Thnx voor het meldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef DrNick het volgende:
Jongens ik ga even met Zwerty praten brb
Jawel, maar daar ga ik buiten school niet mee om. Kan heel goed vinden met sommigen, maar zie ze buiten school niet echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet? Wat doe je op school dan? Heb je daar geen vrienden?
Of bedoel je dat ze liever uitgaan dan chillen?
Oquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, mn ban is eraf en het is meteen kut hier vindt adora, toen zei dv dat het hier altijd kut is, of ik nou wel of niet meepost en toen ging va tegenin en nu is het fittie.
zoiets
Ja. Bij mij op school ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
Ik zat dit jaar bij geschiedenis op de 2e rij en ik ruikte telkens de stank van die man zijn adem.
Volgens mij is dat gewoon iets typisch voor geschiedenisleraren.
nee, confederations cupquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh tahiti!
Is dit een vriendschappelijke?
Con cupquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh tahiti!
Is dit een vriendschappelijke?
Daarom de 14quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zet in op 11-0. De tegenstander loopt er bij als of het al een speeltijd is van 120 min
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit hier met popcorn achterover geleund
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent mooi bruin geworden. Veel in de zon gezeten?
waar twijfel je tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
msacras je moet me helpen. ik ga vanavond uit en ik weet niet wat ik aanmoet. tips.
Hoe laat ga jij uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
msacras je moet me helpen. ik ga vanavond uit en ik weet niet wat ik aanmoet. tips.
Spanje was slecht man eerste helftquote:
beige broek met roze tshirt en spijkervestjequote:
Vind je?quote:
pics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
beige broek met roze tshirt en spijkervestje
donker spijkerbroek met witte v hals met leren jas
natuurlijk. zo gaat t in groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan de hele nacht doorhalen zeker
pics van je broerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
Laat nou net vandaag de laatste schooldag geweest zijn en ik het hele jaar nauwelijks ziek ben geweest
Ik zal jou weerstand wel even opkrikkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
Laat nou net vandaag de laatste schooldag geweest zijn en ik het hele jaar nauwelijks ziek ben geweest
Aww...quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik ziek word
Mijn broer is al ziek
\:')quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal hou weerstand wel even opkrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |