Hij vraagt inmiddels al niet meer de hoofdprijs, noemt netjes de gebreken erbij en de laatste serie foto's geven een duidelijk beeld van de auto.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:27 schreef webb2012 het volgende:
dat ding is rijp voor de sloop manjezus wat een roestbak.
Ik zeg toch ook niks over de prijs, ik zeg alleen dat dat ding rijp is voor de sloop(en daar krijg je vast wel wat meer dan de 50-70 euro die tot op heden geboden isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij vraagt inmiddels al niet meer de hoofdprijs, noemt netjes de gebreken erbij en de laatste serie foto's geven een duidelijk beeld van de auto.
Waarom de remmen piepen is daardoor ook gelijk duidelijk.
Zonder deuken brengt ie zo 100 op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:34 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over de prijs, ik zeg alleen dat dat ding rijp is voor de sloop(en daar krijg je vast wel wat meer dan de 50-70 euro die tot op heden geboden is)
Volgens mij is er op FOK! een soortgelijk topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef stripe het volgende:
zonder het topic verder gelezen te hebben: dit viel me toevallig op
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996
in de zin van dit topic of een ander topic waar ts z'n racemonster laat zien?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er op FOK! een soortgelijk topic
Ik was al op zoek maar kon geen topic vinden, het zal dus wel een post zijn waarin TS meldt de auto te hebben gekregen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:37 schreef stripe het volgende:
[..]
in de zin van dit topic of een ander topic waar ts z'n racemonster laat zien?
Wat een goeien garp weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef stripe het volgende:
zonder het topic verder gelezen te hebben: dit viel me toevallig op
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef -niemand- het volgende:
volgens mij valt de roest nog mee, alleen het blok is een grote oliedrab
[ afbeelding ]
en welke beunhaas heeft dit gedaan? speakerkabel die om de pedalen heen loopt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 04:27 schreef webb2012 het volgende:
dat ding is rijp voor de sloop manjezus wat een roestbak.
Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef -niemand- het volgende:
volgens mij valt de roest nog mee, alleen het blok is een grote oliedrab
[ afbeelding ]
en welke beunhaas heeft dit gedaan? speakerkabel die om de pedalen heen loopt
Zo heel erg is het volgens mij niet, toch?..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:53 schreef Lesley-91 het volgende:
Dat ding is wel erg krokant hoor! Dat ding is het niet meer waard om te redden. Ik zou de auto aan Turq verkopen.
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef rene90 het volgende:
Een pluim voor jou Braddie, ondanks al het gezeik van users (ja oke, het is een roestbak) blijf je gewoon netjes en maak je wel al die foto's
Ding ziet er ook uit als 'n echte verassing, ja.quote:Kwam voor mij als een verassing, maar ik ben blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |