Daar lacht Ietje nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je werken voor je geld.
Ze schijnt graag te zuigen jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef pberends het volgende:
Maar dat mens stofzuigt twee keer per dag?
Als ze alleen nog maar stof moet zuigen is ze al een tijdje bezig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lijkt wel ja 2x per dag stofzuigen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef pberends het volgende:
oink oink onik, kankerhoer.
Oh, nu snapte ik de vorige topictitel pas.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
word ik nou gek of zag ik net serieus janneke voorbij komen in zie ze vliegen?
is zij ook een "evert"?!
wie is evert?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
word ik nou gek of zag ik net serieus janneke voorbij komen in zie ze vliegen?
is zij ook een "evert"?!
die zat een paar weken geleden in het programma van trinny en sussanah en kort daarop in een programma van sbs.. waarin hij vertelde figurant te zijn!quote:
oeh... Ontmaskerd dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die zat een paar weken geleden in het programma van trinny en sussanah en kort daarop in een programma van sbs.. waarin hij vertelde figurant te zijn!
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Even door het laatste stukje GTST heenbijten.
Niet iedereen die daar woont is rijk hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wist niet dat jij rijk was
Ik weet, mijn zus woonde er ookquote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet iedereen die daar woont is rijk hoorGewoon een huurhuis.
Goed vernederlandstquote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
die man reset wel even je beeld van de stereotype italiaan..
Ja gewoon leven is geen punt, feestjes alleen welquote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef DjinN het volgende:
Mijn god wat een zeikwijfEr leeft iemand boven hun
God wat een misdaad!
Datquote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn inzet: deze vrouw is een zeikerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |