vermijdt met dt. Huh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
vermijdt ik?
maaaar ik snap je punt
Das jammer, anders had ik je wel opgehaald.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom vermijdt ik de bus ook zo veel mogelijk.Maar ja, fiets is naar de tering, dus fietsen kan ook niet.
[..]
HTC One X.
[..]
De trein van 8:18. Maar ja, die is altijd te laat, dus neem wel de bus die om 8:16 aan komt.
[..]
Ja, maar dan neem ik wel een trein naar Leiden CS.
[..]
Kan maandag pas, practica moet nog worden gedaan.
Oh, dan mocht ik achterop bij jou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Das jammer, anders had ik je wel opgehaald.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan mocht ik achterop bij jou?Laatste keer dat ik dat deed bij iemand toen zakte we door het achterwiel toen we over een drempel gingen.
En nee, ik ben niet dik of zo, hij had gewoon een pauperfiets.
Het enige nuttige wat ik vandaag heb gedaan is wiskunde en natuurkunde, dus nu ben ik een nerdnazi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef msacras het volgende:
Ik laat je rez, we hebben allemaal wel eens onze dag niet.
Ik ben gewoon nu Nederlands SE aan het voorbereiden en vandaag geschiedenis SE over de oorlogen gehad, daar word je taalnazi van.
Ja, maar ik ga pas later naar school.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan mocht ik achterop bij jou?Laatste keer dat ik dat deed bij iemand toen zakte we door het achterwiel toen we over een drempel gingen.
En nee, ik ben niet dik of zo, hij had gewoon een pauperfiets.
Ah, in ieder geval tof dat je het aanbood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga pas later naar school.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe maar gewoon die goede muziek, rockachtige dingen enzo.
Oh wacht even hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, in ieder geval tof dat je het aanbood.
Ga weg manquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Ik ben veels te verlegen als het op meisjes aankomt
gelukkig is er SOFquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Why?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Ze bijtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Green Day is zeker nice, nummer dat je post ookquote:
schattigquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Ik niet, ik stap gewoon op ze af en vraag of ze willen neuken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, de enige jongen die ik ooooit leuk heb gevonden met uitgaan was een gast die zo verlegen was dat er tering awkward stiltes waren. Die gast was zo leuk. Hij was ene beetje de enige normale die niet binnen 10 minuten vroeg of je een vriend had.
Alsof het niet duidelijk is dat een jongen zo met je komt praten omdat ie je al potentieel vriendinnetje ziet.
Echt zo lief <3.
Als er stiltes vallen... Dan... dat faalt beetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, de enige jongen die ik ooooit leuk heb gevonden met uitgaan was een gast die zo verlegen was dat er tering awkward stiltes waren. Die gast was zo leuk. Hij was ene beetje de enige normale die niet binnen 10 minuten vroeg of je een vriend had.
Alsof het niet duidelijk is dat een jongen zo met je komt praten omdat ie je al potentieel vriendinnetje ziet.
Echt zo lief <3.
Hoax!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik stap gewoon op ze af en vraag of ze willen neuken.
geloof ik niks vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als er stiltes vallen... Dan... dat faalt beetje
quote:
Vroegâh deed ik het echt, tegenwoordig niet meer.quote:
Bij mij werkt dat nooitquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hangt van de omgeving afquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijn
Dit dus, juist als de stiltes comfortabel zijn weet je dat je een echte vriend hebt gevonden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Sprakeloos van haar schoonheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
gewoon dit vragen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat nooit
Zal wel komen door mijn entourage ofso.
Dit is wel waar, ik vind het echt romantisch als het even stil is en in elkaars ogen kijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Echt tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:
Ik neem wel zoiets mee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon dit vragen:
hoi, ik merk dat jouw hormonen een beetje op hol zijn geslagen, als ik je zwanger maak gaat dat wel weer over, zal ik je helpen?
En dan vervolgens zeggen 'Vergeet de frituurpan, jij bent vetter.'quote:
Baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Vroegâh deed ik het echt, tegenwoordig niet meer.
Maar wat kan er dan mis zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Punt is, stiltes en verlegen zijn is echt niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Bedankt voor de tip manquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik neem wel zoiets mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus, juist als de stiltes comfortabel zijn weet je dat je een echte vriend hebt gevonden.
quote:
Wegrennen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Baaszou ik ook doen in jouw geval
straks zegt ze jawat dan?
Als 't gewoon niet kliktquote:
Heb je een vriendje/ben je vrijgezel blabla?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als 't gewoon niet klikt.
En ik vind jongens stom als ze stoer gaan doen, gewoon gezellig praten. En geen enkele opmerking maken van 'heb je een vriendje/ben je vrijgezel blabla' of willen zoenen. Instant afknapper. Complimentjes zijn heel leuk.. maar niet overdreven en moet wel op 't ogede moment. Niet te veel complimentjes en zo van 'ja jij bent de mooiste'
ga weg.
Oke oke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik vind jongens stom als ze stoer gaan doen, gewoon gezellig praten. En geen enkele opmerking maken van 'heb je een vriendje/ben je vrijgezel blabla' of willen zoenen. Instant afknapper. Complimentjes zijn heel leuk.. maar niet overdreven en moet wel op 't ogede moment. Niet te veel complimentjes en zo van 'ja jij bent de mooiste'
ga weg.
Precies, sowieso douchebagsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga weg.
Well I'm just a teenage douchebag baaabyquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, sowieso douchebags
complimentjes zijn goed, maar dan moeten ze wel gemeend zijn
Ja, zulke vragen dus niet stellen. Irritant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je een vriendje/ben je vrijgezel blabla?
Daarom juist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zulke vragen dus niet stellen. Irritant.
Ik geloof jongens vaak toch niet met uitgaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, sowieso douchebags
complimentjes zijn goed, maar dan moeten ze wel gemeend zijn
Gewoon keihard schuren op de dansvloer, jwtz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind zoenen met uitgaan zo ranzig, tering. Bah![]()
.
heb je wel eens crack geprobeerd want dat zou je niet zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga weg.
Ook als het een homo is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof jongens vaak toch niet met uitgaan.
Allemaal nep.
Waar dan wel? Gewoon op school?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof jongens vaak toch niet met uitgaan.
Allemaal nep.
dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vriendje had trillen handjes toen we gingen daten. ZO LIEEEEEEEEEF. Zo zenuwachtig, godver. Echt zo lief he.
Ook zweethandjes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vriendje had trillen handjes toen we gingen daten. ZO LIEEEEEEEEEF. Zo zenuwachtig, godver. Echt zo lief he.
Tchock is wel schattig ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Lekker fokken :S :Squote:Op donderdag 20 juni 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat heb jij al tijdens het fokken :S
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Highigquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens crack geprobeerd want dat zou je niet zeggen
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de barquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon keihard schuren op de dansvloer, jwtz.
Ja bijvoorbeeld.. gewoon op plekken waar jongens niet overdreven achter meisjes aan zitten en je gewoon kan pratenquote:
Wtf, wat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Nee denk 't niet. Weet niet, heeft met vertrouwen te maken enzulks. Ligt er gewoon aan hoe iemand 't zegt
[..]
Highig
[..]
[..]
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de bar![]()
maar ze durft niet te neuken
.
ZO RAAAAAAR
omgquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Nee denk 't niet. Weet niet, heeft met vertrouwen te maken enzulks. Ligt er gewoon aan hoe iemand 't zegt
[..]
Highig
[..]
[..]
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de bar![]()
maar ze durft niet te neuken
.
ZO RAAAAAAR
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
omg
ja zo'n meisje uit mijn klas ook, die had nota bene een vriend al een jaar, is ze tijdens het stappen midden op de dansvloer met iemand vreemdgegaan, inclusief vingeren.ze zijn daarna nog een jaar samen geweest, terwijl iedereen het wist, ik snap nog steeds niet hoe
Dan heb ik per ongeluk een paar hosselende chicks afgewezen ben ik bangquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld.. gewoon op plekken waar jongens niet overdreven achter meisjes aan zitten en je gewoon kan praten. Kan zelfs in de supermarkt! Sportschool allusssss
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb ik per ongeluk een paar hosselende chicks afgewezen ben ik bang
Duuuuuuuuude, waaaaaaaaaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
omg
ja zo'n meisje uit mijn klas ook, die had nota bene een vriend al een jaar, is ze tijdens het stappen midden op de dansvloer met iemand vreemdgegaan, inclusief vingeren.ze zijn daarna nog een jaar samen geweest, terwijl iedereen het wist, ik snap nog steeds niet hoe
quote:
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude, waaaaaaaaaat.
Ja dat snap ik ook niet.. sowieso vingeren waar iedereen bij staat wtf![]()
.
quote:
21 gunsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Even wat Toto-punten scoren hoor
Dit is toch een van mijn favoriete van hun bekendste nummers
Ik denk bij die mensen.. niet neequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef msacras het volgende:
[..]
precies
heb je dan echt totaal geen eigenwaarde?
Is mooi ja, ken je het nummer Give me Novacaine ook? Whatsername? Warning?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Even wat Toto-punten scoren hoor
Dit is toch een van mijn favoriete van hun bekendste nummers
SO GIIIIVE ME NOVACAAAAINEquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Is mooi ja, ken je het nummer Give me Novacaine ook? Whatsername? Warning?
Ik ken alles van Green Day.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef msacras het volgende:
kennen jullie alleen de nieuwe Green Day albums of ook de oude meuk?
Die vond ik altijd wel goed, maar weer eens luisteren dan.quote:
Denk dat iedereen dit nummer wel kent?quote:
Welke studiequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gewoon bijna afgestudeerd. wtf he. Echt WTF.
Ik ben gewoon bijna eindelijk klaar met de middelbare. Wtf hé. Echt WTF!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gewoon bijna afgestudeerd. wtf he. Echt WTF.
Voeding & diëtetiek. Moet nog wel een jaar hoor maar ik heb mn aller aller aller laatste reguliere schoolles al gehadquote:
Ja, zijn niet de nummers die ik het vaakst luister, maar vooral Warning ken ik welquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Is mooi ja, ken je het nummer Give me Novacaine ook? Whatsername? Warning?
Ben je een baby ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bijna eindelijk klaar met de middelbare. Wtf hé. Echt WTF!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met mijn watermeloen eten, WTF, echt WTF!
Denken dat ik nog ben na 7 jaar middelbare school.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in bier en uitgaan en chicks hosselen, maar niemand heeft zin
WIE WIL
nooit meer je klas zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & diëtetiek. Moet nog wel een jaar hoor maar ik heb mn aller aller aller laatste reguliere schoolles al gehad. Nooit meer lessen..
Kan je er weer flink tegenaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
jij en chicks hosselenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
WIE WIL
Oh, oke. Ja. Goed. dus je bent nog een tiener.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik nog ben na 7 jaar middelbare school.Ben bijna 20 ja.
het hele album vind ik wel aan te raden, favorietjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, zijn niet de nummers die ik het vaakst luister, maar vooral Warning ken ik wel
Ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
WIE WIL
Die zag ik al niet want de meeste uit mn klas kwamen niet naar schoolquote:
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik nog ben na 7 jaar middelbare school.Ben bijna 20 ja.
En ja gaat niet doorstuderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & diëtetiek. Moet nog wel een jaar hoor maar ik heb mn aller aller aller laatste reguliere schoolles al gehad. Nooit meer lessen..
Netjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18
Jawel. Tenminste, dat ben ik van plan als ik geen leuke baan aangeboden krijg ja. Maar dan nog. Dit is de eerst echte opleiding die echt voor werk kan zorgen. Ik ben hierna echt iets.quote:
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke. Ja. Goed. dus je bent nog een tiener.
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18
Ahh oké, al plannen voor een volgende studie? universitair dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Tenminste, dat ben ik van plan als ik geen leuke baan aangeboden krijg ja. Maar dan nog. Dit is de eerst echte opleiding die echt voor werk kan zorgen. Ik ben hierna echt iets.
Oh, geniet er van hoor. Tiener daar ga je!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.
[..]
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.Zo raar, ik ben 20 als ik eindelijk mijn diploma krijg.
Ik zou ook net 2 maanden 17 zijn als ik m'n vwo haalde. Ik zou nu klaar zijn, en ik ben in maart 17 gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.
[..]
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.Zo raar, ik ben 20 als ik eindelijk mijn diploma krijg.
Si, mn oog valt heel erg op sensory science.. maar heeft ontzettend grote minpunten omdat ik dan 5 maanden naar Kopenhagen moetquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, al plannen voor een volgende studie? universitair dus?
minpunten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, mn oog valt heel erg op sensory science.. maar heeft ontzettend grote minpunten omdat ik dan 5 maanden naar Kopenhagen moet.
halen die het wel dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zag ik al niet want de meeste uit mn klas kwamen niet naar school
Ik ben anders perfect qua lengte, 1,83.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je gaat nog even een stukje groeien.
Dat heb ik ook maar dan andersomquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet laatste tijd steeds dat ik 21 ben. Ik heb dat laatste jaar gewoon overgeslagen. In mn hoofd ben ik echt 20 en ik moet ook echt hard nadenken als iemand me naar mijn leeftijd vraagt![]()
Nee. Vriendje missen dit dat. Ver van huis hou ik sowieso niet van. Wil mn eigen plekjequote:
Klein. Kan je nergens bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben anders perfect qua lengte, 1,83.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
waarom nemen rez en etsu eigenlijk niet gewoon iets?
Ah oké. Dat is wel jammer ja, moeilijk hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Vriendje missen dit dat. Ver van huis hou ik sowieso niet van. Wil mn eigen plekje. Kost me gewoon echt lang voordat ik me ergens op mn plek voel.. en vijf maanden is te kort om me ergens op mn plek te voelen dusja. Maarja, dat is wel wat ik zou willen..
Hij woont in Groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar dan andersomals mensen me vragen hoe oud ik ben dan zit ik in m'n hoofd altijd met 18, ook toen ik nog 16 was
en als ik iemand zie die 16 is dan denk ik "aw wat jong wat schattig" terwijl ik zelf toen ook nog 16 was, en nu ook pas 17 ben
Oquote:
afstand is maar een getalquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen.
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.
Ligt eraan wat voor kast he, als je een lage kast hebt, dan heb je wel een perfecte lengte, ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen.
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.
Voorstander hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
nehh de meeste mensen denken ook dat ik 18 ben dus dat scheelt wel. Ook m'n vrienden vergeten het altijd, soms wel vervelendquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef msacras het volgende:
[..]
O
[..]
afstand is maar een getal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeweet
Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
Enige met wie ik wel een relatie zou willen, is Ezell
Nu betaal ik nog niks zelfquote:
Oh, welke studie wil je het liefst doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké. Dat is wel jammer ja, moeilijk hoor.
Ik heb het andersom... ik wil in Groningen studeren, maar de precieze studie die ik wil doen die bieden ze in Leiden aan, terwijl ik juist weg wil uit Leiden
Gewoon zo'n keukenkastje die aan het plafond hangt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kast he, als je een lage kast hebt, dan heb je wel een perfecte lengte, ja.
Ik twijfel soms echt aan jouw geaardheid!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
Omg ikquote:
Ligt eraan hoe laag je plafond is he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zo'n keukenkastje die aan het plafond hangt.
BSc politicologie, en dan een master IBO.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, welke studie wil je het liefst doen dan?
Ja en ik zou zeggen volg je hart.
Ik wilde dus echt niet weg bij mn ouders maar dit was echt de studie die ik wilde.. dus ben ik toch uit huis gegaan met veel tegenzin. Maarja, geen spijt van gehad
.
Weer totaal andersom als wat jij hebt tho..
Standaard hoogte, weet ik hoeveel dat is. 2,50 of zo?quote:
Shit, dat lijkt mij ook wel kut. Stel dat je geen baan hebtquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu betaal ik nog niks zelf
Zometeen al die kut belastingen over je salaris en zorgverzekeringen
Rez is beta.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst daten voordat je pas een mening geeft
geen argumentquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
En bovendien moet hij bottom zijn, iets wat hij niet wil, dus dat gaat 't niet werken.
Maarja, andere kant.. wat is een jaartje nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
BSc politicologie, en dan een master IBO.
In Groningen bieden ze wel de master IBO aan in het engels, dus daar ben ik ook over na aan het denken. Maar ik wil gewoon uit huis en genieten van het studentenleven, maar als ik hier blijf studeren dan duurt dat sowieso nog minstens een jaar langer
Tja... haha. Van je stufi ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Shit, dat lijkt mij ook wel kut. Stel dat je geen baan hebt
Ik moet de bottom zijn? Haha, wtf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
En bovendien moet hij bottom zijn, iets wat hij niet wil, dus dat gaat 't niet werken.
Jawel, want hij denkt het beter te weten, dan bewijs ik dat ik het beter weet, en kan hij dat niet accepteren.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Gewoon omstebeurt kontenbonken dan maar
Ja maar of het een jaar is.... bovendien ken ik Leiden al, ik wil een andere stad! en dan eigenlijk gewoon Groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, andere kant.. wat is een jaartje nou.
Een jaar vlieeeeeeeeeeeeegt voorbij en anders heb je straks iets wat je heul niet wil of veeel minder leuker vindt. Dat zou pas kut zijn
Jij, top?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, iemand moet het zijn want ik ben top.
Gewoon beide staan dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, iemand moet het zijn want ik ben top.
Rezquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Rez zo vaak gevraagd om te daten, maar dat wilde hij niet want dat dus.
In jouw droom wellicht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij, top?Dude, je scheert je aars.
zo ben ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want hij denkt het beter te weten, dan bewijs ik dat ik het beter weet, en kan hij dat niet accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |