wat choco heeft phanto geboned?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Phantomesse toch ook?
Dat kan ik meer waarderen, die junamii is wel een heeeeeeel erg gekkie.
Als het echt serieus zou zijn met iemand, dan lijkt me dat ook jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Blauwtje lopen via FOK! lijkt me erger dan blauwtje lopen in het echt
En ik heb hem weer aangeraakt, dus ik heb zo ongeveer ook seks met haar gehad.quote:
Mkrquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als het echt serieus zou zijn met iemand, dan lijkt me dat ook ja
nee man was yvonnequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En ik heb hem weer aangeraakt, dus ik heb zo ongeveer ook seks met haar gehad.
Bedoelde u: Brechtje?quote:
Vind het een eng idee dat jij een chick hebt aangerand die mijn vriendin aangerand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En ik heb hem weer aangeraakt, dus ik heb zo ongeveer ook seks met haar gehad.
Komt wel erg dichtbij opeens, hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind het een eng idee dat jij een chick hebt aangerand die mijn vriendin aangerand.
Jouw vriendin?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind het een eng idee dat jij een chick hebt aangerand die mijn vriendin aangerand.
Neejquote:
Voor jou ja, voor je het weet is het te laat.quote:
Mijn vriendin.quote:
Waarschijnlijk was je me destijds net voor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
schijnt dat ik haar poezemuis wel eens heb gestreken met mijn bifiworstje
Vertel je me nou dat je haar hebt gewiept? Of probeerde te wiepenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je me destijds net voor.Die labiele ex van haar.
Heb alvast een disstrack opgenomen op Vocaroo voor het geval dat we beef krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor jou ja, voor je het weet is het te laat.
Ik wil ze openkrabben met mijn gemuteerde lange vingersquote:
Ik was vrij en viriel, je probeert wat, je krijgt wat, soms bevalt het, soms bevalt het niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat je haar hebt gewiept? Of probeerde te wiepen
Ik vecht dit liever uit met vuisten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb alvast een disstrack opgenomen op Vocaroo voor het geval dat we beef krijgen.
Dat wordt me te gevaarlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vecht dit liever uit met vuisten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat wordt me te gevaarlijk.
http://vocaroo.com/i/s0QyL46V1zTX
RUSTIG! [/mbhhh]quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ze openkrabben met mijn gemuteerde lange vingers
Wtfquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HEY!! Alleen missy mag dat tegen me zeggen, come at me dan, word helemaal para meisjequote:
omdat je so heet bent :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
wrm is mn kamer broeierig en helpt mn windmolen niks
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
HEY!! Alleen missy mag dat tegen me zeggen, come at me dan, word helemaal para meisje
Godverdomme man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fucking creep ben je ook, Aladin.quote:
*Gaat op m'n rug liggen* :$quote:
Oh laat dat filempje eens zien dan hihiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vasje je komt voor in mijn nieuwe filempje he, heb je vorige week gespot
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh laat dat filempje eens zien dan hihi
Krijg je ervan met je ghetto-gehoorapparaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan er niet zeker weer ff ondertiteling onderzetten?
Sjeg ik kom jou klappe in zuidoost mimang, daar ben ik op m'n plek dus ik ga al m'n ghettofriends halen je weet niksquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Krijg je ervan met je ghetto-gehoorapparaat.
Past geen oven in m'n kamertje man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Haha Yuri wat ben je ook een schurftige baas zeg.Wanneer je in Amsterdam woont dan zit ik twee keer per week met glazige ogen naar die ronkende oven van je te kijken en gain ik 5 kg in 3 maand.
Ben 24/6 strapped, kom dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sjeg ik kom jou klappe in zuidoost mimang, daar ben ik op m'n plek dus ik ga al m'n ghettofriends halen je weet niks
Ok weet je al waar je komt te wonen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Past geen oven in m'n kamertje man.
[..]
Ben 24/6 strapped, kom dan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |