Weet jij veel wat ze in de nacht doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Ja hehe nu zijn ze aan het rennen. OK het is wel gehorig, maar midden in de nacht doet die vrouw dat toch niet?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Het truitje van John zit wel erg strak trouwens.
Justin Bieberquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
wat voor een poster hangt daar aan de muur?
En wat voor dekbed heeft ze?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Disney?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En wat voor dekbed heeft ze?
Shahrukh khan(bollywood acteur) en volgens mij Jezus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Hangt ook echt op vingerhoogte. Ze hoeft alleen maar om te draaien dan kijkt ze hem in de ogen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hangt ook echt op vingerhoogte. Ze hoeft alleen maar om te draaien dan kijkt ze hem in de ogen.
TMIquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hangt ook echt op vingerhoogte. Ze hoeft alleen maar om te draaien dan kijkt ze hem in de ogen.
Op Ned 1 Rob en de lijmsnuivers..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Even zappen naar NED 3. Topwedstrijd
Geen Rob Geusquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Op Ned 1 Rob en de lijmsnuivers..
Heeft de zee dat ding al gesloopt inmiddelsquote:
Dat ding is nu failliet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heeft de zee dat ding al gesloopt inmiddels
Ja, vloer kraakte te veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heeft de zee dat ding al gesloopt inmiddels
Hehe, stapelbedje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
Hopelijk niet boven elkaar in dat hotel.
De advocaat is al ingelicht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
hoopte dat ze zou zeggen '' hadden ze de vloer niet in een andere kleur''
Mwa, beetje een kutkleur. Zijn wel leukere vloerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ole het volgende:
Mooi vloertje! jammer dat ik geen onderburen heb
In de lengte gelegd was mooier geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, beetje een kutkleur. Zijn wel leukere vloeren
Dat is vast te regelen. Maar is de vloerenboer wel in beeld geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
John laat zich niet 2x bedonderenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Mmmm ik wil ook wel een nieuwe vloer, dealtje maken met mijn onderbuurvrouw.
Iets met gegeven paardquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet op gelet, zag alleen dat het niet doorgelegd was en per ruimte, beetje amateuristischquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
In de lengte gelegd was mooier geweest.
Ik zag bij de haard ook een leeg stuk, wat ze waren vergeten of waar het niet paste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet op gelet, zag alleen dat het niet doorgelegd wat en per ruimte, beetje amateuristisch
Maargoed, die vloer was gratis dus zou dan ook niet klagen.
Miscien moet je een wachten met het plakken van die afwerkstrips langs de rand?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij de haard ook een leeg stuk, wat ze waren vergeten of waar het niet paste.
Het was, wat ik zo snel zag. te breed voor plinten. Echt wel een paar centimeter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Miscien moet je een wachten met het plakken van die afwerkstrips langs de rand?
al is het gratis, bedrijf die de vloer gelegd heeft, heeft slechte reclame voor hunzelf gemaaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet op gelet, zag alleen dat het niet doorgelegd was en per ruimte, beetje amateuristisch
Maargoed, die vloer was gratis dus zou dan ook niet klagen.
Zijn die wel in beeld geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
al is het gratis, bedrijf die de vloer gelegd heeft, heeft slechte reclame voor hunzelf gemaakt
heel eventjes.. misschien hebben ze na het bekijken van de vloer gezegd ' nee, neem ons toch maar niet in beeld 'quote:
Viel mij ook al op, in het halletje. En omdat het halletje smaller was dan 1 plank, konden ze het ook niet verspringend leggen. Terwijl je volgens mij altijd verspringend moet leggen (dwz: de naden aan de korte zijde mogen niet in elkaars verlengde liggen), en in de lengterichting. Beetje een Beun de Haas, die vloerenboer!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
In de lengte gelegd was mooier geweest.
Werd er gisteren niet stuk uitgeknipt? Je zag de dames in een hotel met overnachting.. En later zag je de bus met werklui..En ineens kwam de ene buuf in haar huis en de ander in haar huis..Ik vermoed dat ze een stuk van het programma eruit geknipt hebben.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Muzzie het volgende:
Toevallig precies aan de overkant heeft John Williams ook een aflevering van 'Help, mijn man is klusser!' gedaan (mensen zijn intussen gescheiden).
Het stukje in het hotel was zeker niet interessant genoeg om uit te zenden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Werd er gisteren niet stuk uitgeknipt? Je zag de dames in een hotel met overnachting.. En later zag je de bus met werklui..En ineens kwam de ene buuf in haar huis en de ander in haar huis..Ik vermoed dat ze een stuk van het programma eruit geknipt hebben.
Jonge mensen met een baby, hij werkte bij de Bijenkorf, zij zat thuis(?) Ze moest als ze wilde douchen naar haar moeder, weet ik nog. De jongen werd nogal voor schut gezet, leek me al niet bevorderlijk voor de relatie.quote:
Ja dat klopt ik woon ook in dezelfde buurt, maar volgens mij staat dat huis nog steeds leeg hè?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:26 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Jonge mensen met een baby, hij werkte bij de Bijenkorf, zij zat thuis(?) Ze moest als ze wilde douchen naar haar moeder, weet ik nog. De jongen werd nogal voor schut gezet, leek me al niet bevorderlijk voor de relatie.
Ziet er bewoond uit, in ieder geval geen verkoopborden op de ramen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:48 schreef ShockOJolie het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik woon ook in dezelfde buurt, maar volgens mij staat dat huis nog steeds leeg hè?
48 is zij pas las ik eens, de vogelverschrikkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef amaranta het volgende:
Allemachtig wat is die Natasja lelijk zeg.
Nee ze hebben een gezamelijke, en die jonkies hebben de rekening vervalst voor de aanleg van een nieuw gezamelijk riool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef amaranta het volgende:
Die ouwe zegt dat de buren hun eigen riolering hebben, en die lui met die koffiemok zeggen dat het een gezamenlijke riolering is.
Ik hou van plat Brabantsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stel zeg.
Natasja met haar zorgelijke gezicht, die ouwe man met zijn geschreeuw en die andere man met die zenuwtrek . En niets van te verstaan.
Bel me ff, dan synchroniseer ik wel voor jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik probeerde een ondertiteling te krijgen maar die is er niet
Haha ja ruzie zullen ze altijd wel hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar is het probleem echt niet mee opgelost, hoor
Wel als ze elkaar erdoor trekken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar is het probleem echt niet mee opgelost, hoor
Goed ideequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bel me ff, dan synchroniseer ik wel voor je
Oh, nou, weinig kans dan dat het dit keer goed komt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ze kregen weer ruzie na de vorige bemiddeling.
Ik heb er ook een hard hoofd in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nou, weinig kans dan dat het dit keer goed komt.
Die oude man gaat wel erg tekeer, maar ik heb ook medelijden met hem. Hij woont er (als ik het goed verstond) al 45 jaar.quote:
Die mensen hebben een bloedhekel aan elkaar, ze zijn alle 4 niet kosher bezig. Als het rioleringprobleem is opgelost komt er wel weer een ander 'discussie' punt. Een hek ertussen met stroom erop, dat is misschien een oplossing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die oude man gaat wel erg tekeer, maar ik heb ook medelijden met hem. Hij woont er (als ik het goed verstond) al 45 jaar.
Of verhuizen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Die mensen hebben een bloedhekel aan elkaar, ze zijn alle 4 niet kosher bezig. Als het rioleringprobleem is opgelost komt er wel weer een ander 'discussie' punt. Een hek ertussen met stroom erop, dat is misschien een oplossing.
Dus? Heb je dan meer rechten? Al woont ie er 100 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die oude man gaat wel erg tekeer, maar ik heb ook medelijden met hem. Hij woont er (als ik het goed verstond) al 45 jaar.
Ik denk dat deze man het wel zo voelt. Of het terecht is of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus? Heb je dan meer rechten? Al woont ie er 100 jaar
Het zal wel heel comfortabel zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef computergirl het volgende:
Tokkie mevrouw heeft wel een hele slechte bh aan
Doe eens gek en probeer eens wat andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, ik draag altijd BH's die gewoon passen
En de boel op de juiste hoogte houden, hoop ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, ik draag altijd BH's die gewoon passen
Mja dat is inherent aan 'goed passen'quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
En de boel op de juiste hoogte houden, hoop ik?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef amaranta het volgende:
Allemachtig wat is die Natasja lelijk zeg.
Die kattenvrouw?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Je ziet ook gewoon dat ze niet spoort,"zoals ze uitchaar ogen kijkt
Die aflevering met het riool?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb jij de aflevering van vorige week gezien? Was met tokkie Krabben ofzo
Doe het! Hij was epicquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk het, ik moet hem nog terugkijken..
daar moet ik toch ook niet aan denkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Marrije het volgende:
Een vreemde die je kat overneemt 3 kussen geven als ze de deur uit gaat?
Allebei naar volgens mij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Wat een nare mensen.
Ik weet het ook niet meer hoe het afliep.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Ben benieuwd of ze dit op kunnen lossen (niets zeggen hoor).
Mmm matig dan weer...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
die junkie komt me wel bekend voor...
Wat een hysterisch wijf inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Met dit wijf zou ik ook ruzie krijgen.
'zorg' noemt ze het zelfquote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze is niet geestelijk. Ze is psychisch
de zus heeft een heel huis.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Wonen ze nou met 3 verschillende 'gezinnen' in één woning?
Ja met die schreeuwgek toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Deze aflevering is toch al geweest?
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap er nu al geen kut meer van
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Zussen wonen naast elkaar, ene schreeuwzus woont op bovenverdieping en onderbuurvrouw heeft daar last van of vice versa.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Jongens ik snap er geen kut meer van.
Ahaquote:Op donderdag 14 november 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zussen wonen naast elkaar, ene schreeuwzus woont op bovenverdieping en onderbuurvrouw heeft daar last van of vice versa.
Burenruzie in t zelfde huisquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Mevrouw woont boven een andere mevrouw, en die mevrouw klaagt veel over de mevrouw die boven haar woont. De zus van de mevrouw die boven woont, woont samen met haar man naast de mevrouw die beneden woont en is het eigenlijk wel met die mevrouw eens. Vooral die zwager, maar de zus niet echt, want ja, het is toch haar zus.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Jongens ik snap er geen kut meer van.
Ja, jammer dat ze dat doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Oh ja, deze heb ik wel gezien, jammer.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Oh ja, deze heb ik wel gezien, jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik vind haar eng.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zal wel veel roken voor de zenuwen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]Geloof het wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het al gezien de vorige keer dat ze het uitzonden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja dat hebben we al gezien in het voorstukje
ja dusquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]Daar dacht ik ook aan, maar dat was toch met een meer opgeruimde schuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar dat was toch met een meer opgeruimde schuur?
Die heeft hier niets mee te maken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef vencodark het volgende:
Is het de moeite om hiervoor op te blijven?
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:47 schreef Ole het volgende:
herhaling idd. maar de moeite waard TV / [RTL 4] Bonje Met De Buren #15: Verstand van een garnaal!
Die heeft ooit eens een reeks gehad hier geloof ikquote:
Ohquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Die heeft ooit eens een reeks gehad hier geloof ik
En sandy praat gewoon door haar heenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik zal me even voorstellen, ik ben je buurvrouw."
Dat.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit is als een terriër tegen een, een.. een... uhm... hamster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |