Ahhhh, eerst een grote mond tegen mij en nu ben ik spang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
En ik maar denken dat jij het zonnetje in mijn leven wasquote:
wowquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het zonnetje in mijn leven was
Ja ik weet het (ook niet)quote:
Moet je naar Zuid-Frankrijk gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef hezdunnah het volgende:
Tering dat weer hier vielen 3 druppels en dat is het![]()
ik wil ook zwemmen op straat
je wind er geen doekjes omquote:
mais non, c;est tres loin et jái pas de tempsquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet het (ook niet)
[..]
Moet je naar Zuid-Frankrijk gaan.
Persoonlijk zou ik op dit moment liever zwemmen in de zee (niet de Noordzee) met wat zon erbij en mooi uitzicht.
Pfff zo onnodig ookquote:
Gelukkig woon ik niet in de stad. Toen ik wegging van school stonden daar ook al tunnels e.d. onder water.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef wise het volgende:
Ondertussen in het Oosten des lands;
[ afbeelding ]
Je m'excuse, je croyais t'ai pas une viequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
mais non, c;est tres loin et jái pas de temps
haha cést correct mais maintaenat je devrait quelque chose pour mon perequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je m'excuse, je croyais t'ai pas une vie
Ah et qu'est ce que c'es, le chose pour ton pere? Et saluez a ton perequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha cést correct mais maintaenat je devrait quelque chose pour mon pere
Delivrer livres en cabinets d'advocats en Amsterdam. avant le delivrer je devrait acheter envelops. merci, je zal het doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ah et qu'est ce que c'es, le chose pour ton pere? Et saluez a ton pere
Donc t'utile FOK! dans le voiture? Vivre dans le bord!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Delivrer livres en cabinets d'advocats en Amsterdam. avant le delivrer je devrait acheter envelops. merci, je zal het doen
je ne vait pas avec le voiture, je vait avec le train! Ouiquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Donc t'utile FOK! dans le voiture? Vivre dans le bord!
i love itquote:
je draagt nu zeker laarzenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in de stad. Toen ik wegging van school stonden daar ook al tunnels e.d. onder water.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
i love it
[..]
je draagt nu zeker laarzen
owh okquote:
quote:
Dit verbaast mij meer dan het zou moeten doen, aangezien ik kennis had van je verleden met minstens één Antilliaanse derrière.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thunderthighs is on the loose. Ik vind het wel mooi
Hopi sanka conjo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit verbaast mij meer dan het zou moeten doen, aangezien ik kennis had van je verleden met minstens één Antilliaanse derrière.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |