Uiterlijk is het Fiatje redelijk nieuw, onderhuids minder. Dat staat ook in de advertentie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je had 'm potdomme wel effe kunnen droogmaken.
Plus die gebreken noem ik geen bijna nieuwstaat.
Foto`s van de gebreken?...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef webb2012 het volgende:
foto's van de gebreken is misschien wel handig?
Voor de APK: Remmetjes > Roestquote:
Omdat mijn moeder wat groters wilt rijden, en het zelf niet ziet zitten om geld uit te geven aan een autotje wat ze misschien 1x per 1,5 week nog gebruikt.quote:
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto`s van de gebreken?...
Je wilt dus een foto zien van de koppeling, de remmen, en de roest?
Zal even kijken of ik morgen sowieso van dat roestgat even een foto kan plaatsen, en van de vliegroest op de motorkap, en de scheurtjes in de bestuurders stoel.
Roestplekken en de stoel ga ik morgen foto`s van maken voor jequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
Ja, auto staat toch voor de deur, en dan zet ik hem er liever direct op dan dat ik tot morgen wachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
Misschien zit er zo'n inspectiegaatje op de bak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
TR gedaan uiteraard...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want voor 1000 euro koop je niks?
M`n ma rijd nu al 2,5 jaar lang rond in een Fiat Cinquecento die ze kocht voor 250 euro. Ze heeft er nog nooit mee stil gestaan, alleen komt deze nu naar 2,5 jaar niet meer de APK door(Koppeling begint slecht te worden.. nou, heeft ze toch 2,5 jaar met plezier rond gereden voor 250 euro)
Dit handel noemen.quote:
TS heeft een beetje een verleden in V&A.quote:
serieus wat denk je? Dat er echt een maloot 150,- komt betalen voor een auto met zo veel gebreken? Ik koop voor 150 nog 3 van die dingen, denk er maar over na.. Je bent er gelijk van af..quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe er 100 bovenop en we hebben een deal
50 euro, nee dankje.
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tķch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloopquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
serieus wat denk je? Dat er echt een maloot 150,- komt betalen voor een auto met zo veel gebreken? Ik koop voor 150 nog 3 van die dingen, denk er maar over na.. Je bent er gelijk van af..
Even een kleine verbetering doorgevoerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tķch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloop
Dan hou ik hem lekker zelf en kan ik het geld er net zo goed zelf in steken, dan blijft hij tenminste origineel, en weet ik zeker dat hij helemaal uitelkaar valt aangezien ik geen flikker van auto's weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Even een kleine verbetering doorgevoerd.Hij bied 50 euro.... dan kan ik hem net zo goed direct naar de sloop toe rijden, en dat wil ik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk verboden bij de wet om geld te verdienen, he?
Mwah als Turquaz nog een leuk projectje ervan kan maken geniet dat toch mijn voorkeur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef BigSmurf het volgende:
Bel gewoon de sloop man, die bieden je ook wel 50-100 euro en dan heb je geen particulier gezeik.
1. Handel is volgens mij in V&A niet toegestaan daarvoor ga je maar naar MP enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk verboden bij de wet om geld te verdienen, he?
1. Handel is het niet, ik verkoop het Fiatje puur omdat m`n moeder hem na 1,5-2 jaar toch wel zat is, en er werk aan komt wat wij niet 1.2.3 kunnen ophoesten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1. Handel is volgens mij in V&A niet toegestaan daarvoor ga je maar naar MP enzo
2. Je krijgt nooit meer dan 50 E ofzo voor die rijdende puinhoop
Mij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah als Turquaz nog een leuk projectje ervan kan maken geniet dat toch mijn voorkeur.
Bijkomend "klein" probleempje is natuurlijk dat hij niet door de APK komt en je in een andere thread al geroepen hebt dat hij vorig jaar eigenlijk ook al niet door de APK kwam en je moeder toen gematst is. Dus dat de auto nog top is, is natuurlijk gelul.quote:Het wagentje is Motorisch nog top, en ondanks dat hij wat koppel probleempjes heeft, wat probleempjes met de remmen en roest start en loopt hij áltijd en ligt hij heel erg strak op de weg.
Lees a.u.b.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef gelepino het volgende:
[..]
Bijkomend "klein" probleempje is natuurlijk dat hij niet door de APK komt en je in een andere thread al geroepen hebt dat hij vorig jaar eigenlijk ook al niet door de APK kwam en je moeder toen gematst is. Dus dat de auto nog top is, is natuurlijk gelul.
Hij kan motorisch dan misschien nog goed zijn, maar wat heb je eraan als die motor er zo ongeveer uit pleurt van de roest?quote:Lees a.u.b.
MOTORISCH is het autotje nog top.
Hij heeft last van roest (Dat gat, moet een plaatje overheen gelast worden)
Dat was het enige waardoor hij niet door de APK kwam, die Koppeling/Remmen zijn pas sinds dit jaar gekomen
Fijn ook dat de remmen slecht zijn en de koppeling. Dan kan hij nog zo lekker op de weg liggen (lekker subjectief ook), maar dan knal je toch mooi lekker strak tegen een boom omdat hij niet zo goed remt.quote:ondanks dat hij wat koppel probleempjes heeft, wat probleempjes met de remmen en roest start en loopt hij áltijd en ligt hij heel erg strak op de weg.
Dat kan je ook niet, want om hem naar de sloop te rijden heb je een rijbewijs nodig.quote:Hij bied 50 euro.... dan kan ik hem net zo goed direct naar de sloop toe rijden, en dat wil ik niet
Banden hebben goed profielquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef gelepino het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar de foto van de stoel. Bandjes nog wel goed?
Het zal jou toch aan je derričre oxideren wat hij er verder mee doet? Pak gewoon die centen. 100 euro is echt netjes voor zo'n rampenbak en jij bent er mooi vanaf.quote:Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tķch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloop
Dan hou ik hem lekker zelf en kan ik het geld er net zo goed zelf in steken, dan blijft hij tenminste origineel, en weet ik zeker dat hij weer heerlijk rijd.
Hij bied geen 100 euro.... hij bied 50.. voor 50 euro gaat hij logischerwijs niet weg..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:26 schreef gelepino het volgende:
[..]
Het zal jou toch aan je derričre oxideren wat hij er verder mee doet? Pak gewoon die centen. 100 euro is echt netjes voor zo'n rampenbak en jij bent er mooi vanaf.
Who cares of hij origineel blijft of niet.
Bij de sloop krijgen we 100 euro inderdaad. Maar ik vind het zo zonde om hem naar de sloop te brengen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef gelepino het volgende:
Beetje onderhandelen krijg je er misschien nog wel 75 euro voor en anders denk ik dat je bij de sloop ook nog wel 100 euro kan vangen.
De reden dat ik hem niet naar de sloop wilt brengen is eenvoudig, puur omdat we er (inderdaad) meer geld voor(kunnen) krijgen dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef gelepino het volgende:
Waarom is het zonde hem naar de sloop te brengen dan? Jezus man, het is een auto. En nog een cinquecento ook. Niks bijzonders, gigantisch verrot en gewoon geen cent meer waard.
En kom nou niet met "emotionele waarde" en dat soort gelul, want voor 250 euro zou je hem wel weg doen. Je wilt gewoon je zakken vullen, wat ik wel snap, maar je bent totaal niet realistisch.
Sense you make little.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
De reden dat ik hem niet naar de sloop wilt brengen is eenvoudig, puur omdat we er (inderdaad) meer geld voor(kunnen) krijgen dan.
En omdat dit het autotje is waar ik toch m`n eerste eigen kilometers in ga rijden.
De APK verloopt in Oktober..
Voorspelling: Jij hebt je rijbewijs niet in oktoberquote:En omdat dit het autotje is waar ik toch m`n eerste eigen kilometers in ga rijden.
Voorspelling: Ik rij wel af in September hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef gelepino het volgende:
[..]
Voorspelling: Jij hebt je rijbewijs niet in oktober
In zo'n auto zou ik niet eens durven rijden overigens.
En waar kun jij meer dan 100 euro krijgen dan?
Misschien bij verschillende slopers langs gaan en niet te veel zeggen over de gebreken.
Beetje onderhandelen zit er vast nog wel 150 euro in.
Diverse kleintjes aan export verkocht...zelfs intaliaantjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Export wil geen kleine kut Italiaanse wagens.
Waarschijnlijk klein als in Alfa 145/146/33 ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:01 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Diverse kleintjes aan export verkocht...zelfs intaliaantjes
Oke dan doe je het niet. Dan zal je het met 50 euries moeten doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klein als in Alfa 145/146/33 ?
Een Cinq is toch écht te klein voor Export.
Dat klopt. Maar ik ga 10 juli weer op voor m`n theoriequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zonder theorie kun je geen praktijkexamen doen toch?
Succes alvast, gewoon in één avond alles erinstampen en oefenexamens maken, biedt je rijschool geen theoriecursus aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ga 10 juli weer op voor m`n theorie(Je mag niet eens TTT doen als je geen theorie hebt)
Nee, dat bieden ze helaas niet aan.. Al naar gevraagd omdat mijn concentratie (Zeker als het om leren gaat) heel ver te zoeken is ..quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Succes alvast, gewoon in één avond alles erinstampen en oefenexamens maken, biedt je rijschool geen theoriecursus aan?
Je kunt trouwens ook aanvragen om het theorie examen mondeling te doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat bieden ze helaas niet aan.. Al naar gevraagd omdat mijn concentratie (Zeker als het om leren gaat) heel ver te zoeken is ..
Hey poephoofd, wat denk je dat ik heb aan een Ciquecento? Ik heb zelf een 300ZX TwinTurbo V6, E36 6 cilinder en nu een project Golf 2 VR6..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tķch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloop
Dan hou ik hem lekker zelf en kan ik het geld er net zo goed zelf in steken, dan blijft hij tenminste origineel, en weet ik zeker dat hij weer heerlijk rijd.
Die golf ja. Lopen ook al 5 topics vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hey poephoofd, wat denk je dat ik heb aan een Ciquecento? Ik heb zelf een 300ZX TwinTurbo V6, E36 6 cilinder en nu een project Golf 2 VR6..![]()
Jou koekblik zou een leuke autotje zijn voor mensen met een achterstand in een instelling waar ik werk, deze vinden het leuk om de auto dan te slopen en/of te slopen en vervolgens naar de oud ijzer om het belegde geld weer terug te verdienen..
Dus rot op met je vooroordelen, want ik heb meer bewezen wat ik kan en doe met auto's dan een Uno die ik 5 jaar geleden heb gehad..
Ja 5 project topics, maar een auto wat 50x duurder is dan jou koekblik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die golf ja. Lopen ook al 5 topics van
Die Uno heb ik het maar niet over.
Ga jij maar lekker van een non-convertible een convertible maken zonder hem te verstevigen
Had jij je rijbewijs toen jij al een auto had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja 5 project topics, maar een auto wat 50x duurder is dan jou koekblik.
De uno was mijn lieve beestje waar ik veel plezier mee heb gehad en weg moest omdat ik al 3 auto's had toen, Uno was de zwakste schakel en ik heb de dak er af gezaagd om als een cabrio naar de sloop toe te rijden![]()
![]()
Oh ja, heb jij al een rijbewijs?
Nee, maar ik bezitte voor mijn rijbewijs wel al 5 auto's, waaronder de Uno waarmee ik ben verder gaan tuffen MET een rijbewijs.. Bob jij of bob ik? Oh, wacht.. No Driverslicense..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs toen jij al een auto had?Ik meen me te herinneren van niet
Dus ga dan niet zo slap ouwehoeren.
Geen rijbewijs hebben maar wél 5 auto`squote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bezitte voor mijn rijbewijs wel al 5 auto's, waaronder de Uno waarmee ik ben verder gaan tuffen MET een rijbewijs.. Bob jij of bob ik? Oh, wacht.. No Driverslicense..
Mijn vader reed mijn Uno toen hij er achter kwam dat ik een auto had (lekker op tijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen rijbewijs hebben maar wél 5 auto`sEn dan zeik je op mij omdat 1 autotje probeer te verkopen? (Wat half van mij/half van m`n ma is) Kom op zeg.
Ik koop pas een eigen auto als ik ook daadwerkelijk m`n rijbewijs heb, anders staat dat ding er maar te staan en kan ik hem alleen af en toe wassen en stofzuigen, nou woohoo... Dat is echt een goede investering dan man.
Dankje, en jij succes met het verslijten van de koekblik aan de straatstenen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:
Ik ga niet eens meer op je in.
Succes met je 3 projecten, en veel plezier met het rondkarren in je Golf als ie af is
Dan ben ik serieus, doe je nog zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankje, en jij succes met het verslijten van de koekblik aan de straatstenen..
Ik was ook serieus..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan ben ik serieus, doe je nog zo.
Hopelijk trap je het motorblok van je Golfje met 2 maanden aan puin.
Nou Gr Gr.
Dit! Wij willen stoelen zien! Wij willen stoelen zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:54 schreef gelepino het volgende:
Braddie had gisteren beloofd die foto van de stoel te posten, maar we zijn een dag verder en ik heb nog niks gezien.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit! Wij willen stoelen zien! Wij willen stoelen zien![]()
Er lukt wel erg veel niet bij jou, ik begin een terugkerend patroon te zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Ik zou gisteravond inderdaad een foto maken, klopt.. Maar dat lukte niet
Dat word vanavond (Dan is het autotje ook weer terug)
Ik ga verder geen foto`s meer maken, als je geinteresseerd bent dan kan je langs komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef -niemand- het volgende:
kun je ook wat foto's maken van het motorblok?
vooral van de cilinderkop en de onderkant ivm olielekkage?
en een versleten koppeling noem ik nu niet echt motorisch perfect
altijd beurtjes gehad volgens het boekje neem ik aan?
Goede verkoper ben jij zeg: ik bied ¤250!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga verder geen foto`s meer maken, als je geinteresseerd bent dan kan je langs komen
wat een onzin, ik ga niet vanuit limburg komen om naar die auto te kijken en er dan achter komen dat het 1 grote olielekkage is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga verder geen foto`s meer maken, als je geinteresseerd bent dan kan je langs komen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bezittequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bezitte voor mijn rijbewijs wel al 5 auto's, waaronder de Uno waarmee ik ben verder gaan tuffen MET een rijbewijs.. Bob jij of bob ik? Oh, wacht.. No Driverslicense..
Het is één grote olielekkage, milieupolitie Hilversum is al gebeld. Niks te danken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wat een onzin, ik ga niet vanuit limburg komen om naar die auto te kijken en er dan achter komen dat het 1 grote olielekkage is.
geef dan op zijn minst antwoord op de vraag over het onderhoud.
ik had serieuze interesse.
had ook niet anders verwacht van een fiat(sco)quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is één grote olielekkage, milieupolitie Hilversum is al gebeld. Niks te danken.
Daarom had ie gewoon dat 50 E bod moeten accepteren wat kan hem 't schelen wat die kerel er verder mee doet. Of serieus ingaan op die andere user die wat vragen stelde over de gebreken en het onderhoud. Dat had Braddie een hoop ellende gescheeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef sig000 het volgende:
Het is allemaal wel erg negatief, het ding ziet er op de foto best aardig uit en dat roestgaatje is lasklusje van 60 Euro.
Helaas dan weer geen foto van het interieur.
En die koppeling en remmen tsja, da's uitproberen door iemand die wel kan autorijden.
precies, ik had serieuze interesse gehad. dat gaatje lassen is een kwartiertje werk. en de remmen een half uurtje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom had ie gewoon dat 50 E bod moeten accepteren wat kan hem 't schelen wat die kerel er verder mee doet. Of serieus ingaan op die andere user die wat vragen stelde over de gebreken en het onderhoud. Dat had Braddie een hoop ellende gescheeld.
Volgens mij is dat ook de enige reden dat dit nog niet op slot is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef sig000 het volgende:
Een foto van het interieur en onder de motorkap kan zijn topic nog redden.
Goede input, Frankquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef sig000 het volgende:
Het is allemaal wel erg negatief, het ding ziet er op de foto best aardig uit en dat roestgaatje is lasklusje van 60 Euro.
En die koppeling en remmen tsja, da's uitproberen door iemand die wel kan autorijden.
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 05-03-2012quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
1. Handel is het niet, ik verkoop het Fiatje puur omdat m`n moeder hem na 1,5-2 jaar toch wel zat is, en er werk aan komt wat wij niet 1.2.3 kunnen ophoesten.
2. rijdende puinhoopDat basseer je even op wat ik hier post met wat er mis mee is. Het wagentje is Motorisch nog top, en ondanks dat hij wat koppel probleempjes heeft, wat probleempjes met de remmen en roest start en loopt hij áltijd en ligt hij heel erg strak op de weg.
Het autotje valt ook heel erg mee, maar het is nou eenmaal een sport om mijn topics af te zeiken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef sig000 het volgende:
Ah, dat wist ik ook weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 05-03-2012
Vanavond zal ik een foto posten van het interieur, de kilometerstand en een onder de motorkap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef sig000 het volgende:
Een foto van het interieur en onder de motorkap kan zijn topic nog redden.
Kijk Braddie, ik heb nog geen V&A topic gezien van je waar er niet iets mankeerde aan het aangeboden item.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het autotje valt ook heel erg mee, maar het is nou eenmaal een sport om mijn topics af te zeiken.
Ksst ga nou niet suggereren dat Braddie liegt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan al gehalveerd sinds die "2½ jaar" waar je het in april over had
Ik zou niet durven, hoogstens dat hij in z'n onwetendheid soms dingen roept die niet overeenkomen met de waarheid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ksst ga nou niet suggereren dat Braddie liegt.![]()
Ik had in mijn geheugen staan dat we hem al 2,5 jaar hadden. Maar we hadden hiervoor ook een Cinquecento een Sporting, daar ben ik mee in de war :")quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan al gehalveerd sinds die "2½ jaar" waar je het in april over had
Dat kan ook nog natuurlijk, beetje dat Mercedes A-klasse idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij op de weg ligt is dat ook niet nodig natuurlijk
Klopt... ben daar soms niet zo handig inquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk Braddie, ik heb nog geen V&A topic gezien van je waar er niet iets mankeerde aan het aangeboden item.
Wanneer je dan een deal kan maken dan is het ineens voor hoger bedrag verkocht?
Hij begint ook altijd met dat alles nog in prima staat is en dan blijkt later dat er meer en meer niet meer functioneert enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk Braddie, ik heb nog geen V&A topic gezien van je waar er niet iets mankeerde aan het aangeboden item.
Wanneer je dan een deal kan maken dan is het ineens voor hoger bedrag verkocht?
Even onder de auto kruipen is lastig voor je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Braddie het volgende:
Straks maak ik een foto van het interieur, een foto van de KMstand, en een foto onder de kap.
Als er nog wat foto`s bij moeten dan moet je dat melden, dan komt het helemaal voor elkaar(Alleen een foto van onder word lastig..)
Iedereen moet het leren en met verkopen van spullen moet je duidelijk zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Braddie het volgende:
Snap ik, ben vaak gewoon een beetje een pech vogel als het om dingen gaat, zeker als ik ze dan weer verkopen wil gaat dit vaak ķf niet... of met veel verlies.
Nouja, als ik alles goed voor de geinteresseerden wil vastleggen dan zal dat moeten gebeuren op een brugquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Even onder de auto kruipen is lastig voor je?
Iedereen moet het leren ja maar deze gast doet dit al sinds 2007 ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iedereen moet het leren en met verkopen van spullen moet je duidelijk zijn.
Daar heb je nog wel eens wat moeite mee.
Braddie gaat foto's maken en dat is dan wel weer klasse van 'm.quote:
Ik schat dat ik vanavond om 2 uur half 3 het topic update met een foto of 5-6 Ik zal trouwens ook proberen een foto van de remmen te maken.. (Word lastig.. maar i will do my best)quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Braddie gaat foto's maken en dat is dan wel weer klasse van 'm.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik schat dat ik vanavond om 2 uur half 3 het topic update met een foto of 5-6
Gewoon deur open en die versleten stoel op de foto en dan ff motorklep omhoog en foto onder de daar onder, da's 5 minuten werk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als ik alles goed voor de geinteresseerden wil vastleggen dan zal dat moeten gebeuren op een brugWant als ik foto`s ga maken op m`n rug met de camera in aanslag zullen de foto`s niet fijn worden qua detail en waarschijnlijk wat wazig..
Ja, kan primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]je gaat midden in de nacht even op straat staan flitsen?
Komt goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon deur open en die versleten stoel op de foto en dan ff motorklep omhoog en foto onder de daar onder, da's 5 minuten werk.
Daar draait Braddie zijn hand niet voor om.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]je gaat midden in de nacht even op straat staan flitsen?
De remmen kan wanneer je de wielen helemaal naar 1 kant draait.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik schat dat ik vanavond om 2 uur half 3 het topic update met een foto of 5-6 Ik zal trouwens ook proberen een foto van de remmen te maken.. (Word lastig.. maar i will do my best)
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
De remmen kan wanneer je de wielen helemaal naar 1 kant draait.
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar draait Braddie zijn hand niet voor om.
Het wachten word beloond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef BlueMage het volgende:
Wel netjes van je, Braddie, idd, ik wacht af.
De uitlaat? Prima, achterremmen... geen idee of ik daar een foto van kan maken...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef -niemand- het volgende:
Doe ook even een foto van de achterremmen maken. En de uitlaat.
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja! Die stoel! Wij willen die stoel!
Dat laatste gaat m sowieso niet worden zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.
Familie genoeg die het ding komt ophalen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste gaat m sowieso niet worden zonder rijbewijs
Ja, voordat ik een bod uitbreng wil ik gewoon die stoel zien. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.
Niets, dat is aan Braddie, maar da's de beroerste niet en is nu foto's maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, voordat ik een bod uitbreng wil ik gewoon die stoel zien. Wat is daar mis mee?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik verhoog mijn bod naar 55,- serieus gemeend. Dat extra roest hier en daar zorgt wel voor een paar kilootjes extra bij de oudijzer.. Plus dat de kinderen het wel leuk vinden om te sleutelen aan zo'n wrak..
Zeg ja en ik sta morgen op je stoep
Hij vraagt inmiddels al niet meer de hoofdprijs, noemt netjes de gebreken erbij en de laatste serie foto's geven een duidelijk beeld van de auto.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:27 schreef webb2012 het volgende:
dat ding is rijp voor de sloop manjezus wat een roestbak.
Ik zeg toch ook niks over de prijs, ik zeg alleen dat dat ding rijp is voor de sloop(en daar krijg je vast wel wat meer dan de 50-70 euro die tot op heden geboden isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij vraagt inmiddels al niet meer de hoofdprijs, noemt netjes de gebreken erbij en de laatste serie foto's geven een duidelijk beeld van de auto.
Waarom de remmen piepen is daardoor ook gelijk duidelijk.
Zonder deuken brengt ie zo 100 op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:34 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over de prijs, ik zeg alleen dat dat ding rijp is voor de sloop(en daar krijg je vast wel wat meer dan de 50-70 euro die tot op heden geboden is)
Volgens mij is er op FOK! een soortgelijk topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef stripe het volgende:
zonder het topic verder gelezen te hebben: dit viel me toevallig op
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996
in de zin van dit topic of een ander topic waar ts z'n racemonster laat zien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er op FOK! een soortgelijk topic
Ik was al op zoek maar kon geen topic vinden, het zal dus wel een post zijn waarin TS meldt de auto te hebben gekregen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:37 schreef stripe het volgende:
[..]
in de zin van dit topic of een ander topic waar ts z'n racemonster laat zien?
Wat een goeien garp weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef stripe het volgende:
zonder het topic verder gelezen te hebben: dit viel me toevallig op
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef -niemand- het volgende:
volgens mij valt de roest nog mee, alleen het blok is een grote oliedrab
[ afbeelding ]
en welke beunhaas heeft dit gedaan? speakerkabel die om de pedalen heen loopt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:27 schreef webb2012 het volgende:
dat ding is rijp voor de sloop manjezus wat een roestbak.
Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef -niemand- het volgende:
volgens mij valt de roest nog mee, alleen het blok is een grote oliedrab
[ afbeelding ]
en welke beunhaas heeft dit gedaan? speakerkabel die om de pedalen heen loopt
Zo heel erg is het volgens mij niet, toch?..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:53 schreef Lesley-91 het volgende:
Dat ding is wel erg krokant hoor! Dat ding is het niet meer waard om te redden. Ik zou de auto aan Turq verkopen.
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef rene90 het volgende:
Een pluim voor jou Braddie, ondanks al het gezeik van users (ja oke, het is een roestbak) blijf je gewoon netjes en maak je wel al die foto's
Ding ziet er ook uit als 'n echte verassing, ja.quote:Kwam voor mij als een verassing, maar ik ben blij!
Fiat cremacento?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ding ziet er ook uit als 'n echte verassing, ja.
Dat "Dat zie ik nu pas !" begint een beetje een baard te krijgen...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas____!
Loop zo even naar het karretje toe, dan is het *knip* (Die speaker zit er niet eens meer in volgens mij)
Dit topic is alles geworden van ik er van verwachtte!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Dengaman het volgende:
Dit is echt een (p)roest topic trouwens... Daarvoor wel hulde, je weet het concept Braddie wel multi-level te houden... Chapeau...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dorpel had ik (obviously) wel gezien, maar de rest niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dat "Dat zie ik nu pas !" begint een beetje een baard te krijgen...
Je ziet toch zelf ook wel wat je op je foto's hebt gezet als je ze post? Kijk een beetje putroest kan je over het hoofd zien, maar een dorpel die aan de onderkant zo bruin en krokant is als een krakeling ga jij me niet van vertellen dat je dat "niet" gezien hebt.
Als je daar een krik onder zet loop je heel rustig de bijrijderstoel op te krikken want die gaat dwars door die vloer heen.
Daarnaast vraag ik me echt sterk af ķf je 'm uberhaupt wel kwijt wil, mede door je uitspraak dat je 'm niet wil verkopen aan Turq.
Je krijgt er op de sloop al bijna voor wat je hier wil vangen dus rij lekker naar de sloop. Want je wil er iemand "blij" mee maken maar hier stort je iemand alleen maar mee in de ellende.
Dit is echt een (p)roest topic trouwens... Daarvoor wel hulde, je weet het concept Braddie wel multi-level te houden... Chapeau...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:49 schreef Pap89 het volgende:
nog wel apk tot oktober, gewoon een paar maanden voor vrijwel niks rijden en achterlaten op de sloop.
Why not?Ja, daar zit ik dus nu ook aan te denken. Gewoon van Fok afhalen van Autoscout afhalen en nog een paar maanden rijden... En er dan gewoon mee naar de sloop rijden in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ergens is het wel handig, want dan kan ik terwijl ik hier in rijd gewoon sparen voor wat leukers)
Nog niet.quote:
Die auto is nooit veilig geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
Erg verstandig om in een auto te rijden die zo naar de tering is. Apk wil niet zeggen dat t veilig is
Dat ding kost ook geld als ie stil staat he.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog niet.
Augustus/September hoop ik hem te hebben, dan kan ik er nog.. zeg maar een klein maandje in rijden.
Misschien kwam hij uit een obscure tent rollen en verkeerde nog in de stemming.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja! Die stoel! Wij willen die stoel!
wat gek, hier krijgt hij 100 op de sloop en daar 50quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TS is wel trots op z'n roestbak:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5138405#msg-5138405
die asbak die overlooptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'wat scheurtjes'Er heeft ook iemand gescheten voor de achterbank.
De asbak mag ook wel eens leeggegooid worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rokersauto'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De asbak mag ook wel eens leeggegooid worden.Toen m'n moeder nog rookte rookte ze ook altijd in de auto (overigens
) maar ze gooide wel regelmatig de asbak leeg, kleine moeite.
Da's de noodstop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat wat is in dit plaatje?Bij het gaspedaal lijkt ook iets anders te zitten, snap het niet zo goed.
Als de OP eerlijk was geweest, was het prima geweest. Echter:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef sig000 het volgende:
Typisch Fok! nog zeiken over een auto van paar tientjes.
Alsof er alleen roest bij de wielkast en het voorraam zit.quote:Helaas heeft dit autotje ook wat gebreken:
Bestuurders stoel is wat versleten.
Koppeling word slecht (Hij gaat soms wat lastig in z`n achteruit)
Remmetjes mogen wel vervangen worden (Ze piepen soms wat)
Roest gat bij rechter wielkast achter van 10 cm lang en 3cm breed.
Wat vlieg roest bij het voorraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 22:36:54 ]
"Vraagprijs is 300 euro." Aldus de OPquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef sig000 het volgende:
Typisch Fok! nog zeiken over een auto van paar tientjes.
Alle gebreken staan er toch in? En 2x midden in de nacht onder die auto gekropen om foto's te maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Als de OP eerlijk was geweest, was het prima geweest. Echter:
[..]
Alsof er alleen roest bij de wielkast en het voorraam zit.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alle gebreken staan er toch in? En 2x midden in de nacht onder die auto gekropen om foto's te maken.![]()
Hoeveel duidelijker wil je 't hebben?
TS liegt gewoon in de OP. Die foto's kwamen later.quote:Deze Fiat Cinquecento 900s is uiterlijk in bijna nieuwstaat op wat lichte vliegroest op de motorkap na
De buitenkant ziet er redelijk uit, dus hoezo liegen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
TS liegt gewoon in de OP. Die foto's kwamen later.
links koppeling, midden rem, rechts gaspedaal. boven het rempedaal zit de stuurkolom.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Toen ze ermee stopte vond ze het zelf ook ontzettend smerig, de ironie.
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat wat is in dit plaatje?Bij het gaspedaal lijkt ook iets anders te zitten, snap het niet zo goed.
Neen.quote:
Ja maar d'r zit ook zo'n soort ding met een bolletje eraan bij het gaspedaal toch of kijk ik er nou raar tegen aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef -niemand- het volgende:
[..]
links koppeling, midden rem, rechts gaspedaal. boven het rempedaal zit de stuurkolom.
en die rood/zwarte kabel is een speakerkabel die zich als slang probeert voor te doen.
Mods houden Braddietopics gewoon open omdat ze toch wel redelijk vermakelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef xatlad het volgende:
Jezus.. Wat een auto. En ik heb gewoon sterk de vermoeden dat de TS dingen probeert te verbloemen om een hogere prijs te krijgen. Dat was laats geleden ook al in een topic van een zo genaamde ''Game PC van hem''
Dit zijn marktplaats praktijken. Wat absoluut niet netjes en correct is.
Bij deze TS kan je beter meteen het topic veranderen naar SC, want dit zijn allemaal krakkemikkige producten die TS verkoopt.
Klopt die moeten ook af en toe een portie vermaak krijgen hé.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mods houden Braddietopics gewoon open omdat ze toch wel redelijk vermakelijk zijn.
Die zgn. Game PC was van die andere pauper, Fortunafan ofzo die overigens ook Feyenoordfan wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef xatlad het volgende:
Jezus.. Wat een auto. En ik heb gewoon sterk de vermoeden dat de TS dingen probeert te verbloemen om een hogere prijs te krijgen. Dat was laats geleden ook al in een topic van een zo genaamde ''Game PC van hem''
Dit zijn marktplaats praktijken. Wat absoluut niet netjes en correct is.
Bij deze TS kan je beter meteen het topic veranderen naar SC, want dit zijn allemaal krakkemikkige producten die TS verkoopt.
Met een nieuwe stoel, een pakje Camel en een krat Hertog Jan in de klep bied ik 75 euro.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is de stuurkolom.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja maar d'r zit ook zo'n soort ding met een bolletje eraan bij het gaspedaal toch of kijk ik er nou raar tegen aan?Wel een zoekplaatje dit.
Ik wou net zeggen met die kapotte kast en mobo die verrot was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
Braddie heeft ook 'n keer 'n pc die volgens hem "perfect was voor muziekproducties" proberen te verkopen. Ding zag eruit of 't van de trap geflikkerd was (en dat was waarschijnlijk ook het geval).
Oh ok, het ziet eruit of het allemaal zo uit elkaar kan vallen, doet me een beetje denken aan Guust Flaters auto als mensen die strip hier kennen.quote:
ik denk dat dit het sterkste onderdeel aan heel de auto is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Oh ok, het ziet eruit of het allemaal zo uit elkaar kan vallen, doet me een beetje denken aan Guust Flaters auto als mensen die strip hier kennen.
Oh het zal best degelijk zijn maar die speakerkabel en de algehele rommelige staat van de auto laat het er toch anders uitzien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik denk dat dit het sterkste onderdeel aan heel de auto is.
Bij andere auto's zit er vaak een kap voor zodat je hem niet ziet.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
Braddie heeft ook 'n keer 'n pc die volgens hem "perfect was voor muziekproducties" proberen te verkopen. Ding zag eruit of 't van de trap geflikkerd was (en dat was waarschijnlijk ook het geval).
Dan gaat ie dicht hčquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef Braddie het volgende:
Ja, dit topic kan wel dicht he.
Dan doe ik moeite... meld ik alle gebreken en dan is er voor het V&A publiek nog reden om op me te zeiken___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |