halen die het wel dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zag ik al niet want de meeste uit mn klas kwamen niet naar school
Ik ben anders perfect qua lengte, 1,83.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je gaat nog even een stukje groeien.
Dat heb ik ook maar dan andersomquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet laatste tijd steeds dat ik 21 ben. Ik heb dat laatste jaar gewoon overgeslagen. In mn hoofd ben ik echt 20 en ik moet ook echt hard nadenken als iemand me naar mijn leeftijd vraagt![]()
Nee. Vriendje missen dit dat. Ver van huis hou ik sowieso niet van. Wil mn eigen plekjequote:
Klein. Kan je nergens bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben anders perfect qua lengte, 1,83.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
waarom nemen rez en etsu eigenlijk niet gewoon iets?
Ah oké. Dat is wel jammer ja, moeilijk hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Vriendje missen dit dat. Ver van huis hou ik sowieso niet van. Wil mn eigen plekje. Kost me gewoon echt lang voordat ik me ergens op mn plek voel.. en vijf maanden is te kort om me ergens op mn plek te voelen dusja. Maarja, dat is wel wat ik zou willen..
Hij woont in Groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
waarom nemen rez en etsu eigenlijk niet gewoon iets?
Jawel hoor, ik kan gewoon bij de bovenste plank van de kast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |