schattigquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Ik ben veels te verlegen als het op meisjes aankomt
Ik niet, ik stap gewoon op ze af en vraag of ze willen neuken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
Ik ben veels te verlegen als het op meisjes aankomt
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, de enige jongen die ik ooooit leuk heb gevonden met uitgaan was een gast die zo verlegen was dat er tering awkward stiltes waren. Die gast was zo leuk. Hij was ene beetje de enige normale die niet binnen 10 minuten vroeg of je een vriend had.
Alsof het niet duidelijk is dat een jongen zo met je komt praten omdat ie je al potentieel vriendinnetje ziet.
Echt zo lief <3.
Als er stiltes vallen... Dan... dat faalt beetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, de enige jongen die ik ooooit leuk heb gevonden met uitgaan was een gast die zo verlegen was dat er tering awkward stiltes waren. Die gast was zo leuk. Hij was ene beetje de enige normale die niet binnen 10 minuten vroeg of je een vriend had.
Alsof het niet duidelijk is dat een jongen zo met je komt praten omdat ie je al potentieel vriendinnetje ziet.
Echt zo lief <3.
Hoax!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, ik stap gewoon op ze af en vraag of ze willen neuken.
geloof ik niks vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als er stiltes vallen... Dan... dat faalt beetje
quote:
Vroegâh deed ik het echt, tegenwoordig niet meer.quote:
Bij mij werkt dat nooitquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat hangt van de omgeving afquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
stiltes hoeven niet altijd ongemakkelijk te zijn
Dit dus, juist als de stiltes comfortabel zijn weet je dat je een echte vriend hebt gevonden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Sprakeloos van haar schoonheidquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
gewoon dit vragen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat nooit
Zal wel komen door mijn entourage ofso.
Dit is wel waar, ik vind het echt romantisch als het even stil is en in elkaars ogen kijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Echt tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:
Ik neem wel zoiets mee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon dit vragen:
hoi, ik merk dat jouw hormonen een beetje op hol zijn geslagen, als ik je zwanger maak gaat dat wel weer over, zal ik je helpen?
En dan vervolgens zeggen 'Vergeet de frituurpan, jij bent vetter.'quote:
Baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Vroegâh deed ik het echt, tegenwoordig niet meer.
Maar wat kan er dan mis zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Punt is, stiltes en verlegen zijn is echt niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Bedankt voor de tip manquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik neem wel zoiets mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus, juist als de stiltes comfortabel zijn weet je dat je een echte vriend hebt gevonden.
quote:
Wegrennen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Baaszou ik ook doen in jouw geval
straks zegt ze jawat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |