Sinds vanmiddag. Is dat zo raar dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Trouwens je bent terugSinds wanneer dat
![]()
![]()
Gewoon die van 2 minuten van tevoren nemen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.
[..]
Geen ene fuck.Nou ja, bus later dus.
Speaker op de achterkant is kapot, niks ernstigs of zo dus, maar zou fijn zijn als hij gewoon werkt.quote:
duidelijk, bus later dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.
[..]
Geen ene fuck.Nou ja, bus later dus.
Ohwie, welke telefoon is dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speaker op de achterkant is kapot, niks ernstigs of zo dus, maar zou fijn zijn als hij gewoon werkt.
Hoelaat moet je naar station?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
Godverhoerenkut, morgen met de bus naar het station, moet gelijk een kwartier vroeger weg. Kut busse..
Ik las Profielwerkstukquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ja, we moeten zooi regelen voor de presentatie van ons PWS, maar mijn PWS is nog niet eens af, dus dan kan ik een blokuur niks doen.
ga dan je pws afmaken in die twee uurquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ja, we moeten zooi regelen voor de presentatie van ons PWS, maar mijn PWS is nog niet eens af, dus dan kan ik een blokuur niks doen.
Ik zou gewoon kwartiertje eerder gaan, of de trein moet altijd op tijd zijn. Maar ja, NS hequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.
meisje i'd like to fuck. klinkt... raarquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
Oehh meisje op FB gevalletje MILF waarbij de M staat voor meisje ipv moeder
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
meisje i'd like to fuck. klinkt... raar
doe dan GILF, van girl i'd like to fuck, maar dat wekt dan weer andere gedachten op
een GILF danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
doe dan GILF, van girl i'd like to fuck, maar dat wekt dan weer andere gedachten op
Herkenbaar, daarom vermijdt ik de bus ook zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
duidelijk, bus later dus
dit dilemma heb ik ook wel eens als ik met de bus moet. Dan neem ik me altijd voor om de eerdere bus te nemen, zekere voor het onzekere enzo, maar dan mis ik die en dan neem ik alsnog de latere
dat calculeer ik ook meestal in dan van te voren, er van uit gaande dat ik wel een bus of trein mis
HTC One X.quote:
De trein van 8:18. Maar ja, die is altijd te laat, dus neem wel de bus die om 8:16 aan komt.quote:
Ja, maar dan neem ik wel een trein naar Leiden CS.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
Rez, als je je trein mist sta je een half uur te wachten?
Kan maandag pas, practica moet nog worden gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
ga dan je pws afmaken in die twee uur
One luvequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
Maar ik ga hier niet meer zo vaak posten.![]()
vermijdt ik?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom vermijdt ik de bus ook zo veel mogelijk.Maar ja, fiets is naar de tering, dus fietsen kan ook niet.
[..]
HTC One X.
[..]
De trein van 8:18. Maar ja, die is altijd te laat, dus neem wel de bus die om 8:16 aan komt.
[..]
Ja, maar dan neem ik wel een trein naar Leiden CS.
[..]
Kan maandag pas, practica moet nog worden gedaan.
Wat is dat voor onzin danquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
![]()
Maar ik ga hier niet meer zo vaak posten.![]()
Ik ben moe, laat mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
vermijdt ik?
maaaar ik snap je punt
Granny'squote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |