Lekker fokken :S :Squote:Op donderdag 20 juni 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat heb jij al tijdens het fokken :S
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vriendje had trillen handjes toen we gingen daten. ZO LIEEEEEEEEEF. Zo zenuwachtig, godver. Echt zo lief he.
Highigquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens crack geprobeerd want dat zou je niet zeggen
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de barquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon keihard schuren op de dansvloer, jwtz.
Ja bijvoorbeeld.. gewoon op plekken waar jongens niet overdreven achter meisjes aan zitten en je gewoon kan pratenquote:
Wtf, wat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Nee denk 't niet. Weet niet, heeft met vertrouwen te maken enzulks. Ligt er gewoon aan hoe iemand 't zegt
[..]
Highig
[..]
[..]
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de bar![]()
maar ze durft niet te neuken
.
ZO RAAAAAAR
omgquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
Nee denk 't niet. Weet niet, heeft met vertrouwen te maken enzulks. Ligt er gewoon aan hoe iemand 't zegt
[..]
Highig
[..]
[..]
Zo'n slettevriendin van mij is gevingerd op de bar![]()
maar ze durft niet te neuken
.
ZO RAAAAAAR
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
omg
ja zo'n meisje uit mijn klas ook, die had nota bene een vriend al een jaar, is ze tijdens het stappen midden op de dansvloer met iemand vreemdgegaan, inclusief vingeren.ze zijn daarna nog een jaar samen geweest, terwijl iedereen het wist, ik snap nog steeds niet hoe
Dan heb ik per ongeluk een paar hosselende chicks afgewezen ben ik bangquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld.. gewoon op plekken waar jongens niet overdreven achter meisjes aan zitten en je gewoon kan praten. Kan zelfs in de supermarkt! Sportschool allusssss
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb ik per ongeluk een paar hosselende chicks afgewezen ben ik bang
Duuuuuuuuude, waaaaaaaaaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
omg
ja zo'n meisje uit mijn klas ook, die had nota bene een vriend al een jaar, is ze tijdens het stappen midden op de dansvloer met iemand vreemdgegaan, inclusief vingeren.ze zijn daarna nog een jaar samen geweest, terwijl iedereen het wist, ik snap nog steeds niet hoe
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |