gaan doen alvast.
Aangifte hoeft je niet altijd te doen voor een misdrijf hoor, je kan gewoon aangifte doen en dan regelt de overheid het met de Mediamarkt en krijg jij je geld gewoon weer terug.quote:
Over het algemeen zijn de prijzen van de webshop bijna nooit gelijk als die van in de winkel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
Ga dan ook gewoon naar de winkel luie papzak.
Als het online goedkoper is, doe ik het liever online....quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
Ga dan ook gewoon naar de winkel luie papzak.
Luister nou maar niet naar die dikke droeftoeters hier, die helpen je niet echt. Ik geef je alleen maar tips hoe je dit kan oplossen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als het online goedkoper is, doe ik het liever online....
Ben niet lui, ben gewoon een arme student
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Xetran het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de prijzen van de webshop bijna nooit gelijk als die van in de winkel.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als het online goedkoper is, doe ik het liever online....
Ben niet lui, ben gewoon een arme student
Ah thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Aangifte hoeft je niet altijd te doen voor een misdrijf hoor, je kan gewoon aangifte doen en dan regelt de overheid het met de Mediamarkt en krijg jij je geld gewoon weer terug.
Top, laat even weten hoe het is gegaan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik wacht nog even tot morgen en als ik dan nog niks van ze binnen heb zal ik dat gaan doen!
Doe ik!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Top, laat even weten hoe het is gegaan!
Gewoon naar het politiebureau gaan en even melden bij het loket. Het is echt maar 10 minuten werk ofzo, maar het is wel de meest snelle en efficiënte manier.quote:
Bedankt voor je nuttige tips!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Jachtgeweer het volgende:
Heb zelf ooit eens een bestelling gedaan bij de Wehkamp voor een nieuw bankstel, was toen ook wat fout gegaan bij de bestelling waardoor ook, wat bij jou het geval was wel het geld eraf werd gehaald maar niks ontving. Klantenservice gebeld en die raadde mij aan om ook gelijk aangifte te doen, zo versnel je namelijk het proces om je geld terug te krijgen, Anders heb je kans dat je weer 1 tot 2 maanden moet wachten.
Graag gedaan! Ik help graag mede-FOK!kersquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige tips!
Ik heb iig al een mail gestuurd naar de mediamarkt.. denk niet dat ik daar snel een antwoord op ga krijgen, maar we zullen zien.
Morgen even verder kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
Ligt ook 100 % aan de verkopers, hier is Dixons een prima winkel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Dixons of Dynabyte zijn nog erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ligt ook 100 % aan de verkopers, hier is Dixons een prima winkel.Oh wacht dan moet je van de zolderkamer af en naar de winkel enzo.
Is dat niet waar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijkt wel, jah.quote:
Geld is dus al afgeschreven. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, jah.Klantenservice bellen, ff je rekening in de gaten houden dat er niks zomaar wordt afgeschreven door MM en het proberen op te lossen.
[..]
Ligt ook 100 % aan de verkopers, hier is Dixons een prima winkel.Oh wacht dan moet je van de zolderkamer af en naar de winkel enzo.
SpelbrekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had een TVP kunnen worden...
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Dan idd wel aangifte doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geld is dus al afgeschreven. Dat is het probleem.
The joke is on you! Jij betaalt het winkelverschil terug door verzendkosten etc...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef xuryah het volgende:
Sowieso vind ik het ook raar dat veel dingen in de webshop goedkoper zijn dan in de winkel zelf...
Dan gaan meer mensen via internet kopen, maar dan moeten ze gvd wel de bestelling goed doen!
Nee geen verzendkosten bij mediamarktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
The joke is on you! Jij betaalt het winkelverschil terug door verzendkosten etc...
quote:
[..]
Waarom doe je dit nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |