Ik hou van plat Brabantsquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een stel zeg.
Natasja met haar zorgelijke gezicht, die ouwe man met zijn geschreeuw en die andere man met die zenuwtrek . En niets van te verstaan.
Bel me ff, dan synchroniseer ik wel voor jequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik probeerde een ondertiteling te krijgen maar die is er niet
Haha ja ruzie zullen ze altijd wel hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar is het probleem echt niet mee opgelost, hoor
Wel als ze elkaar erdoor trekken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar is het probleem echt niet mee opgelost, hoor
Goed ideequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bel me ff, dan synchroniseer ik wel voor je
Oh, nou, weinig kans dan dat het dit keer goed komt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ze kregen weer ruzie na de vorige bemiddeling.
Ik heb er ook een hard hoofd in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nou, weinig kans dan dat het dit keer goed komt.
Die oude man gaat wel erg tekeer, maar ik heb ook medelijden met hem. Hij woont er (als ik het goed verstond) al 45 jaar.quote:
Die mensen hebben een bloedhekel aan elkaar, ze zijn alle 4 niet kosher bezig. Als het rioleringprobleem is opgelost komt er wel weer een ander 'discussie' punt. Een hek ertussen met stroom erop, dat is misschien een oplossing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die oude man gaat wel erg tekeer, maar ik heb ook medelijden met hem. Hij woont er (als ik het goed verstond) al 45 jaar.
Of verhuizen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Die mensen hebben een bloedhekel aan elkaar, ze zijn alle 4 niet kosher bezig. Als het rioleringprobleem is opgelost komt er wel weer een ander 'discussie' punt. Een hek ertussen met stroom erop, dat is misschien een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |