quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:27 schreef wise het volgende:
slechte reclame.
Holy water. Gewoon wijnwater uit die achterlijke kerk
Wil je even bij me op schootquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Zosk het volgende:
Maar wise is inderdaad de reden dat ik niet meer kom, ik kan het niet meer aan al die grappen over mij.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Zosk het volgende:
Maar wise is inderdaad de reden dat ik niet meer kom, ik kan het niet meer aan al die grappen over mij.
I'd love toquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik daag je uit die kraan leeg te drinken
Pussyquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Zosk het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Zosk het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een erg onzekere jongen.
Die kant ga je nu al met mij op hequote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef wise het volgende:
[..]nee hoor, jij bent een best wel stabiel persoon. Dus geen zorgen.
Ah, je doet de "ik deed het met opzet"-move. Very clever.quote:
het valt wel op, jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, je doet de "ik deed het met opzet"-move. Very clever.
Had al gereageerd in topic.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef wise het volgende:
KLB / betrapt tijdens het fappen
wie¿
Zelf nooit meegemaakt
ninjaskillsquote:
Beiden, winwinquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb net een pak volle melk op. Krampjes nu
quote:
yesquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
vet mooi, ja. Deel 2 he volgend jaar
En je werd niet beinvloed door Panzermaus zei je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb net een pak volle melk op. Krampjes nu
volle melk maakt je dik, dus denk het niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je werd niet beinvloed door Panzermaus zei je?
Waar zei ik ergens dat ik wel of niet werd beinvloed door panzermaus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je werd niet beinvloed door Panzermaus zei je?
Panzer drinkt 3 literpakken volle melk of chocolademelk op trainingsdagen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
volle melk maakt je dik, dus denk het niet.
mag eigenlijk niet maar misschien als je ze lief aankijkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kan je bij de bank geld opnemen met je paspoort als die verlopen is?
haha stfu nootjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar zei ik ergens dat ik wel of niet werd beinvloed door panzermaus?
En shit mandus als ik een pak volle melk drink is dat beinvloed door panzer?
ik doe dat al jaaaren. Niet dagelijks maar al heel lang. En dan krijg ik soms krampjes
Nope.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kan je bij de bank geld opnemen met je paspoort als die verlopen is?
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef Robophatt het volgende:
Gewoon zeggen dat hij neit verlopen is.
Deze vrouwquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef Robophatt het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]het zegt je niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja dag, star warsquote:
quote:
aha, sala is een trekkiequote:
quote:
ik begin om 16:15quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef wise het volgende:
[..], Je was vrij toch¿ of zit je in een snikhete coupe
Ja i know maar ik zit hier gewoon flabbergastedquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef Salatrel het volgende:
mensen die vragen waarom mensen niet om hun post lachen
ga je nog voor vertraging zorgen met dit kut weer¿quote:
ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
ga je nog voor vertraging zorgen met dit kut weer¿
Gewoon 5 minuten later nog een keer posten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef Salatrel het volgende:
mensen die vragen waarom mensen niet om hun post lachen
geil wief welquote:
Wie is het?quote:
iemand van bangbrosquote:
Ja zit net die mur had gepost te kijken maar shit manquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zit net die mur had gepost te kijken maar shit mangeen woorden voor verder.
Vraag me af wat ie sliktquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zit net die mur had gepost te kijken maar shit mangeen woorden voor verder.
Is gewoon adhd gecombineerd met een andere 'handicap'quote:
Beetje zoals jij maar hij komt er meer voor uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon adhd gecombineerd met een andere 'handicap'
En gevoelig zeker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een erg onzekere jongen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ja vriend, ben nu 40 jaar en het aantal blauwtjes dat ik gelopen heb... ben de tel kwijt.
Ben niet echt verlegen, maar heb geen vlotte babbel wat de dames betreft.
De veeleisende Nederlandse prinsessen moeten je niet als je geen werk hebt en 'gevoelig' bent.
Ja, als vriend en hoe kan het toch dat zo'n leuke jongen geen vriendin heeft, hoor je steeds.
Vraag maar aan al die vrouwen die me hebben afgewezen, maar het ligt niet aan mij zeggen ze dan.
Ja, ik heb een zwak voor Aziatisch schoon en heb ook mijn behoeftes/verlangens/hoop & dromen.
Als de vrouwen je nog niet met de reet aankijken, geef mij maar eens de kans om het meisje op die foto tot mijn vriendin te maken en ik spring een gat in de lucht.
Zal er alles aan doen om haar gelukkig te maken!
Ja, dan noem me maar een stakker.
Ben niet geboren als een mooiboy, ben kaal geworden, ben geen stoere gast met een pet op, piercings en armen onder de plakplaatjes, noch een 'spannende' Marokkaan waar ze tegenwoordig op vallen in dit land.
Ik moet het doen met wat ik gekregen heb en heb een hele zware periode achter mijn rug van 10 jaar ellende buiten mijn schuld om.
Lang verhaal, maar wat ik eigenlijk tegen je wil zeggen is heel simpel: fuck you!
Wow, dank je wel hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje zoals jij maar hij komt er meer voor uit.
Verder wel, dus al mijn gebreken neem je niet voor lief?quote:
Ik kan ermee leven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verder wel, dus al mijn gebreken neem je niet voor lief?
Okayquote:
Gemiste kansquote:
"deze video is prive"quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje niet zien in de OP?
Dat had ik ook een keer, maar toen kreeg ik ruzie met de appel brigade.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
250 L appelsap thuis voor open dag komend weekend![]()
Maar komt toch niet op en er zal genoeg overblijven voor de hele zomer.
Ik zet het na een tijdje altijd weer op privé. Wie weet vergeet ik het ooit en ben ik later een gerespecteerd geile zakenman. Je weet hoe het gaat tegenwoordig.quote:
Gvdquote:
WAT ZEG JAJ OVER MAJquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdnet tijd gemaakt om hem te kijken. Vieze fishboy die yuri.
Vieze fishboy die yuriquote:
Hehe ik snap het wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zet het na een tijdje altijd weer op privé. Wie weet vergeet ik het ooit en ben ik later een gerespecteerd geile zakenman. Je weet hoe het gaat tegenwoordig.
Oh ja.. het helpt wel iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de knoflook?
Hahaha, baas. #YuriTips Chlorovervormde heeft het er nog steeds over: "Ooooh die lieve Yuriiii toen!"quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja.. het helpt wel idd![]()
Kan mij nog herinneren dat ik eerder zo'n zeepje had van roestvrijstaal.
You inquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, baas. #YuriTips Chlorovervormde heeft het er nog steeds over: "Ooooh die lieve Yuriiii toen!"
Dat intro.quote:
Je kunt hem checken baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
You in
Altijd mooi toch als je tips kan delen idd
Doe dat filmpje nog ff dan btw
Hehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat intro.
[..]
Je kunt hem checken baas.
Zo dadelijk word ik nog opgepakt wegens het verstoren van de slavenmaatschappij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Heb het gesnuif en geschreeuw gemist, jammer. Al snap ik het wel als je daar staat
overlast in enschede vanwege het weerquote:
ik zou ook met een bootje gaan varen. Hoe bruutquote:
dat ben jij. Je shinedquote:
Ahhhh, eerst een grote mond tegen mij en nu ben ik spang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
En ik maar denken dat jij het zonnetje in mijn leven wasquote:
wowquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het zonnetje in mijn leven was
Ja ik weet het (ook niet)quote:
Moet je naar Zuid-Frankrijk gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef hezdunnah het volgende:
Tering dat weer hier vielen 3 druppels en dat is het![]()
ik wil ook zwemmen op straat
je wind er geen doekjes omquote:
mais non, c;est tres loin et jái pas de tempsquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet het (ook niet)
[..]
Moet je naar Zuid-Frankrijk gaan.
Persoonlijk zou ik op dit moment liever zwemmen in de zee (niet de Noordzee) met wat zon erbij en mooi uitzicht.
Pfff zo onnodig ookquote:
Gelukkig woon ik niet in de stad. Toen ik wegging van school stonden daar ook al tunnels e.d. onder water.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef wise het volgende:
Ondertussen in het Oosten des lands;
[ afbeelding ]
Je m'excuse, je croyais t'ai pas une viequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
mais non, c;est tres loin et jái pas de temps
haha cést correct mais maintaenat je devrait quelque chose pour mon perequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je m'excuse, je croyais t'ai pas une vie
Ah et qu'est ce que c'es, le chose pour ton pere? Et saluez a ton perequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha cést correct mais maintaenat je devrait quelque chose pour mon pere
Delivrer livres en cabinets d'advocats en Amsterdam. avant le delivrer je devrait acheter envelops. merci, je zal het doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ah et qu'est ce que c'es, le chose pour ton pere? Et saluez a ton pere
Donc t'utile FOK! dans le voiture? Vivre dans le bord!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Delivrer livres en cabinets d'advocats en Amsterdam. avant le delivrer je devrait acheter envelops. merci, je zal het doen
je ne vait pas avec le voiture, je vait avec le train! Ouiquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Donc t'utile FOK! dans le voiture? Vivre dans le bord!
i love itquote:
je draagt nu zeker laarzenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in de stad. Toen ik wegging van school stonden daar ook al tunnels e.d. onder water.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
i love it
[..]
je draagt nu zeker laarzen
owh okquote:
quote:
Dit verbaast mij meer dan het zou moeten doen, aangezien ik kennis had van je verleden met minstens één Antilliaanse derrière.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thunderthighs is on the loose. Ik vind het wel mooi
Hopi sanka conjo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit verbaast mij meer dan het zou moeten doen, aangezien ik kennis had van je verleden met minstens één Antilliaanse derrière.
Zo'n Antilliaanse simpele neger (aardige knul hoor, maar toch) laatst in de gym, keek ie naar de stang met gewichten waar ik mee bezig was, vroeg ie 'doe je deadlifts?', ik 'nee, rows', hij tegen z'n maat 'hopi veel, hopi veel!', ik 'quote:
quote:
wat zei je;quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n Antilliaanse simpele neger (aardige knul hoor, maar toch) laatst in de gym, keek ie naar de stang met gewichten waar ik mee bezig was, vroeg ie 'doe je deadlifts?', ik 'nee, rows', hij tegen z'n maat 'hopi veel, hopi veel!', ik '!'.
Oh dat was ook een thunderthighs hoor dont worryquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit verbaast mij meer dan het zou moeten doen, aangezien ik kennis had van je verleden met minstens één Antilliaanse derrière.
quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat was ook een thunderthighs hoor dont worry
Wtf betekent hopi veel danquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n Antilliaanse simpele neger (aardige knul hoor, maar toch) laatst in de gym, keek ie naar de stang met gewichten waar ik mee bezig was, vroeg ie 'doe je deadlifts?', ik 'nee, rows', hij tegen z'n maat 'hopi veel, hopi veel!', ik '!'.
Nee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
Heb je mijn Hef - Gone Panzermausdisstrack al gehoord, dWc?
Nasaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0QyL46V1zTX
Einde carrière voor de Panz.
Komt door mijn excessieve overgewicht, ik vind dat een vrij vervelende opmerkingquote:
Sorry, dat kwam gewoon als 1e in mij op. En mijn vingers zijn nu gewoon triggerhappy.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Komt door mijn excessieve overgewicht, ik vind dat een vrij vervelende opmerking.
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snapjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef zwartemarktplaat het volgende:
Vind het juist wel wat hebben. Net even wat verfijnder dan het standaard bikini ensemble.
Vreemd dat mijn reactie op DV is verwijderd, ik heb die meid nog nooit zo'n groot compliment gegeven.quote:
Oh wow.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemd dat mijn reactie op DV is verwijderd, ik heb die meid nog nooit zo'n groot compliment gegeven.
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemd dat mijn reactie op DV is verwijderd, ik heb die meid nog nooit zo'n groot compliment gegeven.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat had je gezegd dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Zou op mijn gezicht laten zitten.''quote:
En die is weggehaald?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Zou op mijn gezicht laten zitten.''
Fucking creep ben je ook hè.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom? Kijk die heupen en bovenbenen dan, gewoon een natuurlijke reactiequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom? Kijk die heupen en bovenbenen dan, gewoon een natuurlijke reactie!
Goed adviesquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geef ik je ook geen ongelijk in verder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom? Kijk die heupen en bovenbenen dan, gewoon een natuurlijke reactie!
quote:
Random, en het jouwe?quote:
Mooi antwoord toch?quote:
Dank u zeer vriendelijk.quote:
Pass eens pics van al jouw 34 paar AM1s, al dan niet in DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]! Wil hem met een exclusieve paspop uit Hong Kong om zijn oren meppen.
Jezusquote:
Zoveel zijn het er niet heur, en de toffe zijn al zo oud en verrot dat ik er niet eens pics van ga maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Pass eens pics van al jouw 34 paar AM1s, al dan niet in DM..
Gewoon de kleurcode invoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet heur, en de toffe zijn al zo oud en verrot dat ik er niet eens pics van ga maken.
- all black leer
- all white leer
- white/blue/grey die ik laatst postte, mijn favorieten, mijn babies
- die black suede nieuwe klompen
- two-tone black leer/nubuck
- rest weggegooid
De eerste drie (de enige toffe) zijn van toen Nike net begon met retro dinges jaar of 10+ geleden, eerste 2 kan ik niet eens pics van vinden op google.
Wat voor AM1s/andere Nikes draag jij tegenwoordig?
Ik denk zoiets als teenhaar met dressingquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hai
Cadeautje voor 4EBE
[ afbeelding ]
quote:
Je UIquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als teenhaar met dressing
quote:
quote:
Ik vind het super vleiend dat je me in al je tracks minimaal 1x genoemd hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deze man is hardcore.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de kleurcode invoeren..
1s, 90s, AMPlus, heb nog een paar Bursts, Huaraches, Stabs o.a.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit de vrouwelijke versie van PH?
Nou eigenlijk was dit mijn outfit op het Indian Summer Festival.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Mooie foto van jou sis.. Op welk larp-festijn was dit?
zou je op haar gezicht zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Mooie foto van jou sis.. Op welk larp-festijn was dit?
Doe es normaal man.quote:
Oh nee nou je het zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was dit mijn outfit op het Indian Summer Festival.
Is dat je ontgaan?
Blinde vinkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee nou je het zegt
En hoi MK
En hoi CY
En hoi Mur
En nee mur, niet op sis' gezicht.. Wel op die van pyramidhead ja
Echt iets voor uquote:
Je weet dat ik niet op die manier naar je kijk, dat zou raar zijn, want sisquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blinde vink![]()
![]()
Zal wel een bumpy ride worden dan![]()
Ik gun het Panzer dat hij hem er gelijk kan inschuiven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het super vleiend dat je me in al je tracks minimaal 1x genoemd hebt.
Oh jij was er ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik blijf wel met Modus in de Nike-hoek hoor.
Hoi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee nou je het zegt
En hoi MK
En hoi CY
En hoi Mur
En nee mur, niet op sis' gezicht.. Wel op die van pyramidhead ja
Ja eh een stuk of 8 ofzo. De blauwe Shima's o.a.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man is hardcore.Ik heb ook nog een paar oude 90s. Wat voor 1s dan?
Your search - nike "air max 1" "black/black-college orange" - did not match any image results.Ook niet met cijfercode. Maar goed, dat oranje was enkel de tekst op de tong, bij de witte was dat met zilverdraad erin gezet en "nike air" achterop ook. Simpel maar beter dan alles wat er nu is imo.
Hij heeft te vaak opquote:
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik gun het Panzer dat hij hem er gelijk kan inschuiven.
Vertel me alles :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.
Ik denk dat die uitspraken degenen zijn met het grootste waarheidsgehalte. Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik nog maagd was, dat kunnen we in het midden laten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletteren.
Anale maagdelijkheid heeft hij een broertje dood aan, inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitspraken degenen zijn met het grootste waarheidsgehalte. Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik nog maagd was, dat kunnen we in het midden laten.
Ik kijk iedere keer een beetje moeilijk wanneer ik deze foto ziequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak op
[ afbeelding ]
gezocht
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Anale maagdelijkheid heeft hij een broertje dood aan, inderdaad.
Dan wordt er tenminste iets verpletterd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletteren.
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Kun je dit even verduidelijken in een gif?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk iedere keer een beetje moeilijk wanneer ik deze foto zie
Ik ga er even voor zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Ik ga mijn best voor u doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
Kun je dit even verduidelijken in een gif?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Daarna goed je arie dichtknijpen. En dan kei hard druk zetten zodat je heel zijn bek onder spuit.
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
Literfles wijn gekocht voor morgen.. Grote kans alleen dat ie dan alweer zo goed als leeg is
Awesomequote:
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte mequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
[..]
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
Kom op Gor, right up your alley ditdatquote:
Kek, vooral die eerste vind ik tof ja. Eigenlijk wil ik deze, al heb ik geen idee hoe die hyperfuse dingen aanvoelen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh een stuk of 8 ofzo. De blauwe Shima's o.a.
[ afbeelding ]
En recenter deze bv.
[ afbeelding ]
En nog recenter deze
[ afbeelding ]
Ohja ook nog 3 paar AM93s.
It's funny because it really happenedquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op Gor, right up your alley ditdat
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte me
Komt helemaal goed toch
Beetje vochtig gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
It's funny because it really happened.
Oh hell yeahquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Hehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals die blonde dus
Niet over mij praten hè, morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Maak ik zelf wel uitquote:
Gelukkig, dan valt het mee. Heb je alleen een paar keer een slet genoemdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet meer dan dat jullie het over mij gehad hebben
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebbenquote:
Godver, hou eens op.. Ik lach echt te debielquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebben
Jammer dat je die M.I. niet kunt printen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
De M.I in m'n hoofd: striking resemblance
DAT WAS HET EERSTE WAT IK VROEGquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelukkig, dan valt het mee. Heb je alleen een paar keer een slet genoemd.
Te vunzig voor deze wereld, doorgaansquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je die M.I. niet kunt printen.
Al zou dat niet altijd een goed idee zijn gok ik
quote:
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real lifequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAT WAS HET EERSTE WAT IK VROEG"Noemt hij me in het echt ook om de twee zinnen slet?"
Leugens, heb gehoord dat je een hele hoge aaibaarheidsfactor hebt. Wellicht is het woord schattig zelfs gevallenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real life!
Whut, heb jij Mausje gemeet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real life!
Hoor ik hier ook meer dan regelmatigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leugens, heb gehoord dat je een hele hoge aaibaarheidsfactor hebt. Wellicht is het woord schattig zelfs gevallen
HEY!! En ik dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen de Dqod/Bobby/Tamashii/4EBE expressquote:
Ik herinner mij iets gezegd te hebben in de trant van ''Nee, dan klapt die fitnessboy me''quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Er is mij zelfs ingefluisterd dat hij een beetje bang is voor de Panz.
Heb jij over CY heen gepist?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
It's funny because it really happened.
Je bent minder vochtig in het echt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY!! En ik dan?
Ik vraag me af of ik t antwoord wil weten tho
Jazekerquote:
Dat heb je nog niet mogen meemaken.. Je moest eens weten trouwensquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent minder vochtig in het echt.
[..]
Jazeker.
Compleet afhankelijk van haar gezelschapquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent minder vochtig in het echt.
[..]
Jazeker.
Tsunami-levels, morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Compleet afhankelijk van haar gezelschap
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet mogen meemaken.. Je moest eens weten trouwens
Veel plezier met scharen morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Compleet afhankelijk van haar gezelschap
Is goed tegen schaamtegevoelquote:
Beetje rubberachtig, ik vind het niks, ook bij de 90s niet. Die ga je ook nergens anders meer vinden dan op ebay ofzo ws.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek, vooral die eerste vind ik tof ja. Eigenlijk wil ik deze, al heb ik geen idee hoe die hyperfuse dingen aanvoelen:
[ afbeelding ]
Thanks, jouw aanmoediging was net wat we nodig haddenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier met scharen morgen.
Neem het koffiezetapparaat maar.quote:
Pls.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Er is mij zelfs ingefluisterd dat hij een beetje bang is voor de Panz.
Ah, dacht dat ik wat gemist had.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen de Dqod/Bobby/Tamashii/4EBE express.
Ik hoop niet dat er microfoontjes hangen op m'n kamer :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Thanks, jouw aanmoediging was net wat we nodig hadden
Die is van mij, jaquote:
Totaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Pls.
[..]
Ah, dacht dat ik wat gemist had.
Moest je Gorz niet nog iets vragen in verband met een camera enzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er microfoontjes hangen op m'n kamer :$
Lul niet, senseo-slurper.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is van mij, jaDAT HEB JE WEL GOED
[..]
Totaal niet
Mjah, ik heb sowieso ook liever gewoon leer/nubuck/suede, maar nieuwe zijn bijna altijd te 'druk' voor mij, en klomperig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje rubberachtig, ik vind het niks, ook bij de 90s niet. Die ga je ook nergens anders meer vinden dan op ebay ofzo ws.
Gij kent mij door en doorquote:
Heb m'n endeldarm al nagekekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moest je Gorz niet nog iets vragen in verband met een camera enzo?
Hey, ik drink 's avonds anders wel koffie uit het koffiezetapparaat hoor :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lul niet, senseo-slurper.![]()
Ik bedoelde als pispaal voor je territorium afbakering.
Dat sloeg niet op jullie meet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is van mij, jaDAT HEB JE WEL GOED
[..]
Totaal niet
Klopt, ik heb zojuist je linker eierstok nog opgepoetst.quote:
Vette movesquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
Now DANCE mawfakking faggots!
[ afbeelding ]
Waarom is er eigenlijk nog geen officieuze KLB SC meet geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op jullie meet.Zou jou ook wel eens willen 'meeten'. En 4bb natuurlijk, samen fietsen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op jullie meet.Zou jou ook wel eens willen 'meeten'. En 4bb natuurlijk, samen fietsen.
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom vergat je de rechter dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, ik heb zojuist je linker eierstok nog opgepoetst.
Nadat je 3 bekertjes senseo erin leeg gegoten hebt zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb m'n endeldarm al nagekeken
[..]
Hey, ik drink 's avonds anders wel koffie uit het koffiezetapparaat hoor :$
Ik ben daar 's ochtends gewoon te lui voor
En ook geen gek idee
Die heb ik vanmorgen toch al gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vergat je de rechter dan?
No pun intended?quote:
Jatognietdanquote:
Nee, het is wijntijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nadat je 3 bekertjes senseo erin leeg gegoten hebt zeker
Oh ja, sorry.. ouderdomquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen toch al gedaan
Squatzequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
So.. i'm off to the gym, ff lekker zweten.
Ik doe alleen Fernandesmeets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk nog geen officieuze KLB SC meet geweest?
Ja.quote:
Dat dacht ik.quote:
quote:
Je moet niet altijd denken, soms moet je doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik doe alleen Fernandesmeets.
[..]
Ja.
[..]
Dat dacht ik.
Is dit een uitdaging?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet niet altijd denken, soms moet je doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |