Shit, dat lijkt mij ook wel kut. Stel dat je geen baan hebtquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu betaal ik nog niks zelf
Zometeen al die kut belastingen over je salaris en zorgverzekeringen
Rez is beta.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst daten voordat je pas een mening geeft
geen argumentquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
En bovendien moet hij bottom zijn, iets wat hij niet wil, dus dat gaat 't niet werken.
Maarja, andere kant.. wat is een jaartje nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
BSc politicologie, en dan een master IBO.
In Groningen bieden ze wel de master IBO aan in het engels, dus daar ben ik ook over na aan het denken. Maar ik wil gewoon uit huis en genieten van het studentenleven, maar als ik hier blijf studeren dan duurt dat sowieso nog minstens een jaar langer
Tja... haha. Van je stufi ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Shit, dat lijkt mij ook wel kut. Stel dat je geen baan hebt
Ik moet de bottom zijn? Haha, wtf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
En bovendien moet hij bottom zijn, iets wat hij niet wil, dus dat gaat 't niet werken.
Jawel, want hij denkt het beter te weten, dan bewijs ik dat ik het beter weet, en kan hij dat niet accepteren.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez is beta.
Ik ben alfa.
Zegt genoeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Gewoon omstebeurt kontenbonken dan maar
Ja maar of het een jaar is.... bovendien ken ik Leiden al, ik wil een andere stad! en dan eigenlijk gewoon Groningen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, andere kant.. wat is een jaartje nou.
Een jaar vlieeeeeeeeeeeeegt voorbij en anders heb je straks iets wat je heul niet wil of veeel minder leuker vindt. Dat zou pas kut zijn
Jij, top?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, iemand moet het zijn want ik ben top.
Gewoon beide staan dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, iemand moet het zijn want ik ben top.
Rezquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb Rez zo vaak gevraagd om te daten, maar dat wilde hij niet want dat dus.
In jouw droom wellicht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij, top?Dude, je scheert je aars.
zo ben ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want hij denkt het beter te weten, dan bewijs ik dat ik het beter weet, en kan hij dat niet accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |