Okayquote:
Gemiste kansquote:
"deze video is prive"quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje niet zien in de OP?
Dat had ik ook een keer, maar toen kreeg ik ruzie met de appel brigade.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
250 L appelsap thuis voor open dag komend weekend![]()
Maar komt toch niet op en er zal genoeg overblijven voor de hele zomer.
Ik zet het na een tijdje altijd weer op privé. Wie weet vergeet ik het ooit en ben ik later een gerespecteerd geile zakenman. Je weet hoe het gaat tegenwoordig.quote:
Gvdquote:
WAT ZEG JAJ OVER MAJquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdnet tijd gemaakt om hem te kijken. Vieze fishboy die yuri.
Vieze fishboy die yuriquote:
Hehe ik snap het wel ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zet het na een tijdje altijd weer op privé. Wie weet vergeet ik het ooit en ben ik later een gerespecteerd geile zakenman. Je weet hoe het gaat tegenwoordig.
Oh ja.. het helpt wel iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met de knoflook?
Hahaha, baas. #YuriTips Chlorovervormde heeft het er nog steeds over: "Ooooh die lieve Yuriiii toen!"quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja.. het helpt wel idd![]()
Kan mij nog herinneren dat ik eerder zo'n zeepje had van roestvrijstaal.
You inquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, baas. #YuriTips Chlorovervormde heeft het er nog steeds over: "Ooooh die lieve Yuriiii toen!"
Dat intro.quote:
Je kunt hem checken baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
You in
Altijd mooi toch als je tips kan delen idd
Doe dat filmpje nog ff dan btw
Hehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat intro.
[..]
Je kunt hem checken baas.
Zo dadelijk word ik nog opgepakt wegens het verstoren van de slavenmaatschappij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Heb het gesnuif en geschreeuw gemist, jammer. Al snap ik het wel als je daar staat
overlast in enschede vanwege het weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |