Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
De remmen kan wanneer je de wielen helemaal naar 1 kant draait.
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar draait Braddie zijn hand niet voor om.
Het wachten word beloond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef BlueMage het volgende:
Wel netjes van je, Braddie, idd, ik wacht af.
De uitlaat? Prima, achterremmen... geen idee of ik daar een foto van kan maken...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef -niemand- het volgende:
Doe ook even een foto van de achterremmen maken. En de uitlaat.
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja! Die stoel! Wij willen die stoel!
Dat laatste gaat m sowieso niet worden zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.
Familie genoeg die het ding komt ophalen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste gaat m sowieso niet worden zonder rijbewijs
Ja, voordat ik een bod uitbreng wil ik gewoon die stoel zien. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef die gozer nu gewoon de kans om volgens mij nog best redelijke auto hier te verkopen in plaats van het ding regelrecht naar de sloop te rijden.
Niets, dat is aan Braddie, maar da's de beroerste niet en is nu foto's maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, voordat ik een bod uitbreng wil ik gewoon die stoel zien. Wat is daar mis mee?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik verhoog mijn bod naar 55,- serieus gemeend. Dat extra roest hier en daar zorgt wel voor een paar kilootjes extra bij de oudijzer.. Plus dat de kinderen het wel leuk vinden om te sleutelen aan zo'n wrak..
Zeg ja en ik sta morgen op je stoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |