Voorspelling: Jij hebt je rijbewijs niet in oktoberquote:En omdat dit het autotje is waar ik toch m`n eerste eigen kilometers in ga rijden.
Voorspelling: Ik rij wel af in September hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef gelepino het volgende:
[..]
Voorspelling: Jij hebt je rijbewijs niet in oktober
In zo'n auto zou ik niet eens durven rijden overigens.
En waar kun jij meer dan 100 euro krijgen dan?
Misschien bij verschillende slopers langs gaan en niet te veel zeggen over de gebreken.
Beetje onderhandelen zit er vast nog wel 150 euro in.
Diverse kleintjes aan export verkocht...zelfs intaliaantjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Export wil geen kleine kut Italiaanse wagens.
Waarschijnlijk klein als in Alfa 145/146/33 ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:01 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Diverse kleintjes aan export verkocht...zelfs intaliaantjes
Oke dan doe je het niet. Dan zal je het met 50 euries moeten doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klein als in Alfa 145/146/33 ?
Een Cinq is toch écht te klein voor Export.
Dat klopt. Maar ik ga 10 juli weer op voor m`n theoriequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zonder theorie kun je geen praktijkexamen doen toch?
Succes alvast, gewoon in één avond alles erinstampen en oefenexamens maken, biedt je rijschool geen theoriecursus aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ga 10 juli weer op voor m`n theorie(Je mag niet eens TTT doen als je geen theorie hebt)
Nee, dat bieden ze helaas niet aan.. Al naar gevraagd omdat mijn concentratie (Zeker als het om leren gaat) heel ver te zoeken is ..quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Succes alvast, gewoon in één avond alles erinstampen en oefenexamens maken, biedt je rijschool geen theoriecursus aan?
Je kunt trouwens ook aanvragen om het theorie examen mondeling te doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat bieden ze helaas niet aan.. Al naar gevraagd omdat mijn concentratie (Zeker als het om leren gaat) heel ver te zoeken is ..
Hey poephoofd, wat denk je dat ik heb aan een Ciquecento? Ik heb zelf een 300ZX TwinTurbo V6, E36 6 cilinder en nu een project Golf 2 VR6..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tóch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloop
Dan hou ik hem lekker zelf en kan ik het geld er net zo goed zelf in steken, dan blijft hij tenminste origineel, en weet ik zeker dat hij weer heerlijk rijd.
Die golf ja. Lopen ook al 5 topics vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hey poephoofd, wat denk je dat ik heb aan een Ciquecento? Ik heb zelf een 300ZX TwinTurbo V6, E36 6 cilinder en nu een project Golf 2 VR6..![]()
Jou koekblik zou een leuke autotje zijn voor mensen met een achterstand in een instelling waar ik werk, deze vinden het leuk om de auto dan te slopen en/of te slopen en vervolgens naar de oud ijzer om het belegde geld weer terug te verdienen..
Dus rot op met je vooroordelen, want ik heb meer bewezen wat ik kan en doe met auto's dan een Uno die ik 5 jaar geleden heb gehad..
Ja 5 project topics, maar een auto wat 50x duurder is dan jou koekblik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die golf ja. Lopen ook al 5 topics van
Die Uno heb ik het maar niet over.
Ga jij maar lekker van een non-convertible een convertible maken zonder hem te verstevigen
Had jij je rijbewijs toen jij al een auto had?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja 5 project topics, maar een auto wat 50x duurder is dan jou koekblik.
De uno was mijn lieve beestje waar ik veel plezier mee heb gehad en weg moest omdat ik al 3 auto's had toen, Uno was de zwakste schakel en ik heb de dak er af gezaagd om als een cabrio naar de sloop toe te rijden![]()
![]()
Oh ja, heb jij al een rijbewijs?
Nee, maar ik bezitte voor mijn rijbewijs wel al 5 auto's, waaronder de Uno waarmee ik ben verder gaan tuffen MET een rijbewijs.. Bob jij of bob ik? Oh, wacht.. No Driverslicense..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs toen jij al een auto had?Ik meen me te herinneren van niet
Dus ga dan niet zo slap ouwehoeren.
Geen rijbewijs hebben maar wél 5 auto`squote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bezitte voor mijn rijbewijs wel al 5 auto's, waaronder de Uno waarmee ik ben verder gaan tuffen MET een rijbewijs.. Bob jij of bob ik? Oh, wacht.. No Driverslicense..
Mijn vader reed mijn Uno toen hij er achter kwam dat ik een auto had (lekker op tijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen rijbewijs hebben maar wél 5 auto`sEn dan zeik je op mij omdat 1 autotje probeer te verkopen? (Wat half van mij/half van m`n ma is) Kom op zeg.
Ik koop pas een eigen auto als ik ook daadwerkelijk m`n rijbewijs heb, anders staat dat ding er maar te staan en kan ik hem alleen af en toe wassen en stofzuigen, nou woohoo... Dat is echt een goede investering dan man.
Dankje, en jij succes met het verslijten van de koekblik aan de straatstenen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:
Ik ga niet eens meer op je in.
Succes met je 3 projecten, en veel plezier met het rondkarren in je Golf als ie af is
Dan ben ik serieus, doe je nog zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankje, en jij succes met het verslijten van de koekblik aan de straatstenen..
Ik was ook serieus..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan ben ik serieus, doe je nog zo.
Hopelijk trap je het motorblok van je Golfje met 2 maanden aan puin.
Nou Gr Gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |