quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar dan andersomals mensen me vragen hoe oud ik ben dan zit ik in m'n hoofd altijd met 18, ook toen ik nog 16 was
en als ik iemand zie die 16 is dan denk ik "aw wat jong wat schattig" terwijl ik zelf toen ook nog 16 was, en nu ook pas 17 ben
Oquote:
afstand is maar een getalquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen.
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.
Ligt eraan wat voor kast he, als je een lage kast hebt, dan heb je wel een perfecte lengte, ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen.
[..]
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.
Voorstander hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
waarom nemen rez en etsu eigenlijk niet gewoon iets?
nehh de meeste mensen denken ook dat ik 18 ben dus dat scheelt wel. Ook m'n vrienden vergeten het altijd, soms wel vervelendquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef msacras het volgende:
[..]
O
[..]
afstand is maar een getal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeweet
Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
Enige met wie ik wel een relatie zou willen, is Ezell
Nu betaal ik nog niks zelfquote:
Oh, welke studie wil je het liefst doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké. Dat is wel jammer ja, moeilijk hoor.
Ik heb het andersom... ik wil in Groningen studeren, maar de precieze studie die ik wil doen die bieden ze in Leiden aan, terwijl ik juist weg wil uit Leiden
Gewoon zo'n keukenkastje die aan het plafond hangt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kast he, als je een lage kast hebt, dan heb je wel een perfecte lengte, ja.
Ik twijfel soms echt aan jouw geaardheid!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
Omg ikquote:
Ligt eraan hoe laag je plafond is he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zo'n keukenkastje die aan het plafond hangt.
BSc politicologie, en dan een master IBO.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, welke studie wil je het liefst doen dan?
Ja en ik zou zeggen volg je hart.
Ik wilde dus echt niet weg bij mn ouders maar dit was echt de studie die ik wilde.. dus ben ik toch uit huis gegaan met veel tegenzin. Maarja, geen spijt van gehad
.
Weer totaal andersom als wat jij hebt tho..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |