Ik vind het super vleiend dat je me in al je tracks minimaal 1x genoemd hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0QyL46V1zTX
Einde carrière voor de Panz.
Deze man is hardcore.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de kleurcode invoeren..
1s, 90s, AMPlus, heb nog een paar Bursts, Huaraches, Stabs o.a.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit de vrouwelijke versie van PH?
Nou eigenlijk was dit mijn outfit op het Indian Summer Festival.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Mooie foto van jou sis.. Op welk larp-festijn was dit?
zou je op haar gezicht zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Mooie foto van jou sis.. Op welk larp-festijn was dit?
Doe es normaal man.quote:
Oh nee nou je het zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was dit mijn outfit op het Indian Summer Festival.
Is dat je ontgaan?
Blinde vinkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee nou je het zegt
En hoi MK
En hoi CY
En hoi Mur
En nee mur, niet op sis' gezicht.. Wel op die van pyramidhead ja
Echt iets voor uquote:
Je weet dat ik niet op die manier naar je kijk, dat zou raar zijn, want sisquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blinde vink![]()
![]()
Zal wel een bumpy ride worden dan![]()
Ik gun het Panzer dat hij hem er gelijk kan inschuiven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het super vleiend dat je me in al je tracks minimaal 1x genoemd hebt.
Oh jij was er ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik blijf wel met Modus in de Nike-hoek hoor.
Hoi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee nou je het zegt
En hoi MK
En hoi CY
En hoi Mur
En nee mur, niet op sis' gezicht.. Wel op die van pyramidhead ja
Ja eh een stuk of 8 ofzo. De blauwe Shima's o.a.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man is hardcore.Ik heb ook nog een paar oude 90s. Wat voor 1s dan?
Your search - nike "air max 1" "black/black-college orange" - did not match any image results.Ook niet met cijfercode. Maar goed, dat oranje was enkel de tekst op de tong, bij de witte was dat met zilverdraad erin gezet en "nike air" achterop ook. Simpel maar beter dan alles wat er nu is imo.
Hij heeft te vaak opquote:
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik gun het Panzer dat hij hem er gelijk kan inschuiven.
Vertel me alles :$quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletterenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als hij nu hier was zou hij een post over z'n size quoten.
Ik denk dat die uitspraken degenen zijn met het grootste waarheidsgehalte. Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik nog maagd was, dat kunnen we in het midden laten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletteren.
Anale maagdelijkheid heeft hij een broertje dood aan, inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitspraken degenen zijn met het grootste waarheidsgehalte. Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik nog maagd was, dat kunnen we in het midden laten.
Ik kijk iedere keer een beetje moeilijk wanneer ik deze foto ziequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak op
[ afbeelding ]
gezocht
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Anale maagdelijkheid heeft hij een broertje dood aan, inderdaad.
Dan wordt er tenminste iets verpletterd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletteren.
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Kun je dit even verduidelijken in een gif?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk iedere keer een beetje moeilijk wanneer ik deze foto zie
Ik ga er even voor zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Ik ga mijn best voor u doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
Kun je dit even verduidelijken in een gif?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Daarna goed je arie dichtknijpen. En dan kei hard druk zetten zodat je heel zijn bek onder spuit.
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
Literfles wijn gekocht voor morgen.. Grote kans alleen dat ie dan alweer zo goed als leeg is
Awesomequote:
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte mequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
[..]
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
Kom op Gor, right up your alley ditdatquote:
Kek, vooral die eerste vind ik tof ja. Eigenlijk wil ik deze, al heb ik geen idee hoe die hyperfuse dingen aanvoelen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh een stuk of 8 ofzo. De blauwe Shima's o.a.
[ afbeelding ]
En recenter deze bv.
[ afbeelding ]
En nog recenter deze
[ afbeelding ]
Ohja ook nog 3 paar AM93s.
It's funny because it really happenedquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op Gor, right up your alley ditdat
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte me
Komt helemaal goed toch
Beetje vochtig gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
It's funny because it really happened.
Oh hell yeahquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Hehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals die blonde dus
Niet over mij praten hè, morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Maak ik zelf wel uitquote:
Gelukkig, dan valt het mee. Heb je alleen een paar keer een slet genoemdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet meer dan dat jullie het over mij gehad hebben
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebbenquote:
Godver, hou eens op.. Ik lach echt te debielquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |