Optie 1quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Wat zal ik doen, de bus nemen die een kwartier te vroeg aan komt en dus sowieso op tijd is, of de bus die twee minuten van te voren aankomt en waardoor ik mijn trein kan missen?
waar moet je heen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Wat zal ik doen, de bus nemen die een kwartier te vroeg aan komt en dus sowieso op tijd is, of de bus die twee minuten van te voren aankomt en waardoor ik mijn trein kan missen?
Optie 2 want yoloquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.quote:
picsquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
Ben ik de enigste die in zijn onderbroek in de tuin zit met een laptop en rivella
Dan FOK! je terwijlquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.
School, en heb morgenochtend zo'n leraar die altijd goed gaat zeiken als je te laat komt.quote:
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.quote:
Ligt er wel aan wat voor station, liever wachten op station Amsterdam Centraal dan station op een of ander klein dorp met 1000 inwoners.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zo geen zin in, moet ik een kwartier op dat station wachten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
School, en heb morgenochtend zo'n leraar die altijd goed gaat zeiken als je te laat komt.
Waarom ligtie bij htc?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het deze week zonder mobiel doen, hij ligt bij HTC. En zo actief is FOK! niet om 8 uur 's ochtends.
Trouwens je bent terugquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik toch weer wat nuttigs gedaan vanavond
Het is een station met twee perrons en voor de rest niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor station, liever wachten op station Amsterdam Centraal dan station op een of ander klein dorp met 1000 inwoners.
Geen ene fuck.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem gewoon lekker die latere bus, maar ik ben vaker te laat dan op tijd dus daar heb je niet zo veel aan
wat moet je doen op school dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |