Ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in bier en uitgaan en chicks hosselen, maar niemand heeft zin
WIE WIL
Die zag ik al niet want de meeste uit mn klas kwamen niet naar schoolquote:
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik nog ben na 7 jaar middelbare school.Ben bijna 20 ja.
En ja gaat niet doorstuderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voeding & diëtetiek. Moet nog wel een jaar hoor maar ik heb mn aller aller aller laatste reguliere schoolles al gehad. Nooit meer lessen..
Netjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18
Jawel. Tenminste, dat ben ik van plan als ik geen leuke baan aangeboden krijg ja. Maar dan nog. Dit is de eerst echte opleiding die echt voor werk kan zorgen. Ik ben hierna echt iets.quote:
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke. Ja. Goed. dus je bent nog een tiener.
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met 7 jaar middelbare school ben ik net 18
Ahh oké, al plannen voor een volgende studie? universitair dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Tenminste, dat ben ik van plan als ik geen leuke baan aangeboden krijg ja. Maar dan nog. Dit is de eerst echte opleiding die echt voor werk kan zorgen. Ik ben hierna echt iets.
Oh, geniet er van hoor. Tiener daar ga je!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.
[..]
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.Zo raar, ik ben 20 als ik eindelijk mijn diploma krijg.
Ik zou ook net 2 maanden 17 zijn als ik m'n vwo haalde. Ik zou nu klaar zijn, en ik ben in maart 17 gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, nog maar 11 dagen ja.
[..]
Ik heb een klasgenoot die 17 is als hij zijn vwo haalt.Zo raar, ik ben 20 als ik eindelijk mijn diploma krijg.
Si, mn oog valt heel erg op sensory science.. maar heeft ontzettend grote minpunten omdat ik dan 5 maanden naar Kopenhagen moetquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, al plannen voor een volgende studie? universitair dus?
minpunten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, mn oog valt heel erg op sensory science.. maar heeft ontzettend grote minpunten omdat ik dan 5 maanden naar Kopenhagen moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |