Met mij wel goed hoor, zit nu ff in toetsweek, maar gaat tot nu toe wel goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog veel spaghetti gegeten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, weerstand. Ze wil niet met hem krikken.
Wil ze welquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, weerstand. Ze wil niet met hem krikken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal jou weerstand wel even opkrikken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar zit nu op mobiel dus terug kijken gaat lastig(er)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
garpje LETMEIN, ik dacht dat je mij quotte omdat ik m'n naam er in zag staan ofzo idk
quote:
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!Spatieboos
Hij wil geen pics geven de haterquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb toch al de 27e een date met TienVingers
Oké, spannend. Fijn dat het goed gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor, zit nu ff in toetsweek, maar gaat tot nu toe wel goed.
Heb al een week geen spaghetti gegeten, misschien morgen?
Ik kies dat donkere.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dus
[ afbeelding ]
evt. dat roze tshirt met spijkervestje op die donkere broek. denk dat dat leuker is.
En dan meteen seks?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
donkere jeans met witte v-hals en denim-jasjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil de rest van de sc mn kledingkunsten showen dus
[ afbeelding ]
evt. dat roze tshirt met spijkervestje op die donkere broek. denk dat dat leuker is.
Klein beetje, maar hij ziet er veel ouder uit voor zijn leeftijdquote:
Potentiele hosselquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |